1. #46
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het met je @ topicstartster?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    @ prinses3arabia...Wat ben jij een zorgzaam persoon zeg! Ik vind dat jij een groot warm hart hebt. Inshallah zul je deze ramadan ook beloond worden met wat je wenst Inschalah!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Laat ze maar roddelen, des te meer hasanath jij zult krijgen. Als je een goed advies wilt dan is dat; focus vooral op je eigen doelen en niet meer op de mensen uit jouw omgeving. Of het nou bekende of onbekende zijn, probeer ze te negeren en zelf elke dag succesvoller te worden!

  4. #49
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Dat zijn hele zwakke wezens die heel ongelukkig zijn en hun negatieve emoties op jou projecteren. Dat ze het in groep doen toont nog maar eens hoe zwak ze zijn.

    Allah 3azza wa jal belast nooit een ziel boven zijn vermogen. Jij bent een sterke meid die dit aankan en geloof me wanneer ze ouder worden zal het aan hun knagen. Ze zullen sowieso hier de prijs voor betalen.

    Het is niet omdat ze jou lelijk noemen dat je dat effectief ook bent. Het kan zijn dat ze afgunstig zijn voor iets dat je hebt en dat zij niet bezitten. Heb je ooit op hen gereageerd of negeer je het? Jammer genoeg zijn er mensen die vriendelijkheid en verlegenheid verwarren met zwakte. Ze denken dat ze over jou heen kunnen lopen. Heb je ooit jouw grenzen aangegeven? Ik weet wel raad met zulke types.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  5. #50
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fatimaik Bekijk reactie
    @ prinses3arabia...Wat ben jij een zorgzaam persoon zeg! Ik vind dat jij een groot warm hart hebt. Inshallah zul je deze ramadan ook beloond worden met wat je wenst Inschalah!
    Lees je bericht nu pas. Wow zo lief! ❤ dank je wel Ameen en voor jou hetzelfde toegewenst en méér
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door ooo Bekijk reactie
    Salaam allemaal,

    Is er een bepaalde doeha die ik kan doen tegen pesterijen? Ik krijg dat vaak omdat mensen me uitlachen of over mij praten over hoe ik eruit zie. Aan mijn uiterlijk kan ik niets veranderen maar misschien wel de pesterijen?

    Ik stel jullie hulp zeer op prijs alvast bedankt.
    Negeren beste
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    15
    20-07-2020

    Neem het niet zo zwaar en werk aan je zelfvertrouwen

    Niet alles Heb je een doea voor nodig

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    72
    24-12-2020

    Probeer de situatie anders te bekijken, zie die mensen als mensen die het licht nog niet hebben gezien. Als mensen die zelf lelijk zijn in hun hart en wanhopig zijn om mooi gevonden te worden door zijn en haar medemens. Ook willen zij een reactie uitlokken zodat zij weten dat ze jou onder controle hebben. Wij moeten alleen weten dat onze schoonheid van Allah swt verkregen is en dat is op zichzelf een beproeving. Jouw schoonheid zal jouw sleutel zijn tot jouw huis in Jannah tul Firdaus. Net zoals iemands blindheid de sleutel zal zijn.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1
    17-01-2021

    Alaikoemsalaam wrb,

    Ayat kursi, is goed om te lezen. Wees blij hoe Allah SWT jou gemaakt heeft. De volgelingen van de profeet Mohammed(SAWS) werden ook bespot en getreiterd. De profeet Mohammed (SAWS) riep hen op en gaf aan het gepest te negeren.

    Als mensen roddelen over jou, dan gaat de hasnaat naar jou!

    Surah al-hadjoeraat vers 12

    “Jullie gelovigen, vermijdt zoveel mogelijk verdenkingen, want veel van de verdenkingen zijn zonden. Bespioneert elkaar niet en spreekt geen kwaad over elkaar in elkaars afwezigheid. Houdt iemand van jullie ervan om het vlees van zijn dode broeder te eten? Jullie zouden het zeker haten. En vreest Allah, waarlijk Allah is Berouwaanvaardend en Genadevol.”

    Er is tevens een hadith van Sahih moslim - 105

    De gene die roddelt verspreid zal niet het paradijs betreden

    Moge Allah SWT jou bijstaan met elke stap die je zet en beschermen tegen het kwade en jou positieve energie geven.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Lieve meid weet zeker dat je mooi bnet, niemamd is lelijk behalve degene met lelijk karakter. Moge Allah je beschermen en mooie mensen om je heen bouwen