1. #61
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Topica Bekijk reactie
    Een vraagje?

    Stel je eens voor dat dat meisje jouw zus is. Zij denkt dat ze een serieuze relatie aangaat met een vriendelijke jongen. Ze wil maagd blijven tot haar huwelijk. Maar die jongen wil graag proberen.....

    Wat zou jij die jongen aanraden die jouw zus wil ontmaagden?

    (niet fukt up bedoeld, maar zo kan je beter begrijpen dat het een slechte gedachte is, laat dat meisje maagd)
    +
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    En Marokkaanse doen dat niet?? Je bent aan het dromen.Marokkaanse vrouwen staan bekend om hun goedkope seksuele exspansiedrift.Je kent hun reputatie in de Arabischewereld vast niet.
    Ik snap dat het niet leuk is dat je afgewezen bent door marokkaanse meisjes,maar om dan leugens te gaan verspreiden is wel heel laag..

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Je moet niet alles geloven wat er op internet staat,en 1X met een verkeerde vrouw getrouwd betekent niet dat elk vrouw zo is

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    217
    14-07-2016

    Je kan ook seks met haar hebben zonder haar te ontmaagden. Ik doe dat vaak.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    heeey

    een topic uit de prehistorie

    hadden ze toen ook internet?




    ik weet niet of je haar leven verpest, maar je verpest wel je eigen hiernamaals

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Ja

    Toen maagd zijn heel gewoon was

    Sim sala bim ewa kim

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Laten we zeggen dat het meisje in kwestie je zus is, wat denk je er dan van?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Wat een laffe reactie

    Geen zussen vergelijken met straat meiden en meiden die zich in zulke situatie begeven

    Naar mens
    Sim sala bim ewa kim

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Wat een laffe reactie

    Geen zussen vergelijken met straat meiden en meiden die zich in zulke situatie begeven

    Naar mens
    Je bent gewoon een grote hypocriet met je reactie en ik zal je uitleggen waarom.

    Die meiden zijn ook zussen en dochters van iemand, ze zijn niet uit de lucht gevallen.

    Waarom is het ok voor andesmans zus of dochter en niet ok voor jouw zus? Wat maakt jou zo speciaal dan?

    Walgelijke ventjes, wel met zussen van een ander rotzooien maar door het lint gaan als iemand het met jouw zus doet.

    Wel, er is een bekend arabisch gezegde..."kama tudinu tudaan"

    Oftewel, what goes around comes around ya hypocrietje.

  10. #70
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Kom op zeg nederlandse vrouwen duiken met elke vent in bed dat weet toch iedereen dat is bij hun heel normaal hoor,dat is vrijheid bij hun.
    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ik snap dat het niet leuk is dat je afgewezen bent door marokkaanse meisjes,maar om dan leugens te gaan verspreiden is wel heel laag..
    Klopt!!
    vooruit kijken is regeren.

  11. #71
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Je moet niet alles geloven wat er op internet staat,en 1X met een verkeerde vrouw getrouwd betekent niet dat elk vrouw zo is
    Dit dus. Tegenwoordig geloven ze elke scheet over de Marokkaanse. Ze zijn tegenwoordig ook het makkelijkste doelwit op het internet.

    Een verkeerde van iemand anders met als tekst “een Marokkaanse” scoor je gelijk heel veel hits (weergaves/views)
    vooruit kijken is regeren.

  12. #72
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door RedRose86 Bekijk reactie
    Je bent gewoon een grote hypocriet met je reactie en ik zal je uitleggen waarom.

    Die meiden zijn ook zussen en dochters van iemand, ze zijn niet uit de lucht gevallen.

    Waarom is het ok voor andesmans zus of dochter en niet ok voor jouw zus? Wat maakt jou zo speciaal dan?

    Walgelijke ventjes, wel met zussen van een ander rotzooien maar door het lint gaan als iemand het met jouw zus doet.

    Wel, er is een bekend arabisch gezegde..."kama tudinu tudaan"

    Oftewel, what goes around comes around ya hypocrietje.
    Dat zijn straatratten. Alladin en die temsamani, merk je gelijk aan de manier van praten en wat ze proberen goed te praten.
    vooruit kijken is regeren.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    3.758
    25-01-2019

    Ik kan zo je zwager zijn e nerdje

    Let op je taal. Respect voor mannen met klasse.

    Schaam je voor je chelhie naam
    Rifloos gedrag
    Lijkt wel een vondeling
    Sim sala bim ewa kim

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-01-2021

    Ja tuurlijk!!

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Ik kan zo je zwager zijn e nerdje

    Let op je taal. Respect voor mannen met klasse.

    Schaam je voor je chelhie naam
    Rifloos gedrag
    Lijkt wel een vondeling
    Heb ik je geraakt ofzo, je geeft mij een kattig puntje omdat ik je genadeloos op je plaats zet