1. #1381
    MVC Lid

    Reacties
    4.861
    24-12-2004

    Citaat Geplaatst door Atropus
    Joden waren mogelijk betrokken ?
    Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu was in London at the time of the blasts, but was unhurt. Following the attack, body guards forced him to remain in his hotel, far from the blast sites.
    Ministers maken doorgaans gebruik van auto met chauffeur en niet van metro of stadsbus.

  2. #1382
    Verbannen

    Reacties
    7.391
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Atropus
    Israel en de vs zitten er achter

    M'n lul zit erachter, zak !!!

  3. #1383
    Ongelovig z(w)ijn...

    Reacties
    3.345
    04-11-2004

    Citaat Geplaatst door jHenosch
    M'n lul zit erachter, zak !!!
    Nee, je zak zit achter je lul, niet andersom...

  4. #1384
    Anti-New World Order

    Reacties
    1.654
    05-11-2004

    Citaat Geplaatst door jHenosch
    M'n lul zit erachter, zak !!!
    Zo zo

  5. #1385
    wijsheid siert ons..

    Reacties
    345
    26-08-2004

    Citaat Geplaatst door TheWolves
    Hi,

    Ik wil als Engelsman wonende in Nederland vertellen dat London een erg fijne stad is om in te wonen. Daar wonen nl. allerlei mensen uit alle windstreken. Velen namen hun religie mee. London is een hele verdraagzame city. Helaas is er nu iets heel ernstigs gebeurd, maar het zal ons standpuntn t.a.v. alle religies niet veranderen. De bomaanslagen waren nl het werk van terroristen en op het moment lijkt het de signatuur te dragen van de zogenaamde moslimterroristen. Toch wil ik als Engelsman iets belangrijks opmerken. De terroristen beroepen zich op de Islam, maar het heeft helemaal niets met de Islam en moslims te maken. In de Koran staat heel duidelijk omschreven dat men geen onschuldigen mag doden, waardoor ik het woord 'moslimterrorist' niet van toepassing vind. Er zijn geen moslimterrroristen. Er zijn uitsluitend terroristen, want de Islam is bij mijn weten echt iets heel anders.

    Natuurlijk treurt mijn hart als Engelsman, maar mijn hart treurde ook tijdens de bomaanslagen in Casablanca, Algiers en Turkije. Eveneens bij de aanslagen in Thailand, Bali en New York, maar er is nog iets anders. De terroristen beroepen zich op de oorlogen in Irak en Afghanistan, hetwelk domweg propaganda is. De bomaanslagen hebben niets te maken met Irak etc, omdat in 2001 geen oorlog was in Aghanistan en Irak. In 2000 probeerde dezelfde groep de Kerstmarkt in Straatsbourg te treffen, maar er waren geen oorlogen in Afghanistan en Irak. In 1993 was er een bomaanslag in New York, maar opnieuw was er geen oorlog. Het draait ergens anders om, maar niet om Irak etc.

    Verder wil ik benadrukken dat er geen hetze is richting de moslims. De grote meerderheid van de Nederlanders en Engelsen hebben geen enkel probleem met joden, hindoes of moslims of wie dan ook. Het is 'n klein, onzeker en onwetend groepje in Nederland of ergens anders dat onvolwassen uitspraken doet/deed. Dat geldt ook voor islamitische mensen op ons forum. Geen enkele christen, jood, moslim of hindoe mag zijn vreugde uitspreken over de dood van Engelsen in een metro of bus. Of dood van Amerikanen, of Marokkanen in Casablanca of Turken in Istanboel.

    Waarom?

    Wij zijn allemaal mensen en wij wonen allemaal hier of daar. Wij geloven allemaal in het ene of het andere. Soms en of regelmatig wonen allerlei religies gezellig door elkaar. In het oude Jeruzalem (Sultanaat) woonden ook alle religies door elkaar! In London ook! Kortom, richt je blik ook buiten je eigen geloof, buiten je eigen huis, buiten je eigen stad en land, want er wonen overal hele fijne en aardige moslims, joden, christen, hindoes en ga zo maar door. Blij zijn en onwetende woorden spreken over de dood van een andere, omdat hij een andere nationaliteit of geloof heeft is erg kwetsend en grievend voor de nabestaanden en gewonden.

    Vinden moslims in Marokko het leuk om te horen als er Engelsen zijn die het leuk vinden dat er marokkaanse kinderen om werden gebracht in Casablanca?

    Vinden Engelsen in Nederland het leuk om te horen als er Marokkanen zijn die het leuk vinden dat er engelse kinderen om werden gebracht in de metro?

    Niemand van ons allemaal zou dat erg op prijs stellen.

    Een dood Marokkaans kind is net zo erg als een Engels kind, of een moslimkind, of een christenkind.

    Om ieder dood kind of mens mogen wij best even huilen en ongenuanceerde uitspraken doen is niet echt volwassen. Dat geldt voor Marokkanen en Nederlanders, kortom voor iedereen! Niemand uitgezonderd toch? Of zijn sommige volkeren of religies meer en andere minder?

    Natuurlijk niet, vandaar dat ik wil opmerken dat in de Koran en in de Bijbel nergens wordt gesproken over blij zijn om de dood van anderen. Dat is niet des moslims, niet des christelijks, niets des joods, niet des hindoes etc.

    Wanneer een christen blij is met de dood van opgeblazen moslimkinderen is men geen christen. Het is misschien een spirituele terrorist.

    Wanneer een moslim blij is met de dood van .................................................. ......

    Sterkte, succes en denk soms allemaal even na. Niet altijd even makkelijk, maar mijn Koerdische, Turkse, Marokkaanse vrienden en ik praten in alle respect over elk onderwerp met elkaar. Het kan, maar wil je het ook? Ik wel. Het maakt mijn leven heel gezellig!
    mooi verwoord!!

    Je hebt gelijk,in de Koran staat duidelijk geschreven....dat Allah ons bewust in verschillende volkeren heeft geschapen;

    ,OPDAT WE VAN ELKAAR ZOUDEN LEREN....

    EN NIET AFKNALLEN OF AFSLACHTEN!!!

    Vreemd dat sommige mensen alleen maar zien wat ze willen zien ,en horen wat ze willen horen.

  6. #1386
    Verbannen

    Reacties
    7.391
    02-11-2004

    M'n zak zit erachter, lul !!!

  7. #1387
    maroc master of law

    Reacties
    2.288
    23-01-2005

    Citaat Geplaatst door Atropus
    Israel en de vs zit er achter
    Ja hoor gEwE of Guerrilero, en het scenario voor de aanslagen is geschreven door het mannetje op de maan op aangeven van spiderman.....

    Khli.


    Vanwege prive-redenen in relatie tot dit forum stop ik daartoe gedwongen met berichten.

    Religieuze verschillen in interpretatie, woord & mening op dit forum blijken voor sommigen aanleiding tot abnormale acties in daden IRL buiten dit forum om en daar pas ik verder voor.


    Maar velen wel behept met enig gezond verstand: Bedankt voor de vaak waardevolle discussies, Khli.

  8. #1388
    MVC Lid

    Reacties
    19
    22-02-2004

    As Salaam aleikoem,


    KOM NOU MENSEN , SLAPEN WE NOU ALLEMAAL??!!!!!!!!!!!





    Werk van: De mossad ( Joden).

    Doel: Angst en onrust creeeren in de Britse samenleving.


    Resultaat: De britten zullen meer neigen naar de praktijken van de Amerikanen aangezien "zij ook" het doel zijn van de "terroristen". Dus vallen ze een ander land aan in het Midden-oosten, want macht krijgen over de vele olievelden in het rijke midden-oosten is hun Doel.


    Ik geloof er heilig in dat dit geen werk is van de islamieten , of moslims, maar dat dit een plot is , wat afkomstig is uit de hogere kringen, om zo de denkwijze van de Britten te veranderen en de rest van de westerse wereld, met als doelstelling, groen licht krijgen voor het aanvallen van andere landen in het midden-oosten, om zo de olie binnen hand bereik te krijgen.

    Want he laten we nou eerlijk zijn, wie het midden-oosten in zijn macht heeft, heeftgroot percentage van de olie in de wereld, en wie dat tot zijn bezit heeft, kan over de wereld regeren!!! En nou mag je denken, maar waarom doen die arabieren dat niet??

    Omdat de Arabische leiders simpel weg te onnozel zijn, maar de joden???
    He wat hun betreft petje af hoor, ik haat ze uit de grond van mijn hart , en zal er alles aan doen om ze te " bevechten" met mijn kennis en mijn geld, zoverre ik in staat ben, maar we moeten eerlijk zijn, ze zijn sluw, maar doen hun werk goed!


    * Drie procent van de Amerikaanse bevolking is joods en 30% van de Amerikaanse overheid, bestaat uit Joden! ( Harde werkers )



    Pffff...ik word soms echt moe van de situate in de wereld....

    Ik heb geen zin meer om te typen..

    Ajuu..everyone

  9. #1389
    maroc master of law

    Reacties
    2.288
    23-01-2005

    Citaat Geplaatst door humanist
    Kan een moslim mij misschien eens uitleggen waarom dit dan toch gebeurd?
    Omdat een klein aantal bepaalde zieke geesten binnen het geloof -in strijd met de koran handelen- en in de gaten hebben dat dit de manier is om de westerse samenlevingen te treffen.

    Khli, moslim & geweldloos


    Vanwege prive-redenen in relatie tot dit forum stop ik daartoe gedwongen met berichten.

    Religieuze verschillen in interpretatie, woord & mening op dit forum blijken voor sommigen aanleiding tot abnormale acties in daden IRL buiten dit forum om en daar pas ik verder voor.


    Maar velen wel behept met enig gezond verstand: Bedankt voor de vaak waardevolle discussies, Khli.

  10. #1390
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Citaat Geplaatst door jHenosch
    M'n lul zit erachter, zak !!!
    Nee, die zit als het goed is voor je zak. Als het goed is.....



    Barbarian........


  11. #1391
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Citaat Geplaatst door DutchBart
    Nee, je zak zit achter je lul, niet andersom...
    Ik zie dat je me voor was.


  12. #1392
    Primus Inter Pares

    Reacties
    16.588
    16-09-2003

    Citaat Geplaatst door atropos
    heel fijn, maar dat heeft geen zak te maken met waar we het over hadden...
    Ja maar hij heeft wat met zakken aanslepen di er niets mee te maken hebben.



    Barbarian........


  13. #1393
    maroc master of law

    Reacties
    2.288
    23-01-2005

    Citaat Geplaatst door Samiraa24
    As Salaam aleikoem,
    KOM NOU MENSEN , SLAPEN WE NOU ALLEMAAL??!!!!!!!!!!!
    Werk van: De mossad ( Joden).
    Doel: Angst en onrust creeeren in de Britse samenleving.
    Resultaat: De britten zullen meer neigen naar de praktijken van de Amerikanen aangezien "zij ook" het doel zijn van de "terroristen". Dus vallen ze een ander land aan in het Midden-oosten, want macht krijgen over de vele olievelden in het rijke midden-oosten is hun Doel.

    Ik geloof er heilig in dat dit geen werk is van de islamieten , of moslims, maar dat dit een plot is , wat afkomstig is uit de hogere kringen, om zo de denkwijze van de Britten te veranderen en de rest van de westerse wereld, met als doelstelling, groen licht krijgen voor het aanvallen van andere landen in het midden-oosten, om zo de olie binnen hand bereik te krijgen.

    Want he laten we nou eerlijk zijn, wie het midden-oosten in zijn macht heeft, heeftgroot percentage van de olie in de wereld, en wie dat tot zijn bezit heeft, kan over de wereld regeren!!! En nou mag je denken, maar waarom doen die arabieren dat niet??
    Omdat de Arabische leiders simpel weg te onnozel zijn, maar de joden???
    He wat hun betreft petje af hoor, ik haat ze uit de grond van mijn hart , en zal er alles aan doen om ze te " bevechten" met mijn kennis en mijn geld, zoverre ik in staat ben, maar we moeten eerlijk zijn, ze zijn sluw, maar doen hun werk goed!

    * Drie procent van de Amerikaanse bevolking is joods en 30% van de Amerikaanse overheid, bestaat uit Joden! ( Harde werkers )

    Pffff...ik word soms echt moe van de situate in de wereld....
    Ik heb geen zin meer om te typen..
    Ajuu..everyone
    Open je ogen en besef dat een klein deel van de moslims in staat zijn tot laffe terreur en het gruwelijk vermoorden van onschuldige burgers.

    In strijd met de koran en op basis van een valse rechtvaardiging hebben die maar 1 doel: de wereldorde te ontwrichten.

    Niet de schuld direct weer leggen bij anderen. Kijk naar wat er in de wereld gebeurd en zie dat dit soort laffe gewelddaden bij sommige stromingen binnen de islam gemeengoed is en dat zij er fanatiek trots op zijn.

    De niet gewelddadige moslims past maar 1 ding: afwijzen in volledig afgrijzen.

    Khli.


    Vanwege prive-redenen in relatie tot dit forum stop ik daartoe gedwongen met berichten.

    Religieuze verschillen in interpretatie, woord & mening op dit forum blijken voor sommigen aanleiding tot abnormale acties in daden IRL buiten dit forum om en daar pas ik verder voor.


    Maar velen wel behept met enig gezond verstand: Bedankt voor de vaak waardevolle discussies, Khli.

  14. #1394
    Verbannen

    Reacties
    7.391
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door BARBARIAN
    Ik zie dat je me voor was.
    Niet voor mensen die diametraal onlogisch denken, daar moet je alle logica en volgorden gewoon omdraaiien gelijk ze zelf ook gewend zijn alles om te draaiien.

  15. #1395
    ingeburgerd

    Reacties
    1.208
    09-07-2004

    Citaat Geplaatst door mohammedALI
    Ik ga mijn vrouw niet bedreigen .
    ik heb andere middelen om haar tot de orde te roepen
    ik ben benieuwd
    inburgerd met dubbelnationaliteit