MVC Lid

Reacties
    16.156
    11-06-2002

Overlast ergert bewoners Amsterdamse Diamantbuurt

Overlast ergert bewoners Amsterdamse Diamantbuurt
    AMSTERDAM - Ruim driekwart van de bewoners in de Diamantbuurt in Amsterdam ervaart wel eens overlast van rondhangende jongeren, geschreeuw of gescheld op straat, lawaai op straat, lawaai van buren en dronkelappen. Een kwart van de bewoners zegt vaak of altijd last te hebben van jongeren die samenscholen rond een café, op straat of bij een bushalte. Landelijk is dit percentage 13 procent, voor Amsterdam als geheel is dat 18 procent.

Dat blijkt uit het onderzoek 'Diamant in profiel', dat stadsdeel Amsterdam Oud-Zuid dinsdag naar buiten bracht. Het stadsdeel had onderzoeksbureau Intraval opdracht gegeven de overlast in de Diamantbuurt in kaart te brengen nadat een groep jongeren de buurt vorig jaar onveilig maakte. In oktober moest een jong echtpaar verhuizen nadat zij maandenlang werden getreiterd door een groep Marokkaanse jongeren.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...mantbuurt.html
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

- L. Feuerbach

MVC Lid

Reacties
    2.574
    18-11-2004

Cohen is van plan thee te gaan drinken met de overlastgevende jongeren.

MVC Lid

Reacties
    17.734
    23-01-2005

Citaat Geplaatst door Smirnoff
    Cohen is van plan thee te gaan drinken met de overlastgevende jongeren.
    Dat zal ze leren ! En als zij niet snel beterschap beloven blijft de koekjestrommel gesloten tijdens dit onderonsje met de rakkers.

is druistig!!

Reacties
    3.908
    12-11-2004

Citaat Geplaatst door @bracadaver
    Dat zal ze leren ! En als zij niet snel beterschap beloven blijft de koekjestrommel gesloten tijdens dit onderonsje met de rakkers.
    blijft de koektrommel niet vaker gesloten bij veel Nederlandse huishoudens

MVC Premium

Reacties
    7.473
    03-02-2004

MVC Premium MVC Premium

neo-joods

Reacties
    34.823
    16-11-2004

Citaat Geplaatst door Techadoor
    Weer een noob die slecht is geinformeerd.
    Lees eens wat over Drees. Het koekje is dan snel gevonden.
    Leer wat over Christelijke waarden en normen, en uw pad zal snel naar Jezus, onze verlosser terugkeren. De Islam is een godsdienst voor paupers en boeren.
    no_brains maakte een grapje, vriend! en weet dat ik niet erg gecharmeerd ben van je bekeringsdrift...ik heb de pest aan mensen die hun godsdienst in je smoel douwen!

'islam is een godsdienst voor boeren en paupers...'

daarmee leg je de vinger op de zere plek: niet de islam wordt gehaat, maar arme mensen zijn het voorwerp van minachting en afkeer...

denk daar maar over na, volgeling van jezus die zelf het meeste hield van de armen en de verstotenen....
    vanavond niet. ik heb hoofdpijn.

MVC Lid

Reacties
    303
    04-02-2003

Misschien wordt het weer tijd voor wat Christelijke waarden en normen.
    De Islam faalt weer eens, zelfs op het simpele terrein van het behoud fatsoens normen.

Leg mij eens uit wat dit te maken heeft met de Islam. Het is heel makkelijk om alles af te schuiven op de Islam, maar als jij mij een vers kan aanwijzen waar in staat dat je je buren moet terroriseren dan zou ik je dankbaar zijn.....Deze jochies moeten gewoon keihard aangepakt worden allochtoon of autochtoon

neo-joods

Reacties
    34.823
    16-11-2004

Citaat Geplaatst door MrHaarlem
    Leg mij eens uit wat dit te maken heeft met de Islam. Het is heel makkelijk om alles af te schuiven op de Islam, maar als jij mij een vers kan aanwijzen waar in staat dat je je buren moet terroriseren dan zou ik je dankbaar zijn.....Deze jochies moeten gewoon keihard aangepakt worden allochtoon of autochtoon
    puntje voor jou!

vanavond niet. ik heb hoofdpijn.

MVC Lid

Reacties
    303
    04-02-2003

Citaat Geplaatst door atropos
    puntje voor jou!

thanxx, ik wordt gewoon moe dat sommige hier stomweg alles de schuld geven aan de islam. Letterlijk alles..!!!!

MVC Lid

Reacties
    17.734
    23-01-2005

Citaat Geplaatst door no_brains
    blijft de koektrommel niet vaker gesloten bij veel Nederlandse huishoudens
    Geen idee, bij ons halen de koekjes meestal de trommel niet eens....

is druistig!!

Reacties
    3.908
    12-11-2004

Weer een noob die slecht is geinformeerd.
    Lees eens wat over Drees. Het koekje is dan snel gevonden.
    Leer wat over Christelijke waarden en normen, en uw pad zal snel naar Jezus, onze verlosser terugkeren. De Islam is een godsdienst voor paupers en boeren.
    je doet me lachen met je labiele uitspraak...

Ik heb het aan Den Lijve ondervonden... geboren en getogen in een streng christelijk dorpje heb ik de koekentrommel weinig gezien. Nederlandse gierigheid?

Nou ja, ik zal niet iedereen over 1 kam scheren.

Onwetendheid van jouw kant maakt je nogal zwak in je argumenten. Erkend mag worden dat NL haar koekendoosje gauw dichtklapt dat je vingers er nog net niet tussenzitten

is druistig!!

Reacties
    3.908
    12-11-2004

Geen idee, bij ons halen de koekjes meestal de trommel niet eens....

da's een goeie... ik ken het probleem....
    koekjes voor het bezoek. Maar als het bezoek er eenmaal is, dan heb je niets meer in huis

Wij hebben nooit een trommel gekend... De koekjes werden mooi gedecoreerd op een groot bord gelegd en nodigde mensen uit om hun dieet even te vergeten

Islam godsdienst van pauper en boeren.....
    Als ik al pauper en boer was, dan nog was ik dankbaar. Atro heeft me wel aan het denken gezet.... Mensen hebben gewoon een hekel aan de armen... niet zozeer aan de islam.
    De islam is gewoon een heerlijk groot en warm deken die de werkelijke haat bedekt.

is druistig!!

Reacties
    3.908
    12-11-2004

Het heeft in zoverre te maken met de Islam, omdat deze godsdienst middels ongeschoolde Imam's als spreekbuis de waarheid in pacht denkt te hebben.
    De Islam is voor ongeletterde paupers en boeren, waar macht over te bedrijven valt.
    De Marokkanen zijn ongeletterde paupers afkomstig van boeren, en die geloven wat hun Imam in naam van de profeet Mohammed over Christenen, Joden en andersdenkenden beweerd.

Die mag je betasten en belagen. Vandaar het hoge aantal criminelen van Marokkaanse afkomst.
    Ongeschoolde imams??? Waar haal jij je bewijzen vandaan.
    Ga iets nuttigs doen, ipv hier onzin, leugens en haat te komen verkondigen

is druistig!!

Reacties
    3.908
    12-11-2004

Als gewoonlijk doet u de klok luiden, zonder te weten waar de klepel hangt.
    Heeft u al een boek ter hand genomen over Drees. Daarin vind u de waarheid over het koekje.
    Uiteraard heeft niet iedereen geld om het koektrommeltje te vullen. Ook daarover lees Drees.
    who the f*ck is drees om hem als levensvoorbeeld te nemen. Dat doen alleen triestelingen die een eenzaam bestaan leiden als jij.

MVC Premium

Reacties
    7.473
    03-02-2004

MVC Premium MVC Premium
    Koektrommels zijn zooooo 20e eeuw!