1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Liefde is Mooi, alleen zijn er wel goede jongens?

    Liefde is echt iets heel moois, maar alleen ik kan mijn liefde nog aan niemand geven,omdat ik maar niet de ideale perfecte boy kan vinden. Als ik hemeenmaal heb gevonden dan zal ik hem echt al mijn liefde geven,en zal ik er ook echt helemaal voor gaan. Maar nu nog niet.Ik heb nog nooit een relatie gehad,want ben namelijk iemand die heel voorzichtig is metjongens.Ik wil met een man mijn leven delen voor de rest van mijn leven, dus niet tussendoor vriendjes hebben gehad.

  2. #2
    7oesiema4ever

    Reacties
    426
    16-01-2005

    ja genoeg... alleen die meiden zijn raar.... als ze gevraagt worden door een echte goeie jongen dan willen ze niet en denken ze beter te krijgen.. en wanneer een playertje of zwimpie komt dan denken ze dat hij om hun hand zal komen vrage... is een vriend van mij overkomen... en nu heeft ze lekker spijt... lekker voor haar...
    damazigh... adiger ijegsen di demmen... damazigh... adiger i woer inoe di zewraan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door imetawen
    ja genoeg... alleen die meiden zijn raar.... als ze gevraagt worden door een echte goeie jongen dan willen ze niet en denken ze beter te krijgen.. en wanneer een playertje of zwimpie komt dan denken ze dat hij om hun hand zal komen vrage... is een vriend van mij overkomen... en nu heeft ze lekker spijt... lekker voor haar...
    Jah sommige meiden kunenn er ook wat van

  4. #4
    7oesiema4ever

    Reacties
    426
    16-01-2005

    Citaat Geplaatst door GroenOog20
    Jah sommige meiden kunenn er ook wat van
    helaas wel.. ik merk altijd dat mensen steeds weer een verkeerde keuze maken en later er spijt van krijgen ( ik alhamdoelillah niet) maar over het algemeen... goede meisjes komen terecht bij slechte jongens en andersom ook... zo jammer
    damazigh... adiger ijegsen di demmen... damazigh... adiger i woer inoe di zewraan

  5. #5
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20
    Liefde is echt iets heel moois, maar alleen ik kan mijn liefde nog aan niemand geven,omdat ik maar niet de ideale perfecte boy kan vinden. Als ik hemeenmaal heb gevonden dan zal ik hem echt al mijn liefde geven,en zal ik er ook echt helemaal voor gaan. Maar nu nog niet.Ik heb nog nooit een relatie gehad,want ben namelijk iemand die heel voorzichtig is metjongens.Ik wil met een man mijn leven delen voor de rest van mijn leven, dus niet tussendoor vriendjes hebben gehad.
    Tuurlijk zijn er ook goeie jongens maar spijtig zijn de players inde meerderheid, maar je merkt het verschil wel tussen een player en een serieuze gast.

    Quran & Sunnah


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door imetawen
    helaas wel.. ik merk altijd dat mensen steeds weer een verkeerde keuze maken en later er spijt van krijgen ( ik alhamdoelillah niet) maar over het algemeen... goede meisjes komen terecht bij slechte jongens en andersom ook... zo jammer
    Ja je hebt gelijk

    WIe goe ddoet, goed ontmoet.
    Maar toch ik doealtijd mijn best ok zo goed te zijn en heelgoed het leven in te gaan maar ik kan maar geen goedejongen vinden.
    Raar is dat

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door rachideke
    Tuurlijk zijn er ook goeie jongens maar spijtig zijn de players inde meerderheid, maar je merkt het verschil wel tussen een player en een serieuze gast.
    Ja je hoort me ook niet zegegn dat e rgeen goede jongens zijn,alleen zijn die heel moeilijk te vinden helaas.

  8. #8
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20
    Ja je hoort me ook niet zegegn dat e rgeen goede jongens zijn,alleen zijn die heel moeilijk te vinden helaas.
    JAh je hebt gelijk ze zijn moeilijk te vinden dat komt denk ik voor al dat de "players" altijd op vallen en de serieuze jongens minder, maar ze zijn er zeker en inshallah ontmoet je er een soon.

    Quran & Sunnah


  9. #9
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Citaat Geplaatst door GroenOog20
    Ja je hoort me ook niet zegegn dat e rgeen goede jongens zijn,alleen zijn die heel moeilijk te vinden helaas.
    Al een een kaas geprobeerd?
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  10. #10
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tijn
    Al een een kaas geprobeerd?
    Dat is de slechtste advies dat ik tot nog toe op M.nl heb gelezen (sorry, maar dat is de waarheid)

    Quran & Sunnah


  11. #11
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Citaat Geplaatst door rachideke
    Dat is de slechtste advies dat ik tot nog toe op M.nl heb gelezen (sorry, maar dat is de waarheid)
    jouw waarheid
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.726
    25-08-2003

    hmm zo weet je nooit of er wel een goede jongen is

    Hij kijkt... Ik niet! Hij lacht... Ik niet! Hij valt... Ik kijk... Ik lach... Hij niet.....:

    ego:

  13. #13
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Allé bij ons in Belgie is het omgaan met een nasrany even erg als ontmaagd zijn.
    (Gezien door de ogen van mensen, niet god.)

    Quran & Sunnah


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door Tijn
    Al een een kaas geprobeerd?
    Nee dank u
    Ik hou het lieverbij mijn eigen soort,Dus Marokanen. Al moet ik 10 jaar wachten op een goede marokkaanse jongen dat heb ik er wel voor over

  15. #15
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GroenOog20
    Nee dank u
    Ik hou het lieverbij mijn eigen soort,Dus Marokanen. Al moet ik 10 jaar wachten op een goede marokkaanse jongen dat heb ik er wel voor over
    goed gesproken groenoog maar geloof je zal wel de juiste, lieve, eerlijke marokkaan vinden en het zal je niet eens 10 jaar duren.

    Quran & Sunnah