1. #1
    ---> MoCrO <---

    Reacties
    200
    17-01-2005

    Afrikaanse Finalist

    Hamdolilah heeft nederland niet gewonnen van ons continent genoten. Marokko speelde in de afrika cup voor jongeren gelijk tegen nigeria maar verloor met strafschoppen. Als we onze spelers gaan helpen maken we een grote kans om in de finale te komen. Mensen ga maandag ochtend vroeg kaartjes halen en be there. HOllanders lekker vor jullieeeee hahahah
    ------------->Born In The Dayz Of A Criminal<----
    ---> Look To My Future Cuz My Past Is All Behinde Me<---

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    290
    07-12-2002

    ik ga morgen inshaAllaah al de stad in, free record shop verkoopt ze ook, als ze nog steeds beweren dat ze uitverkocht zijn, ga ik em uitlachen
    Ik Chil Em Met Me Mattie's, De Ene Zoekt Z'n Doekkoe's In De Waggie's, De Andere Stopt Z'n Handen In De Hasjies!!
    íæÓÝ Èä áÇ Ï ä --- Youssef Bin Laden---¥&oslash;µ$$€F l3&iexcl;N £@&ETH;€N

  3. #3
    ---&gt; MoCrO &lt;---

    Reacties
    200
    17-01-2005

    kom op mensen allemaal kaartje halen, betaal voor je vrienden, neven, vaders, moeders, iedereen moet komen. het moet een spectakel worden waar ze in 5002 nog over praten. Maandag ochten naar postkantoor of naar sigarenboer. Niet naar free recordshop want die zijn pas om 1 uur open. en als shi hollander je zn kaartje wil verkopen voor een dure prijs, schijt dan op hem en veeg je .... ermee. hahahahaha VIVE MAROC!!!!!
    ------------->Born In The Dayz Of A Criminal<----
    ---> Look To My Future Cuz My Past Is All Behinde Me<---

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-05-2005

    ik ben kapot blij mensen als je hollanders kennen met een kaartje moet je die kopen vraag rond in de buurt en aan buren als elke persoon dit doet wordt het insallah heel druk want eerlijk is eerlijk de fans kunnen niet zonder ons en wij niet zonder hun ik zie jullie in kerkrade broeders en insallah dan weer in de finalla beslama!!!!

  5. #5
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Jajaaaaaaaaaaaaaaaa Nigeria dooooooooooooor

    Lekker een Afrikkaans onderonsje

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.731
    06-02-2005

    Eruit!!!!!!

    Jazeker, Is Echt Mooi Voor Die Nigerianen, Kunnen Ze Een Keertje Feesten, :d

  7. #7
    ---&gt; MoCrO &lt;---

    Reacties
    200
    17-01-2005

    Wie een kaartje voor 50 of voor meer heeft gehaald is zwaar genaaid. HAhahaha er zijn nog meer dan 10.000 kaartjes vrij. dat was allemaal gelul van uitverkocht bla bla bla. ze wilden meer dan de helft van de kaartjes aan Nederlanders verkopen. En zeg eens eerlijk hoeveel nigerianen ken jij uitzonderlijk mensen van de bijlmer. Dus maak jullie niet druk kaartjes koop je gewoon maandag of desnoods bij het stadion.
    ------------->Born In The Dayz Of A Criminal<----
    ---> Look To My Future Cuz My Past Is All Behinde Me<---

  8. #8
    marrakchia

    Reacties
    257
    16-02-2004

    maar de nigiria spelers spelen best goed!!!
    zal marokko winnen???
    ALLAH OE AKBAR

  9. #9
    ---&gt; MoCrO &lt;---

    Reacties
    200
    17-01-2005

    Marokko wint inshallah. Ze hebben nu veel vertrouwen in hun zelf gevonden, en ze zijn zeker. alleen ze moeten leren tikken, en het veld proberen breed te maken, met vleugelspelers bijvoorbeeld, niet te veel door het midden, en het spel moeten ze maken, anders krijg je dinsdag echt een afrikaanse wedstrijd zonder actie's en met veel overtredingen.

    P.S VInden jullie niet dat die keeper van marokko eigenlijk in het eerste hoort te keepen of allerminst als 2e doelman van het eerste moet worden, en die Iajour mag ook naar europa komen. en die coach van dit team is goed.
    ------------->Born In The Dayz Of A Criminal<----
    ---> Look To My Future Cuz My Past Is All Behinde Me<---

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    223
    15-04-2004

    Citaat Geplaatst door habibatjuh
    maar de nigiria spelers spelen best goed!!!
    zal marokko winnen???
    Ik verlies liever van de Nigerianen dan van de Nederlanders (niet dat dat gaat gebeuren!), Ik hou niet van de arrogantie van de Nederlanders, ze denken dat hun voetballers de beste trainingen krijgen en het best worden opgeleid. Ik haat die arrogantie!

    En zoals velen al zeiden Nigeria hoor bij Afrika net zoals Marokko!
    A people without the knownledge of their past history, orgin and culture is like a tree without roots..