1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Stuitbevalling

    Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en heb vandaag te horen gekregen dat het toch een stuitbevalling gaat worden.
    Nou mag ik kiezen tussen een gewone bevallingen of een keizersnee.
    Wie heeft hier ook ervaring mee.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.241
    01-02-2004

    Hoi meid,

    Ik heb hier geen ervaring mee. Maar als ik in jou schoenen stond zou ik voor de keizersnede gaan. Me tante heeft 2 keizersnede in 2 jaar tijd gehad en beviel haar hamdoullah wel.
    Als het keizersnede wordt, wanneer gaan ze de baby inchaAllah halen?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    ik ken iemand die voor een stuitbevalling koos, en ze had spijt!

  4. #4
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Johanna
    Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en heb vandaag te horen gekregen dat het toch een stuitbevalling gaat worden.
    Nou mag ik kiezen tussen een gewone bevallingen of een keizersnee.
    Wie heeft hier ook ervaring mee.
    inscha-allah zal de baby zich als nog gaan draaien. ik he bhet elhamdoulilah. zelf nog nooit meegemaakt. maar het lijkt me wel eng. zelf heb ik wel eens gehoord dat babys zich uit eindelijk wel hebben gedraaid. en hopelijk gaat dat bij jou ook gebeuren. je kunt een beetje denk ik ook zelf de baby draaien met je hand. maar daar moet je het maar aan de verloskundige vragen wellicht kunnen je die daar wat over vertellen.
    gezegend walielah el7amd

  5. #5
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002