1. #1
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium

    wat zouden jullie doen in mijn plaats

    dames en de paar verdwaalde heren


    ik heb zaterdag een geboortefeest van de vriendin van mijn schoonmoeder, ik heb die vrouw dus nog nooit niet gezien, maar mijn schoonmoeder zegt dat ik moet komen, ookal heb ik er geen zin in.
    het word in een zaal gehouden ik weet niet of ze wel of niet muziek gaat doen.
    ik weet niet wat ik moet aandoen van een jurk, een kaftan, jabador of tachita.
    op dit moment heb ik maar 1 tacjita die echt is maar die is meer voor bruiloften, denk ik
    voor de rest zijn mijn tachita s een beetje uit de mode,van vorige jaar enz, ik moet er weer een paar gaan halen inschallah. ik heb wel mooie kaftans en jabadors van de mode van nu.

    dames help me eens, wat zouden jullie aandoen. ik ken niemand van die mensen die daar zullen zijn, behalve mijn schoonzus en schoonmoeder, dit is de eerste feest na mijn huwelijk dat ik samen met mijn schoonmoeder ga als schoondochter van .....
    moet ik dan een goede indruk maken of gewoon schijt en een simpele kaftan aandoen
    of moet ik me extra inzetten om een goede indruk te maken.
    je weet hoe vriendinnen zijn van schoonmoeder, "is dit je schoondochter" en dan van top tot teen bekijken


    yelleh dames raad aub

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    aangezien het in een zaal word gehouden is dus vanzelfsprekend een groot feest.Ik zou gewoon die mooie takshita aantrekken.Want neem van me aan, ookal kennen ze je niet, er word altijd scheef gekeken







    ps: ben je online op msn?

  3. #3
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    ik ga me echt niet goed aankleden om voor me sgoonmoeders vriendinnen indrukken te maken!!

    ik zal wel gaan ik ben wel z'n feestbeest maar ik trek gewoon een jurk die ik ook altijd op feesten aantrek en ga feesten

  4. #4
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tangia21
    aangezien het in een zaal word gehouden is dus vanzelfsprekend een groot feest.Ik zou gewoon die mooie takshita aantrekken.Want neem van me aan, ookal kennen ze je niet, er word altijd scheef gekeken







    ps: ben je online op msn?

    hahha ja hoor ik ben online, maar ik denk dat je me hebt geblockt ahhaah maar nog raad dames

  5. #5
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miss_rif21
    ik ga me echt niet goed aankleden om voor me sgoonmoeders vriendinnen indrukken te maken!!

    ik zal wel gaan ik ben wel z'n feestbeest maar ik trek gewoon een jurk die ik ook altijd op feesten aantrek en ga feesten

    wat voor jurk dan

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    767
    10-03-2005

    Zuster,

    Ik zou mij zeker mooi maken. Voor een geboortefeest draag ik normaal gezien een kaftan of inderdaad een jabador die 'in' is. Zeker je nu gaat als schoondochter van... moet je je zeker mooi maken want je kent ons marokanen hé ?!

    Ik zou in ieder geval de raad van je schoonmoeder / schoonzus vragen. Vraag hen wat zij gaan aantrekken enz...

    Zij zullen je wel met plezier helpen !

    bousa

  7. #7
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zina-Sabrina
    ja ik zou ook mijn mooiste taksita aandoen,en gewoon feesten.Wat boeit jou die mensen,ze kijken toch altijd

    meid,ga gewoon gezellig met je schoonma opstap (feest) en geniet ervan

    oke dan, dus gewoon mijn mooiste tachita aandoen en schijt aan die vriendinnen van haar

    ik weet nog toen ik pas hier een week was had ze een feestje gegeven voor mij, al die vriendinnen keken me toen van allemaal wahed dodelijke blikken hahhhhaah

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    Citaat Geplaatst door achermijnpc
    hahha ja hoor ik ben online, maar ik denk dat je me hebt geblockt ahhaah maar nog raad dames

    echt niet, ik ben namelijk offline (al heel lang)

  9. #9
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslimmaa
    Zuster,

    Ik zou mij zeker mooi maken. Voor een geboortefeest draag ik normaal gezien een kaftan of inderdaad een jabador die 'in' is. Zeker je nu gaat als schoondochter van... moet je je zeker mooi maken want je kent ons marokanen hé ?!

    Ik zou in ieder geval de raad van je schoonmoeder / schoonzus vragen. Vraag hen wat zij gaan aantrekken enz...

    Zij zullen je wel met plezier helpen !

    bousa
    dat is het probleem, ik vroeg hen al wat voor feest het zou zijn zodat ik ongeveer zou weten wat ik moest aandoen, maar ze zeiden me kijk maar zelf

  10. #10
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zina-Sabrina
    wuhaha en jij zeker

    ik deed zeker en ging nog meer shiki doen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    767
    10-03-2005

    Citaat Geplaatst door achermijnpc
    ik deed zeker en ging nog meer shiki doen
    Go girl ! go girl ! go girl !!

  12. #12
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zina-Sabrina
    hihi hier herken in mezelf in
    foei foei
    ik kan er niet tegen als mensen me zo aankijken dan word ik zo erg hahahah dan doe ik zo veel shiki dan mensen gaan denken wat een bitch ahahahhaahahahaha, dan worden ze nog meer para

  13. #13
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    iemand heeft tangia1 een rode rep gestuurd met mijn naam eronder, van dat ze belachelijk is en mijn naam eronder, ik zweer bij alles wat heilig is dat ik het niet was.
    ik vraag me af wie hier mijn naam gebruikt.
    maar voor degene die zich aangesproken voelen (degene die het heeft gedaan zal weten wat ik bedoel) gebruik in de toekomst je eigen naam oke

    ik kreeg wahed boze pm van tangia terwijl het voor niets nodig was, omdat ik haar niet eens een reppunt heb gestuurd.


    sommige mensen gaan echt ver hier

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    Citaat Geplaatst door achermijnpc
    iemand heeft tangia1 een rode rep gestuurd met mijn naam eronder, van dat ze belachelijk is en mijn naam eronder, ik zweer bij alles wat heilig is dat ik het niet was.
    ik vraag me af wie hier mijn naam gebruikt.
    maar voor degene die zich aangesproken voelen (degene die het heeft gedaan zal weten wat ik bedoel) gebruik in de toekomst je eigen naam oke

    ik kreeg wahed boze pm van tangia terwijl het voor niets nodig was, omdat ik haar niet eens een reppunt heb gestuurd.


    sommige mensen gaan echt ver hier
    ik heb je gezegd wie meid, zij is pas kinderachtig, echt hopeloos

  15. #15
    Miss Loulou

    Reacties
    16.299
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zina-Sabrina
    ga toch weg stomme kanibaal,wat ga je lopen liegen dat ik het gedaan heb.Heb je bewijs a strontaap? nee toch, ewa hou je bek dicht beter voor je want je stinkt.En ja ik heb nogmaals een rode gegeven met duidelijk mijn naam onder,als ik je kan geven doe ik weer.Helaas kan het niet

    achtermijnpc,je kan haar beter niet geloven,want ze zuigt alles uit haar duim.Aandacht trekster dat die kanibaal is.Ik zei toch: dat ze beter kan worden opgenomen

    he meid ik heb nergens gezet dat jij het bent hoor, niet in mijn pm's of in deze tekst van me.
    degene die het wel heeft gedaan of niet zal het wel weten. en als tangia liegt dan is het tssn haar en allah, eerlijk het intresseert me niet, als het zo is wil ik niet dat mijn naam word gebruikt, daarom heb ik even mijn zegje gedaan

    kusjes aan jullie beiden