1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    Is dit erg? Voel me echt klote!

    Is dit erg? Voel me echt klote!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    767
    10-03-2005

    What's wrong ????

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    Ik heb gisteren namelijk een fatale discussie gehad met mijn man voor het eerst in het bijzijn van mijn Schoonmoeder. En heb hem daar ook uitgescholden.
    Hij wist niets meer te zeggen. Het ging om niets als ik achteraf terug denk.
    Het is eerlijk gezegd mijn schuld. Ik had mijn dagje niet en viel hem gelijk aan toen ie een opmerking maakte. Maar het heeft hem dus diep geraakt zo te zien. Hij heeft geen woordje meer met je uitgewisseld. Enige wat hij zei is dat ie nog nooit zo is vernederd in het bijzijn van zijn ouders.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    Ik weet niet meer wat ik moet doen.
    Want hij maakte het altijd goed. Of ik nou fout zat of hij.
    Maar zo te zien heeft het hem echt diep aangeraakt.
    Hij werd bleekjes wou niet meer eten en ik vertrok gelijk naar
    huis omdat ik zehma boos was.
    Normaal als hij sóchtends naar zijn werk gaat.
    Geeft hij of ik nu ruzie met hem heb of niet altijd een afscheidskus maar dit keer niet
    meer. Normaal belt hij altijd 2keer al voor 12uur maar dat heeft hij ook niet gedaan.

  5. #5
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Biedt je excuses aan.

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    Ik heb gisteren namelijk een fatale discussie gehad met mijn man voor het eerst in het bijzijn van mijn Schoonmoeder. En heb hem daar ook uitgescholden.
    Hij wist niets meer te zeggen. Het ging om niets als ik achteraf terug denk.
    Het is eerlijk gezegd mijn schuld. Ik had mijn dagje niet en viel hem gelijk aan toen ie een opmerking maakte. Maar het heeft hem dus diep geraakt zo te zien. Hij heeft geen woordje meer met je uitgewisseld. Enige wat hij zei is dat ie nog nooit zo is vernederd in het bijzijn van zijn ouders.



    wow meid je hebt wat goed te maken met hem, probeer je excuses aan te bieden zowel aan hem als aan zijn ouders

  7. #7
    In ♥ With You

    Reacties
    2.274
    23-02-2005

    Tja, kan begrijpen dat hij zich erg vernederd voelt, probeer het voortaan te vermijden om discussies te hebben bij zijn moeder! Zijn kan dat ook tegen je gebruiken, je had toch een keer verteld dat je een hele slechte band hebt met haar?

    En bied je excuses aan aan je man, probeer het goed met hem te maken, want het was dit keer echt jouw fout!



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    Ja ik ben inderdaad geen lieverdje van mijn schoonmoeder.
    En ik denk zelf dat zij gisteren na het vertrek van mij.
    Hem flink gepuscht heeft. Maar dat krijg ik nog wel van hem te horen.
    Want aan haar gezicht zag ik dat zei het zo erg vond.
    Maar zei is ook geen lieverdje van mij. Ze gaat het weer tegen hem gebruiken.
    Maar ik weet niet wat ik gisteren had ik ben namelijk ook zwanger.
    Misschien zijn het wel zwangerschapskwalen.

  9. #9
    In ♥ With You

    Reacties
    2.274
    23-02-2005

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    Ik weet niet meer wat ik moet doen.
    Want hij maakte het altijd goed. Of ik nou fout zat of hij.
    Maar zo te zien heeft het hem echt diep aangeraakt.
    Hij werd bleekjes wou niet meer eten en ik vertrok gelijk naar
    huis omdat ik zehma boos was.
    Normaal als hij sóchtends naar zijn werk gaat.
    Geeft hij of ik nu ruzie met hem heb of niet altijd een afscheidskus maar dit keer niet
    meer. Normaal belt hij altijd 2keer al voor 12uur maar dat heeft hij ook niet gedaan.

    Sorry, maar dit vind ik echt te belachelijk voor woorden!! Moet hij het goed met je maken, terwijl jij fout zit? Je weet dondersgoed dat jij fout zit meid, ik snap niet dat jij het nog niet hebt geprobeert goed te maken! Koppigheid komt van de duivel meid! Ik zou hem maar snel bellen als ik jou was en hopen dat hij je gaat vergeven.



  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    Ik heb mij nog nooit zo gevoeld en nog nooit heeft zoiets mij flink dwars gezeten.
    ik zie ieder keer zijn gezicht voor me. Ik heb net mijn zus gebeld en alles gezegd.
    Ze zei je moet blij zijn dat hij je niet geklapt heeft.

  11. #11
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    Ja ik ben inderdaad geen lieverdje van mijn schoonmoeder.
    En ik denk zelf dat zij gisteren na het vertrek van mij.
    Hem flink gepuscht heeft. Maar dat krijg ik nog wel van hem te horen.
    Want aan haar gezicht zag ik dat zei het zo erg vond.
    Maar zei is ook geen lieverdje van mij. Ze gaat het weer tegen hem gebruiken.
    Maar ik weet niet wat ik gisteren had ik ben namelijk ook zwanger.
    Misschien zijn het wel zwangerschapskwalen.
    Waar wacht je nog op?

    Bel je schoonmoeder en leg het uit, en zodra je man thuis is ook aan hem je excuses aanbieden.

    Je moet daar niet te lang mee wachten.


    xxx
    DL

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  12. #12
    In ♥ With You

    Reacties
    2.274
    23-02-2005

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    Ik heb mij nog nooit zo gevoeld en nog nooit heeft zoiets mij flink dwars gezeten.
    ik zie ieder keer zijn gezicht voor me. Ik heb net mijn zus gebeld en alles gezegd.
    Ze zei je moet blij zijn dat hij je niet geklapt heeft.
    Je moet je zus niet bellen, je moet je MAN bellen!!



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    Ik weet niet meer wat ik moet doen.
    Want hij maakte het altijd goed. Of ik nou fout zat of hij.
    Maar zo te zien heeft het hem echt diep aangeraakt.
    Hij werd bleekjes wou niet meer eten en ik vertrok gelijk naar
    huis omdat ik zehma boos was.
    Normaal als hij sóchtends naar zijn werk gaat.
    Geeft hij of ik nu ruzie met hem heb of niet altijd een afscheidskus maar dit keer niet
    meer. Normaal belt hij altijd 2keer al voor 12uur maar dat heeft hij ook niet gedaan.
    maar dat verdien je!
    weli uitschelden en voor niets in het bijzijn van zijn ouders.
    jij moet excuses aanbieden en niet wachten tot dat hij het goed maakt.
    meskien 3az 3laya wallah.
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    182
    09-09-2004

    IK denk dat ik het vanavond probeer goed te maken.
    Maar wat betreft mijn schoonmoeder ik hoef haar niets uit te leggen.
    Gisteren heb ik nog met haar er over gepraat. Ze zei dat een vrouw haar
    man niet mag tegen spreken enz..... Je weet toch dat een schoonmoeder altijd
    partijtje van haar zoon zou kiezen. En dat haar andere schoondochters nog nooit zoiets gedaan hadden. Dat ik moet veranderen hij doet alles voor je enz..........

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Citaat Geplaatst door nizaaaaare
    IK denk dat ik het vanavond probeer goed te maken.
    Maar wat betreft mijn schoonmoeder ik hoef haar niets uit te leggen.
    Gisteren heb ik nog met haar er over gepraat. Ze zei dat een vrouw haar
    man niet mag tegen spreken enz..... Je weet toch dat een schoonmoeder altijd
    partijtje van haar zoon zou kiezen. En dat haar andere schoondochters nog nooit zoiets gedaan hadden. Dat ik moet veranderen hij doet alles voor je enz..........
    Je schoonmoeder is net als jouw eigen moeder. je moet haar ook uitleggen dat je fout zat en excuses aanbieden.
    ensallah komt het goed meid!

    ik heb 1 keer mee gemaakt dat mijn man in het bij zijn van mijn vader iets zei tegen mei (niet schelden) maar wel soort pestwoord zo iets .
    Mijn vader werd helemaal gek!alleen van dat kleine woord.
    dus logisch dat zijn moeder boos is !
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen