1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    ik ben helemaal kapot!!

    ik heb vandaag de hele huis een grote beurt gegeven.Incl verfen van keuken en douche, alle kleding gewassen (nog niet gevouwen) en morgen maak ik weer de rest af

    het was echt nodig

    en jullie?wat hebben jullie vandaag allemaal uigespookt??

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    2.790
    22-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    gewerkt en toen ehmmm niks hahaha
    Mijn kleine lieve prins is 4 jaar alhamdoellah en mijn kleine prinses 6 maandjes
    Proud to be a moslima Alhamdoellilah, wa shoukrolillah wa Allah ou akbar.....

  3. #3
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Wajaw
    Ik kom bij jou een cursus huishouden nemen dan hoor!
    haha ik gewerkt.. pf moe man
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  4. #4
    Zusterke lief

    Reacties
    6.105
    04-11-2004

    Citaat Geplaatst door tangia21
    ik heb vandaag de hele huis een grote beurt gegeven.Incl verfen van keuken en douche, alle kleding gewassen (nog niet gevouwen) en morgen maak ik weer de rest af

    het was echt nodig

    en jullie?wat hebben jullie vandaag allemaal uigespookt??
    Ik heb het huis vandaag ook een goedeschoonmaak beurt gegeven daarna zat ik even achter de pc...daarna kwam mijn man thuis..toen kreeg ik bezoek van 4 zusters en die zijn nu een uurtje weg en zit ik weer even achter de pc op mijn man te wachten en ga zo eten voor hem warm maken insha Allah..


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    ja wellah, ik heb echt een poetsziekte deze week

    morgen heb ik zin om alle ramen te wassen

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    Citaat Geplaatst door oem_mujahid2
    Ik heb het huis vandaag ook een goedeschoonmaak beurt gegeven daarna zat ik even achter de pc...daarna kwam mijn man thuis..toen kreeg ik bezoek van 4 zusters en die zijn nu een uurtje weg en zit ik weer even achter de pc op mijn man te wachten en ga zo eten voor hem warm maken insha Allah..
    mijn kippetje zit nog in de oven (laat eten word het vandaag omdat ik niet wou en kon stoppen met poetsen ) Ik was al om 9 uur begonnen en net pas klaar (kheb grote huis en 2 kids)

    morgen maar de ramen wassen en de keuken en douche afmaken.Als ik pauzes neem, dan kom ik effe op m.nl (net als vandaag)

  7. #7
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Zoooooo, kom je morgen bij mij langs?

    Nou vandaag, heb ik zowaar uitgeslapen tot 10 uur! Ik had om 10 uur afgesproken om naar mijn demente oma in het verpleeghuis te gaan, dus ik helemaal in de stress mijn tante gebeld...

    Mijn zoontje werd pas om 10.20 wakker ! dus ik kon snel mezelf aankleden, ontbijt maken, broodje smeren etc etc... hij wakker, omgekleed en hup in de wagen. Ik was er om 10.45 dus toch nog even geweest.

    Om 1/2 1 boodschapjes gedaan, weer 12 pakken etos luierdoekjes ingeslagen, luiers, spullen voor de vakantie... Een fortuin lichter ben ik maar naar huis gegaan. Was toch skair als de nacht!

    Zoon is gaan slapen, heb effe de boel een slinger gegeven, stoffen, gedweild en was opgevouwen enzo. Tijd verspilt met marokko.nl en anders sites, eten gemaakt, zoon eten gegeven en mijzelf, afgewassen, moeder kwam effe langs, kind leek te gaan slapen (loopt nu nog rond), vals alarm, man kwam thuis, hij eten, administratie gedaan en nu weer effe relaxen... as usual eigenlijk..

    Eigenlijk he, doe ik best veel op een dag... als ik het zo opschrijf... Kreeg ik er maar voor betaald, was ik nou rijk.

    M.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    Citaat Geplaatst door Marisah
    Zoooooo, kom je morgen bij mij langs?

    Nou vandaag, heb ik zowaar uitgeslapen tot 10 uur! Ik had om 10 uur afgesproken om naar mijn demente oma in het verpleeghuis te gaan, dus ik helemaal in de stress mijn tante gebeld...

    Mijn zoontje werd pas om 10.20 wakker ! dus ik kon snel mezelf aankleden, ontbijt maken, broodje smeren etc etc... hij wakker, omgekleed en hup in de wagen. Ik was er om 10.45 dus toch nog even geweest.

    Om 1/2 1 boodschapjes gedaan, weer 12 pakken etos luierdoekjes ingeslagen, luiers, spullen voor de vakantie... Een fortuin lichter ben ik maar naar huis gegaan. Was toch skair als de nacht!

    Zoon is gaan slapen, heb effe de boel een slinger gegeven, stoffen, gedweild en was opgevouwen enzo. Tijd verspilt met marokko.nl en anders sites, eten gemaakt, zoon eten gegeven en mijzelf, afgewassen, moeder kwam effe langs, kind leek te gaan slapen (loopt nu nog rond), vals alarm, man kwam thuis, hij eten, administratie gedaan en nu weer effe relaxen... as usual eigenlijk..

    Eigenlijk he, doe ik best veel op een dag... als ik het zo opschrijf... Kreeg ik er maar voor betaald, was ik nou rijk.
    M.
    ja, daar mag balkenende wat aan doen

    ik doe ook veel op een dag, maar met tegenzin.Maar deze week,klopt er iets niet denk ik

  9. #9
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tangia21
    ja, daar mag balkenende wat aan doen

    ik doe ook veel op een dag, maar met tegenzin.Maar deze week,klopt er iets niet denk ik
    zo het zijn dat je ongesteld moet worden heb ik namelijk wel als ik dat moet worden dan krijg ik echt van die waanzinige schoonmaak kriebels ps heb je de test al gedaan wat is de uitslag
    gezegend walielah el7amd

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    ja was ik ook wel nieuwsgierig naar, had er niks meer over gehoord

  11. #11
    Khoroto NikeChrajm

    Reacties
    21.250
    25-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    dat was lang geleden , dat je hier voor het laatst was

    Fear IS Healthy, Panic Is Fatal


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬


  12. #12
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Oude topic!! Wilde bijna serieus reageren ..