1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Blijf maar bloeden

    Van 8 november t/m 12 november was ik ongesteld. Op maandag 21 november zag ik in de avond ineens wat roze/rode bloed in mijn afscheiding. Normaal komt dat weleens voor, maar nu bleef het aanhouden. De afgelopen dagen heb ik zowat alles gezien: beetje bloed vermengt in afscheiding, roze spotting, veel lichtroze bloed (2 keer gezien), bruine spotting, donkerrode spotting, en nu helderrood bloed. Echter het trekt even weg, en dan komt er weer een beetje. Ik zou vrijdag/zaterdag weer gewoon ongesteld moeten worden, en hoop dat dit gebeurt en er een soort reset is. Maar dit is zo vreemd!

    Ik ben bijna 36, nooit de pil geslikt, nooit kinderen gehad of zwanger geweest, verder heb ik geen pijn oid. Voel me prima. Eet wel iets minder om af te vallen en ben 4 kilo kwijt, maar ik neem aan dat je dan niet ineens tussentijds 9 dagen lichtjes in alle kleuren bloedt?

    Iemand enig idee of dit reden tot paniek en huisarts kan zijn?

  2. #2
    marock.ster

    Reacties
    29
    15-12-2005

    Citaat Geplaatst door nadialovetanger Bekijk reactie
    Van 8 november t/m 12 november was ik ongesteld. Op maandag 21 november zag ik in de avond ineens wat roze/rode bloed in mijn afscheiding. Normaal komt dat weleens voor, maar nu bleef het aanhouden. De afgelopen dagen heb ik zowat alles gezien: beetje bloed vermengt in afscheiding, roze spotting, veel lichtroze bloed (2 keer gezien), bruine spotting, donkerrode spotting, en nu helderrood bloed. Echter het trekt even weg, en dan komt er weer een beetje. Ik zou vrijdag/zaterdag weer gewoon ongesteld moeten worden, en hoop dat dit gebeurt en er een soort reset is. Maar dit is zo vreemd!

    Ik ben bijna 36, nooit de pil geslikt, nooit kinderen gehad of zwanger geweest, verder heb ik geen pijn oid. Voel me prima. Eet wel iets minder om af te vallen en ben 4 kilo kwijt, maar ik neem aan dat je dan niet ineens tussentijds 9 dagen lichtjes in alle kleuren bloedt?

    Iemand enig idee of dit reden tot paniek en huisarts kan zijn?
    Misschien handig om de komende menstruatie aan te kijken en eventuele bijzonderheden te noteren. Mocht je menstruatie anders verlopen of weer spontane bloedingen na afloop, dan doe je er wel goed om om dit met de huisarts te bespreken. Succes!

    u never get a second chance for a first impression




  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Heb je nog altijd last?
    Ben jij gevaccineerd tegen covid?

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    51
    04-01-2023

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Heb je nog altijd last?
    Ben jij gevaccineerd tegen covid?
    Ik ben gevaccineerd. Wat vind je van mij?

  5. #5

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Anoniemyy Bekijk reactie
    Ik ben gevaccineerd. Wat vind je van mij?
    mensonwaardig

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    51
    04-01-2023

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    mensonwaardig
    Ik vind jou echt leuk. Waarom ben jij zo intens?

  8. #8
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Een getrouwde vriendin droeg een spiraal. Daar bleef ze ook van bloeden. Neem fenegriek en dadels in als je te laag ijzer hebt. Sterkte