1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Amerikaanse investeerder meldt komst ziekenhuis in Marokko

    Een Amerikaanse investeerder gaat een ziekenhuis openen in Mehdia in de provincie Kénitra.





    Het ziekenhuis zal plaats bieden aan 700 bedden en ongeveer 5.200 directe arbeidsplaatsen opleveren, meldt het Amerikaanse Mayo Clinic en de International Investment Group (IIG).

    Volgens IIG-CEO Barakat Ali Al Shanableh betreft het een academisch ziekenhuis dat ruimte zal bieden aan 2.200 studenten. Een kwart van de studieplekken zal kosteloos beschikbaar worden gesteld aan studenten uit gezinnen met lage inkomens.

    De komst van het ziekenhuis is volgens Al Shanableh een reactie op de oproep van koning Mohammed VI waarin investeerders in binnen en buitenland werden uitgenodigd om te investeren in de Marokkaanse gezondheidssector.

    De koninklijke uitnodiging is onderdeel van de grootschalige hervormingen in de zorgsector in Marokko die vorig jaar werden aangekondigd.

    Het Amerikaanse Mayo Clinic werd 150 jaar geleden opgericht en is door Newsweek zeven jaar op rij uitgeroepen tot beste zorginstelling van de Verenigde Staten.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.187
    24-09-2015

    hier word ik nou kotsmisselijk van weer amerikaanse bedrijf die ons kal ga plukken en weer niet toegankeijk voor arme mensen allemaal prive dat kan echt niet die plek waar prive ziekenhuis komt was ghetto daar woonde allen maar arme mensen die hebben ze allemaal er uit geschopt sommige wonen al jaren maar goed marokko die kan schulden niet meer betalen daarom neemt de internationale bank als over en hun hebben nu de macht over marokko en niemand anders

  3. #3
    الله اكبر

    Reacties
    7.157
    03-05-2022

    Zorg uitbesteden aan de private sector.

    Dat is een no go area ..

    Als dit commerciële zorg was zoals tanden bleken, laseren dan zou het geen punt zijn.
    Maar essentiële zorg? Alleen de rijken zullen zich hier laten behandelen.

    Maar …

    het is niet zo dat de staatszorg nog slechter kan in Marokko ahahahah. De Amerikanen kunnen misschien de boel wat scherper maken voordat ze je uitmelken
    Citaat Geplaatst door Catherina_Zita_Jones Bekijk reactie
    Er zijn websites waar ik tot 500 dollar per artikel verdien, zonder dat ik daarvoor contact hoef te hebben met mocro's.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Hoe meer ziekenhuizen hoe beter toch? Verder heeft Marokko daar ook meer professionaliteit in nodig...

    Als je de artikel volledig leest zie je ook dat studenten daar kunnen oefenen ook van arme gezinnen... Dat is altijd goed meegenomen. Snap sowieso niet waarom je hier tegen kan zijn, geld komt niet van de belasting centen van de mensen ofzo.

    Van mij mogen ze alles bouwen zolang het niet de inkomen of gezondheid van de burgers beschadigd. In Nederland gebruiken ze belastinggeld van de burgers om het aan een paar nazi's in ukraine te geven...

  5. #5
    الله اكبر

    Reacties
    7.157
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hoe meer ziekenhuizen hoe beter toch? Verder heeft Marokko daar ook meer professionaliteit in nodig...

    Als je de artikel volledig leest zie je ook dat studenten daar kunnen oefenen ook van arme gezinnen... Dat is altijd goed meegenomen. Snap sowieso niet waarom je hier tegen kan zijn, geld komt niet van de belasting centen van de mensen ofzo.

    Van mij mogen ze alles bouwen zolang het niet de inkomen of gezondheid van de burgers beschadigd. In Nederland gebruiken ze belastinggeld van de burgers om het aan een paar nazi's in ukraine te geven...
    amerikanen werken met ROI

    Ga maar kijken welke percentage ze hanteren op commerciële zorg. Dan zal je misschien mijn zorgen begrijpen.

    Zorg moet de taal zijn van de overheid zonder winstoogmerk.
    Citaat Geplaatst door Catherina_Zita_Jones Bekijk reactie
    Er zijn websites waar ik tot 500 dollar per artikel verdien, zonder dat ik daarvoor contact hoef te hebben met mocro's.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Een Amerikaanse investeerder gaat een ziekenhuis openen in Mehdia in de provincie Kénitra.





    Het ziekenhuis zal plaats bieden aan 700 bedden en ongeveer 5.200 directe arbeidsplaatsen opleveren, meldt het Amerikaanse Mayo Clinic en de International Investment Group (IIG).

    Volgens IIG-CEO Barakat Ali Al Shanableh betreft het een academisch ziekenhuis dat ruimte zal bieden aan 2.200 studenten. Een kwart van de studieplekken zal kosteloos beschikbaar worden gesteld aan studenten uit gezinnen met lage inkomens.

    De komst van het ziekenhuis is volgens Al Shanableh een reactie op de oproep van koning Mohammed VI waarin investeerders in binnen en buitenland werden uitgenodigd om te investeren in de Marokkaanse gezondheidssector.

    De koninklijke uitnodiging is onderdeel van de grootschalige hervormingen in de zorgsector in Marokko die vorig jaar werden aangekondigd.

    Het Amerikaanse Mayo Clinic werd 150 jaar geleden opgericht en is door Newsweek zeven jaar op rij uitgeroepen tot beste zorginstelling van de Verenigde Staten.
    Zionistische handkussende monarchslaafje zijn weer apetrots dat hun meester een ziekenhuis komt bouwen
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij