1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    A man is most happy

    When he’s working toward his goal, lifting weights and stacking cash

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    186
    01-11-2022

    Agree

  3. #3
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Wie mag het geld uitgeven?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    Citaat Geplaatst door Marroquino3.0 Bekijk reactie
    When he’s working toward his goal, lifting weights and stacking cash
    Niet helemaal waar.

    Het doel van elke man moet wel eerst gedefinieerd worden. Wat is het doel van de man dan? Dit weten jullie niet. Wat zijn jullie toch amateurs. Altijd moet ik jullie alles bijleren.

    Elke man streeft naar het volgende doel. Dit is terug te voeren naar het begin, toen de eerste man (Adam) het paradijs verloor. Sindsdien streeft de man ernaar het verloren paradijs, de staat waarin alles perfect was, terug te winnen.

    Gewichten heffen doen we omdat we niet meer op het land werken. Dat is een alternatief voor het werk in de natuur.

    Geld verdienen is logisch en moet gebeuren, maar het is geen doel, slechts middel, beter gezegd, geld is noodzakelijk kwaad. Geld kan dus nooit het doel zijn.

    Het doel van elke man moet zijn om het paradijs dat Adam verloor, terug te krijgen! Dat is mijn doel, de hemel kunnen betreden na mijn dood. Hoe bereik ik dit doel. Niet door gewichten te heffen of door geld te sparen. Gewichten heffen doe ik omdat ik helaas niet op het land leef. Geld moet ik verdienen helaas, omdat ik niet natuurlijk leef op het platteland, maar een onderdeel uitmaak van een systeem dat op schuld gebaseerd is. Dus geld is niet het doel!

    Het doel is: de hemel en de strategie om dit doel te bereiken, is het leiden van een deugdelijk leven! Deugden opdoen en zo je ziel afstemmen op de juiste plek in het hiernamaals, dat is de strategie om het doel te bereiken.

    Maar eindeloos geld verzamelen? Nee, zo kom je niet in de hemel.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Wie mag het geld uitgeven?
    Echt vrouwtjes weer. Altijd geld etc... Geld is wel tijdelijk, maar in de graf neem je het niet met je mee. Dus rustig aan joh met je geld!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    186
    01-11-2022

    Citaat Geplaatst door Strong_Rock00 Bekijk reactie
    Echt vrouwtjes weer. Altijd geld etc... Geld is wel tijdelijk, maar in de graf neem je het niet met je mee. Dus rustig aan joh met je geld!
    I will knock your punk ass out

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    0
    15-08-2022

    And good nutritious food.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    De man is het meest blij wanneer hij zich voorbereidt op het hiernamaals.

    Adam verloor het paradijs! Wij nakomelingen van Adam herinneren ons (onbewust) het paradijs, de staat waarin alles perfect was! Heel ons wezen wil terug naar die staat, waarin je geen leed, verdriet, pijn, ellende en zonde had! Wij allemaal willen ultieme heerlijkheid, waar we voor in eerste instantie gemaakt zijn!

    Dit tijdelijke, aardse leven is de LAATSTE kans om terug te kunnen keren naar het verloren paradijs! Als je in dit leven de test slaagt, dan zul je straks beloont worden. In dit leven word je getest wat je eigenlijk wil, hemel of hel?

    Helaas kom je niet zomaar de hemel binnen! Je moet eerst tijdens dit aardse leven de lijdensweg ondergaan, waarbij je eigenlijk gezuiverd wordt van zonde om zo in de hemel straks te kunnen passen!

    Helaas zonder tijdelijk leed, is er geen eeuwige heerlijkheid! Daarom slagen meeste mensen de test niet! Omdat ze NU willen genieten in plaats van dat ze nu een beetje lijden en STRAKS eeuwig genieten!

    Dus de man is het meest gelukkig, wanneer hij tijdelijk lijdt in dit leven ten behoeve van het HOGERE DOEL, dat hem hierna te wachten staat!

    GOD LEAD ME TO PARADISE! WHAT EVER IT TAKES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!