1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Crypto bubble? The bubble already bursted. Invest in the tech behind Ritalin AHAHAH


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Om de 4 jaar hebben we een bearmarket domme aap. Over 3 jaar is de prijs weer boven die 69k als we de data bekijken.

    Intellectueel kom jij zwaar tekort.

    Jij begrijpt niks van prijsactie of überhaupt een chart lezen.

    Misgunst chimpie hahaha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Bitcoin/crypto is al 466 keer doodverklaard door de massamedia, de massamedia zijn zeer betrouwbaar

    Bitcoin Obituaries
    Bitcoin has died 466 times
    https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    hij kan alleen in harde buttplug assets investeren omdat die in zijn hand kan vastpakken en een crypto coin niet

    zijn eigen woorden trouwens
    Vrijdenkers en butt-plugs zijn de toekomst

    Ook hier weer zijn eigen woorden

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Wat schattig, de bergchimpies klimmen op elkaar

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Bitcoin/crypto is al 466 keer doodverklaard door de massamedia, de massamedia zijn zeer betrouwbaar

    Bitcoin Obituaries
    Bitcoin has died 466 times
    https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
    Ze zullen het nooit reguleren.

    Ik heb artikelen gelezen waar ze het dreiging noemen voor de monetaire stabiliteit.

    Ik zie er geen toekomst in. Ik wil er ook geen geld mee verdienen vanwege de volatiliteit.

    Iedereen zijn ding.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Ze zullen het nooit reguleren.

    Ik heb artikelen gelezen waar ze het dreiging noemen voor de monetaire stabiliteit.

    Ik zie er geen toekomst in. Ik wil er ook geen geld mee verdienen vanwege de volatiliteit.

    Iedereen zijn ding.
    Welke volatiliteit ya chimpe als die coin van 0.02 cts naar 69k is gegaan? En nu nog steeds ruim 15 k is.

    Jij hebt langs de zijlijn staan kijken zonder je hersenpan te openen en je hebt al die tijd geld gemist. Drm haat je het, jij wilt het zien vallen om je onderbuikgevoel te bevredigen. Helaas krijg je elke 4 jaar een royale butt-plug in je reet gedauwd.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Welke volatiliteit ya chimpe als die coin van 0.02 cts naar 69k is gegaan? En nu nog steeds ruim 15 k is.

    Jij hebt langs de zijlijn staan kijken zonder je hersenpan te openen en je hebt al die tijd geld gemist. Drm haat je het, jij wilt het zien vallen om je onderbuikgevoel te bevredigen. Helaas krijg je elke 4 jaar een royale butt-plug in je reet gedauwd.
    ik kan ook geld verdienen nu aan hasj.

    Zie je dit als geld mislopen?

    Wat begrijp je niet? Alles wat volatiel is = 7aram. Het is gokken.

    Ik weet dat dit niet in je straatje past, maar zeg gewoon niet dat het 7alal is.

    Ik heb dit niet nodig, wil het ook niet. Of het is 7alal of ik hoef het niet.

    Voor iemand die jankt over islam vind ik je best selectief wanneer het komt tot geld verdienen. Niet dat ik verbaast ben … mensen zijn zo: zwak

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Hier in Rdam gebeurt dit te vaak dat ik er kots neigingen van krijg.

    Ze vullen de 1ste rij in de Masjeed maar hebben wel een avondwinkel waar ze alcohol verkopen.
    Sommige van hen denken dat Allah swt hen vergeeft door te doneren aan de Masjeed.

    Dit is gewoon Andrew Tate logica dan

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    ik kan ook geld verdienen nu aan hasj.

    Zie je dit als geld mislopen?

    Wat begrijp je niet? Alles wat volatiel is = 7aram. Het is gokken.

    Ik weet dat dit niet in je straatje past, maar zeg gewoon niet dat het 7alal is.

    Ik heb dit niet nodig, wil het ook niet. Of het is 7alal of ik hoef het niet.

    Voor iemand die jankt over islam vind ik je best selectief wanneer het komt tot geld verdienen. Niet dat ik verbaast ben … mensen zijn zo: zwak
    Alles wat een centrale bank print aan papiergeld is haram ja. Spiegel voor je houden vrijdenker. Jij bent een hypocriet in hart en nieren. Je kan er niet veel aan doen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Alles wat een centrale bank print aan papiergeld is haram ja. Spiegel voor je houden vrijdenker. Jij bent een hypocriet in hart en nieren. Je kan er niet veel aan doen.
    ik investeer niet in geprint geld.

    Tastbare assets gringo.

    Overigens heeft papier wat waarde, die virtuele munten bestaan uit lucht

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    ik investeer niet in geprint geld.

    Tastbare assets gringo.

    Overigens heeft papier wat waarde, die virtuele munten bestaan uit lucht
    tastbare Israëlische braadworsten ja

    Papiergeld erbij printen is haram ya vrijdenker, het is riba

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    tastbare Israëlische braadworsten ja

    Papiergeld erbij printen is haram ya vrijdenker, het is riba
    alternatieven zijn bekend maar lieden als jij kunnen met hun afgetrapte nike’s amper een deken kopen voor in de kelder

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    alternatieven zijn bekend maar lieden als jij kunnen met hun afgetrapte nike’s amper een deken kopen voor in de kelder
    Maak dat vooral jezelf wijs jochie anders ga je kapot van binnen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Wat schattig, de bergchimpies klimmen op elkaar
    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.