1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Salé: politie arresteert Daesh-sympathisant

    De politie in Salé heeft maandag een man gearresteerd die er van wordt verdacht een aanslag in Marokko te beramen.



    Bij doorzoekingen in de woning van de 22-jarige verdachte in Sala Al-Jadida werden terreurplannen aangetroffen alsook Daesh-propaganda en manuscripten, meldt de antiterreureenheid DGST.

    Volgens de gerechtelijke politie (BCIJ) was de verdachte bezig met het zoeken naar grondstoffen die worden gebruikt bij de fabricage van explosieven.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    421
    08-04-2022

    Goed bezig DGST, opruimen die khawaaridj.De grootste vijanden van de ummah op dit moment. In een islamitische staat zouden deze wolven in schaapskleren 1 voor 1 hun koppen gesneld worden ISWA. Van khawaaridj koppensnellen krijg je hassanaats ISWA. Vooral van khariji Koerden zoals asielzoeker Crescent. DGST is nog te lief voor de khawaaridj, beter koppensnellen die hellehonden, dat is de Sunnah.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Die gaan ze flessen.

    Lekker voor hem, onschuldige mensen vermoorden. Ga maar op de flessen zitten

  4. #4
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Castellijo Bekijk reactie
    Goed bezig DGST, opruimen die khawaaridj.De grootste vijanden van de ummah op dit moment. In een islamitische staat zouden deze wolven in schaapskleren 1 voor 1 hun koppen gesneld worden ISWA. Van khawaaridj koppensnellen krijg je hassanaats ISWA. Vooral van khariji Koerden zoals asielzoeker Crescent. DGST is nog te lief voor de khawaaridj, beter koppensnellen die hellehonden, dat is de Sunnah.
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Castellijo Bekijk reactie
    Goed bezig DGST, opruimen die khawaaridj.De grootste vijanden van de ummah op dit moment. In een islamitische staat zouden deze wolven in schaapskleren 1 voor 1 hun koppen gesneld worden ISWA. Van khawaaridj koppensnellen krijg je hassanaats ISWA. Vooral van khariji Koerden zoals asielzoeker Crescent. DGST is nog te lief voor de khawaaridj, beter koppensnellen die hellehonden, dat is de Sunnah.
    Je bent wel erg bloeddorstig. Je haat voor moslims is enorm. Je lijkt wel bezeten door satan, vuile munafiq. Die in your rage.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Baqiyyah


    …………………………………………Br anus & MIT & Castelljo

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Baqiyyah

    Waarom ga je niet?

    Die warme deken is kostbaarder?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Waarom ga je niet?

    Die warme deken is kostbaarder?
    Waarom ga jij niet naar Marokko?

    Die medicijnen is kostbaarder?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Waarom ga jij niet naar Marokko?

    Die medicijnen is kostbaarder?
    ik heb hier mijn dingen. En Marokko is nog knusser eigenlijk.

    En die meds die ik slik zijn makkelijk verkrijgbaar in Marokko.

    3ala 7mar.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Wereldvreemde Casthomo zei: "in een islamitische staat gaan we zus en zo met jullie doen"...

    Over welke islamitische staat heb jij het, mafketel? Denk je nou echt dat demoncraten en DENK-homo's een islamitische staat zullen vestigen?

    Jouw vijanden zullen juist een islamitische staat vestigen, het komt namelijk niet uit de lucht vallen, ya shaytaan.

    قاتلك الله
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Ik kan soms echt ontvlammen tot Hades.

    Daesh
    Zorgt tenminste voor populatie vermindering, de planeet ontlasten van de mens met zijn gezeik nergens, klimaatverandering, Corona, oorlog

    De wereld behoede van het kwaad!

    Als dat niet halal is weet ik het ook niet meer

    Iemand andere opvattingen
    Die hij of zij met hadiths kan beargumenteren?
    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    ik heb hier mijn dingen. En Marokko is nog knusser eigenlijk.

    En die meds die ik slik zijn makkelijk verkrijgbaar in Marokko.

    3ala 7mar.
    Nooit gehoord van plichten en verantwoordelijkheden hebben die voorrang hebben?

    Jij bent de 7mar die doet alsof ie het beter weet.

    Jij haat mij omdat ik jou niet goedkeur als ‘ayashi zijnde. Laat het los je weet dat ik de waarheid spreek maar jij wilt politiek doen. Kontje geven aan Israël heeft jouw voorkeur om je belangen te verdedigen, jij had je mond vol hier over rode lijnen, eindstand je ging juichen toen Marokko de banden met Israël normaliseerde.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Nooit gehoord van plichten en verantwoordelijkheden hebben die voorrang hebben?

    Jij bent de 7mar die doet alsof ie het beter weet.

    Jij haat mij omdat ik jou niet goedkeur als ‘ayashi zijnde. Laat het los je weet dat ik de waarheid spreek maar jij wilt politiek doen. Kontje geven aan Israël heeft jouw voorkeur om je belangen te verdedigen, jij had je mond vol hier over rode lijnen, eindstand je ging juichen toen Marokko de banden met Israël normaliseerde.



    Masha Allah, hele ta7leel van Dr. Phil

    Je bent een:



    Keep it simple crypto 7arami. Je stelt niks voor

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie


    . Kontje geven aan Israël heeft jouw voorkeur .
    Daarom loopt hij zo bij mij met ze kleine billen te pronken?

    Check ze handtekening

    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.