1. #46
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ataturkje heeft het over Qatar, hier hoor je de voormalige emir van Qatar aangeven dat ze 'wahabieten' zijn en zijn voorvader niemand anders dan Muhammad ibn Abdul-Wahhaab (rahimahullah) is.

    Leaked recording between Qaddafi and Hamad al-Thani, Qatar's Former Emir
    https://youtu.be/BoHHvhs6nm8
    je zakt hier gewoon letterlijk in je eigen stront weg

    nog bedankt voor het erg vermakelijke filmpje hoe die jouw wahabi goden verbaal verwaarloosd

    ongetwijfeld dat er een verdwaalde emir zich afvraagt of denkt dat er in zijn stamboom een wahabi te vinden is

    het gaat niet om de benaming of de afkomst maar om de ideologie dat daarachter zit..

    zionisten gebruiken wel vaker islamitische benamingen voor hun sektes
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #47
    Bilal Fara-id

    Reacties
    379
    22-10-2022

    alleszins dat valt onder "natuurwetenschappen" is een vrije mening waard

    geloofszaken in de islam kennen geen meningen alleen feiten...

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Westerse mening vaak kort door de bocht, gevuld met alternatieve waarheden en anders wel onder de maat (zonder kennis geen zegeningen van de Allesomvattende Schepper(s))

    Ook de daarbij komende gedragingen is niet pluis.

    Ze mochten willen dat ik het nog ga beschouwen als hyprocriet, selectief of ander begrip die wijst op intelligentie.

    Het Komt bij mij namelijk vaak over als ‘psychisch’
    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    556
    03-08-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ataturkje heeft het over Qatar, hier hoor je de voormalige emir van Qatar aangeven dat ze 'wahabieten' zijn en zijn voorvader niemand anders dan Muhammad ibn Abdul-Wahhaab (rahimahullah) is.

    Leaked recording between Qaddafi and Hamad al-Thani, Qatar's Former Emir
    https://youtu.be/BoHHvhs6nm8

    Hahahahaha ya Oktari wat is dit amk? Geef antwoord Hahahahahahahahahaha

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Aids

  6. #51
    Bilal Fara-id

    Reacties
    379
    22-10-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Aids
    who is aiding whome?

  7. #52
    الله اكبر

    Reacties
    7.149
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ezel als jij blijft ezel die alles probeert te vedraaien
    leden weten waar jij voor staat.

    Je bent naast een racist ook een paria geworden hier.

    Jij en die dayouth kennen geen grenzen.
    Nog even en jullie gaan jullie eigen moeders beledigen alleen maar om gelijk te hebben.
    Citaat Geplaatst door Catherina_Zita_Jones Bekijk reactie
    Er zijn websites waar ik tot 500 dollar per artikel verdien, zonder dat ik daarvoor contact hoef te hebben met mocro's.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Deze gek zit madhabs waar die totaal geen verstand van heeft te vergelijken met "whabi" wollah deze gast is gestoord...

    Hij weet niet eens wat whabi inhoud noch hoe oud madhabs zijn.. aub deze gast geen aandacht meer geven tot hij zelf onderzoek doet naar de betekenis en geschiedenis van deze termen

  9. #54
    الله اكبر

    Reacties
    7.149
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Deze gek zit madhabs waar die totaal geen verstand van heeft te vergelijken met "whabi" wollah deze gast is gestoord...

    Hij weet niet eens wat whabi inhoud noch hoe oud madhabs zijn.. aub deze gast geen aandacht meer geven tot hij zelf onderzoek doet naar de betekenis en geschiedenis van deze termen
    akhi, het klopt dat je een gek in zijn waarde moet laten. Gewoon negeren wa utlubu a shifa2 al 3ajil ..

    Maar deze TTT, transeks beledigt ons in onze zielen met zijn debiele uitspraken.
    Citaat Geplaatst door Catherina_Zita_Jones Bekijk reactie
    Er zijn websites waar ik tot 500 dollar per artikel verdien, zonder dat ik daarvoor contact hoef te hebben met mocro's.

  10. #55
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    het is algemeen bekend dat wahabieten in de Hanbali wetsschool hebben infiltreert om hun zionistische ideologie te verspreiden om geen argwaan op te wekken

    wahabieten gebruiken de Hanbali als sprinkplank om zich vandaaruit te verspreiden en dit is ook aangekomen bij de Maliki wetsschool in europa waar deze wahabieten de zwakheden ervan hebben gevonden doordat er bijna geen toezicht is op marokkaanse moskeeën in europa door de marokkaanse staat

    gelukkig is de Hanafi sterk genoeg waar de Turkse staat een stevige ondoordringbare bescherming geeft sinds het ontstaan van deze sekte wat een bedreiging vormt voor islam
    Jij weet geen mallemoer van de Maliki wetsschool kindje met je wahabi invloeden en infiltraties, je tekst is net een james bond script.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  11. #56
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jij weet geen mallemoer van de Maliki wetsschool kindje met je wahabi invloeden en infiltraties, je tekst is net een james bond script.
    ik hoef alleen maar iswap op je schoot te gooien dan heb je tastbaar bewijs waar ik het over heb
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #57
    الله اكبر

    Reacties
    7.149
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ik hoef alleen maar iswap op je schoot je gooien dan heb je tastbaar bewijs waar ik het over heb
    WAHAHAHA

    hij gaat je zo laten stuiteren
    Citaat Geplaatst door Catherina_Zita_Jones Bekijk reactie
    Er zijn websites waar ik tot 500 dollar per artikel verdien, zonder dat ik daarvoor contact hoef te hebben met mocro's.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Bezema9 Bekijk reactie
    Wahhabieten bestaat alleen in jouw perceptie. Jij weet niet wat jij zegt Oktari. Een shaytan stuurt je elke weer het bos in.

    Tip: Er is een verschil tussen het huis van Al Saud en de geleerde zelf. De geleerde heeft zijn intenties en bijdrage aan deze dunya en Al Saud hadden hun intenties en bijdrage. Wij maken onderscheid tussen verraders en waarachtige, jullie duivels halen alles door de blender en hebben er een wahhabi shake van gemaakt.
    Onze Heer is Al Wahab en dat is de enige term die wij dienen te kennen en geloven, dat verschrikkelijke sektes de werken van Mohammed Ibn Abdel Wahab misbruiken heeft niets met degene te maken die aqeeda en tawhid zo zuiver mogelijk nastreven. Alhamdolilah.