1. #16
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Voor mij geen gevoelig onderwerp hoor. Ben al getrouwd dus kamp niet met dit soort problemen. Is ga hier gewoon een discussie aan met jou, niet meer niet minder.
    En nee ik verdedig niemand, zowel de vrouw als de man niet. Ik zeg gewoon waar het op staat. Dat het antwoord/ mijn ervaring jou niet bevalt is duidelijk te zien door te concluderen dat ik het vrouwelijke geslacht verdedig. Dus het enige juiste antwoord voor jou is het met je eens zijn. Wanneer iemand het niet met je eens is kenmerk je dit meteen als “vrouw verdedigen”. Dat zegt veel over je “neutrale houding” die je overigens niet hebt.



    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Zo kan je zien hoe gevoelig dit is voor jou om mij persoonlijk bij te betrekken. Topic is algemeen bedoeld en je gaat puur vanuit onderbuik het vrouwelijke geslacht verdedigen zelfs als er een kern van waarheid is. Ik ben transparant en neutraal en als je kritische blik hebt over mannen sta ik daar ook voor open.
    Je probeert komisch te doen door her en der te overleven midden in een dialoog, maar dat is ook snel te zien op de manier hoe je reageert.

    Jouw ervaring is geen feit.

  2. #17
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Voor mij geen gevoelig onderwerp hoor. Ben al getrouwd dus kamp niet met dit soort problemen. Is ga hier gewoon een discussie aan met jou, niet meer niet minder.
    En nee ik verdedig niemand, zowel de vrouw als de man niet. Ik zeg gewoon waar het op staat. Dat het antwoord/ mijn ervaring jou niet bevalt is duidelijk te zien door te concluderen dat ik het vrouwelijke geslacht verdedig. Dus het enige juiste antwoord voor jou is het met je eens zijn. Wanneer iemand het niet met je eens is kenmerk je dit meteen als “vrouw verdedigen”. Dat zegt veel over je “neutrale houding” die je overigens niet hebt.
    Je werd te persoonlijk en nu reageer je niet inhoudelijk op. Discussie heeft geen zin, en jij wilt het laatste woord hebben. Logisch want je bent een vrouw.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    Wat zou er mis zijn met een arme vrouw? Niets mis mee! Een vrouw die serveerster is of brood verkoopt in bakkerij? Ik kijk juist naar zulke vrouwen. Zulke mensen zijn simpel en relaxt.

    Ik zeg niet dat alle arme vrouwen perfect zijn. Nee, ik wil niet generaliseren. Arme vrouwen die rijk willen worden, kijk voor zulke zou ik oppassen.

    Wat is arm en wat is rijk? Een vrouw uit een bescheiden gezin die niet studeerde en werkt in bakkerij, kan een hele gelukkige en leuke vrouw zijn!

    Misschien heeft ze niet veel geld nodig om gelukkig te zijn? Nou dat is pas een vrouw! Een vrouw die niet veel eist, niet materialistisch is, haar kuisheid bewaakt en respect heeft voor haar man, is een hele goede vrouw!!!

    Nee. Je hoeft geen rijke man te zijn om zo'n eentje te krijgen! Zo'n vrouw zou ook genoegen nemen met een bescheiden man! Misschien moeten we ons meer focussen op arme vrouwen, dan op succesvolle zogenaamde rijke?

    Een arme vrouw wil snel trouwen en hoeft niet te wachten. Zij heeft geen verplichtingen die haar belemmeren om te trouwen! Ik begin steeds meer naar zogenaamde arme vrouwen te kijken! Dat zijn potentiële huisvrouwen, moeders en hele lieve vrouwen!

  4. #19
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Ik heb inhoudelijk gereageerd, heb aangegeven dat ik het vrouwelijke geslacht niet verdedig en waarom dit zo is. En verder heeft jouw reactie geen inhoud.

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Je werd te persoonlijk en nu reageer je niet inhoudelijk op. Discussie heeft geen zin, en jij wilt het laatste woord hebben. Logisch want je bent een vrouw.

  5. #20
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Precies.. maar al bestond hij nu in deze tijd? Werd ie gefriendzoned want te lief.
    -__-".
    .

  6. #21
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Ik heb inhoudelijk gereageerd, heb aangegeven dat ik het vrouwelijke geslacht niet verdedig en waarom dit zo is. En verder heeft jouw reactie geen inhoud.
    Je reageert niet op wat ik zeg, moet ik citeren wat je vermeld hebt? Je betrok me persoonlijk.

    Maar is goed man.

  7. #22
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Ik heb gereageerd op wat je zegt… lees maar terug. In jouw reactie geef je aan dat ik vrouwen verdedig door te vinden dat er vrouwen zijn die mannen accepteren die minder geld hebben… daar heb ik op gereageerd.


    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Je reageert niet op wat ik zeg, moet ik citeren wat je vermeld hebt? Je betrok me persoonlijk.

    Maar is goed man.