1. #1
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Twaalver sjiisme, het Rafidisme, is geen Islam. Het Iraanse regime zijn de vijanden van de Islam.

    Bismillah,

    Sinds begin 2021 ben ik begonnen met het verzamelen van informatie over het Twaalver sjiisme (rafidisme) met het doel om een uitgebreid artikel te schrijven over deze anti-islamitische sekte en hun kopstukken. Wie weet, groeit het uiteindelijk tot een boek, om moslims en andere geïnteresseerden te informeren, en rawafid uit te nodigen om hun sekte te verlaten en te laten realiseren dat zij niet de Islam volgen.

    Dit is geen steun aan anti-hijab-protesten of feministen en andere anti-islamitische lieden. Dit is juist om shubuhaat (twijfels en misverstanden) tegen te gaan en de vijanden van de Islam te ontmaskeren, waarvan het rafidi regime van Iran een van de grootste vijanden is.

    Wat is de bedoeling van dit topic?

    Ik heb inmiddels vele pagina's aan aantekeningen, en terwijl ik ze doorneem zal ik het regelmatig delen in dit topic. Niet alles tegelijk natuurlijk want te veel om alles in een dag te doen, maar afhankelijk van hoeveel tijd ik heb, zal ik dit topic regelmatig gaan uppen, insha'Allah.

    Waarschuwing: dit topic kan weleens ordinaire en vunzige praatjes gaan bevatten, maar dit hoort er eenmaal bij omdat rafidi-boeken veel viezigheid bevatten die niet geschikt zijn voor kinderen.

    Shaytaan en zijn aanhangers zullen niet blij worden van dit topic, sommige van hen zullen waarschijnlijk hier gaan reageren, gewoon negeren en doorgaan met het ontmaskeren.

  2. #2
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    1.

    De grondlegger van de zogenaamde "Islamitische" Republiek Iran, Ayatollah Khomeini, schrijft in zijn boek (bron hieronder), dat als je seks hebt met een paard of (muil)ezel, hun vlees haram (niet-toegestaan) wordt om te eten. Je dient het paard of (muil)ezel naar een andere stad te brengen en verkopen, m.a.w. verkoop het aan een mede-sjiiet in een andere stad. Mocht je seks hebben met een koe, schaap of kameel, dan wordt hun urine en uitwerpselen vies en hun melk drinken wordt haram. Deze beesten dien je te doden en te verbranden. Degene die seks had met deze beesten dient een schadevergoeding te betalen aan de eigenaar van de beesten.

    Resaleh Towzih al-Masael/A Clarification Of Questions consists of almost 3,000 "problems" for which Ayatollah Khomeini provides answers, plus a few follow-ups he dealt with in subsequent editions.

    #2631. It is loathsome to eat the meat of horse and mule and donkey and if somebody makes coitus with them, that is an intercourse, they become unlawful and they must be taken out of the city and sold elsewhere.

    #2632. If they have intercourse with a cow and sheep and camel their urine and dung becomes unclean and drinking their milk will also be unlawful and they must be killed and burned without delay, and the person who had intercourse with them must pay money to the owner. Further, if he had intercourse with any beast its milk becomes unlawful.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Dat regime moet vernietigd worden. Ze moeten boete voor hun misdaden in de regio.

    Zij zijn geen moslims

  4. #4
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Dat regime moet vernietigd worden. Ze moeten boete voor hun misdaden in de regio.

    Zij zijn geen moslims
    Klopt.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Klopt.
    is het gerechtvaardigd om hun te nuken.

    Ik denk daar letterlijk vaak aan.

  6. #6
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    is het gerechtvaardigd om hun te nuken.

    Ik denk daar letterlijk vaak aan.
    Dat is niet nodig, een sterke luchtmacht die de mujahideen op de grond steunt en dat regime valt binnen de kortste keren.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Dat is niet nodig, een sterke luchtmacht die de mujahideen op de grond steunt en dat regime valt binnen de kortste keren.
    maar hun proxies kunnen je aanvallen in de rug.

    Bro, begrijp me niet verkeerd. Ik ben bereid om allianties aan te gaan met Shaytan om hun te laten vallen.

    No mercy voor die motherfuckers. Het is fucking oorlog, kol shay2 yajuz

  8. #8
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    2.

    Volgens de 'hadith-boeken' van de twaalvers en hun grote geleerden, is het ontkennen van mutaa (religieus gelegitimeerde prostitutie), een daad van ongeloof.

  9. #9
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    maar hun proxies kunnen je aanvallen in de rug.

    Bro, begrijp me niet verkeerd. Ik ben bereid om allianties aan te gaan met Shaytan om hun te laten vallen.

    No mercy voor die motherfuckers. Het is fucking oorlog, kol shay2 yajuz
    Geen fallout door nukes?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    2.

    Volgens de 'hadith-boeken' van de twaalvers en hun grote geleerden, is het ontkennen van mutaa (religieus gelegitimeerde prostitutie), een daad van ongeloof.


    ||
    V
    Laatst gewijzigd door TRX: 24-10-2022 om 18:02 Reden: Kan niet anders, dayouth is een shi3i

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Geen fallout door nukes?
    tactische kernkoppen is geen probleem.

  12. #12
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    tactische kernkoppen is geen probleem.
    Misschien alleen toegestaan als het de soldaten treft van de vijand, als ze in grote getalen bijeen zijn gekomen op één plek, maar het klinkt overkill, dit is iets waar je pas als laatste naar grijpt. Het doel moet zijn om het regime te treffen en geen onschuldigen of non-combattanten zoals kinderen, zieken, hoogbejaarden, etc.

  13. #13
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    3.

    Degene die niet gelooft dat de Koran incompleet is en verdraaiingen bevat, zoals de "heilige" Imam van de twaalvers aangeeft, is een kafir in het rafidisme.

    Relevante video: https://youtu.be/SLZRgWdTr1c

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Misschien alleen toegestaan als het de soldaten treft van de vijand, als ze in grote getalen bijeen zijn gekomen op één plek, maar het klinkt overkill, dit is iets waar je pas als laatste naar grijpt. Het doel moet zijn om het regime te treffen en geen onschuldigen of non-combattanten zoals kinderen, zieken, hoogbejaarden, etc.
    je hebt gelijk. Zyklon B is genoeg

  15. #15
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    4.

    Twaalver sjiisme heeft als doelwit: soennieten. Daarom is het niet raar om te zien, door de geschiedenis heen, dat hun elite keer op keer samenwerken met buitenlandse vijanden tegen de soennieten.

    Maar Iran komt in verzet tegen de VS!

    Hoe dan, door samen met de VS Afghanistan binnen te vallen zoals hier:
    https://en.wikipedia.org/wiki/2001_uprising_in_Herat (zie de naam van Qassem Soleimani, zogenaamd de grote Iraanse held tegen het imperialisme, die zij aan zij met de Amerikanen vocht en later door Amerikaanse handen naar de hel werd geknald).

    Of door de VS in Irak te helpen met het opzetten van het nieuwe sjiitische regime in Bagdad terwijl de grootste sjiitische religieuze autoriteit in Irak gerund door de Iraanse grootayatollah al-Sistani een fatwa ging uitgeven die het verbood om in verzet te komen tegen de Amerikaanse "gasten" en geen bezetters. Net zoals hun verraderlijke sjiitische voorvaderen die met de Mongolen gingen samenwerken toen ze het Kalifaat binnenvielen in de 13de eeuw. De kalief werd gevierendeeld omdat hij een sjiiet ging vertrouwen en als adviseur nam. Dit is waar onwetendheid toe kan leiden.

    Of omdat ze zich zogenaamd verzetten tegen Israël? Hier kun je lezen dat Iran wapens kreeg via Israël in de jaren '80, dus het huidige regime was toen aan de macht:
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Iran-Contra-affaire

    Tot oktober van vorig jaar heeft Israël meer dan 600 Iraanse en pro-Iraanse lieden in Syrië gedood, waar blijft de Iraanse reactie tegen Israël? 2 gewonden aan de Israëlische kant. Bespaar mij je nonsens over hoe Iran de Palestijnen steunt tegen Israël terwijl ze niet eens voor hun eigen Iraniërs opkomen die zijn afgeslacht door Israël.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Iran%E...rian_civil_war