1. #1
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Wat te doen bij een Russisch nucleair aanval







    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Mooie combi package. Waarom moet je je mond open houden tijdens de blast?

  3. #3
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Mooie combi package. Waarom moet je je mond open houden tijdens de blast?
    Dat heeft te maken met de drukgolf om zo gehoorbeschadiging te voorkomen.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Dat heeft te maken met de drukgolf om zo gehoorbeschadiging te voorkomen.
    Ohhh subhan Allah, maar is het niet ook heel slecht dan om door je mond al die partikels in te ademen? Gehoorschade vs longbeschadiging lol

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    774
    21-12-2020

    En hoe ga je hier schuilen onder de grond? Iedereen snel een schuilkelder graven?

  6. #6
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    En hoe ga je hier schuilen onder de grond? Iedereen snel een schuilkelder graven?
    kruipruimte laten uitgraven in mijn huis. Prima om in te schuilen
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  7. #7
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Ohhh subhan Allah, maar is het niet ook heel slecht dan om door je mond al die partikels in te ademen? Gehoorschade vs longbeschadiging lol
    Het betreft niet de straling dat komt daarna vrij het gaat om de ontploffing en daarna als je de handleiding verder leest staat er je moet je gezicht , neus en mond bedekken.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  8. #8
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    En hoe ga je hier schuilen onder de grond? Iedereen snel een schuilkelder graven?
    Nederland heeft veel ondergrondse parkeergarages. Er staat ook verplaats je naar een schuilkelder. En bedek eerst je gezicht , neus en mond. Ben je veilig dan verwijder je de kleren.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  9. #9
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Nederland heeft veel ondergrondse parkeergarages. Er staat ook verplaats je naar een schuilkelder. En bedek eerst je gezicht , neus en mond. Ben je veilig dan verwijder je de kleren.
    Allah ya7fadna insha Allah
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  10. #10
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Putin zit te dreigen met nucleaire strikes, NAVO dreigt Russisch leger van de kaart te vegen.

    turkey is paniekerig meel aan het opslaan en is bang voor een spanking
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  11. #11
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    Putin zit te dreigen met nucleaire strikes, NAVO dreigt Russisch leger van de kaart te vegen.

    turkey is paniekerig meel aan het opslaan en is bang voor een spanking
    Is het zover ?. Ik heb het nieuws geboycot. Ben niet meer up-to-date met nieuws.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  12. #12
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Is het zover ?. Ik heb het nieuws geboycot. Ben niet meer up-to-date met nieuws.
    ja zover is het gekomen. Maar de navo praat niet over nucleaire vergelding (wat ze wel gaan doen als de Russen een Europees hoofdstad gaat kapotstralen

    Weet je wat het is met nukes? Het is een wapen die je enkel kan gebruiken voor als je depressief bent als een turk en gaat voor zelfdestructie. Zelfde met biologische wapens zoals covid. Uiteindelijk komt zo’n virus ook op je eigen bevolking af.

    Ik vind het de meest zinloze wapens op aarde. En als je ze gebruikt dat zal je sowieso worden gezien als oorlogcrimineel omdat zo’n wapen geen onderscheid in burger of militair.

    ||
    V
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  13. #13
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ja zover is het gekomen. Maar de navo praat niet over nucleaire vergelding (wat ze wel gaan doen als de Russen een Europees hoofdstad gaat kapotstralen

    Weet je wat het is met nukes? Het is een wapen die je enkel kan gebruiken voor als je depressief bent als een turk en gaat voor zelfdestructie. Zelfde met biologische wapens zoals covid. Uiteindelijk komt zo’n virus ook op je eigen bevolking af.

    Ik vind het de meest zinloze wapens op aarde. En als je ze gebruikt dat zal je sowieso worden gezien als oorlogcrimineel omdat zo’n wapen geen onderscheid in burger of militair.
    Ik vindt nucleaire wapens zeker een middel om een tirannie te bestrijden. Wat we binnenkrijgen met voedsel E-nummers en wat in de lucht zit etc. Is ook zelfvernietigende effect. Zonder kernwapens was er allang een nieuwe wereld oorlog uitgebroken.

    En ik vindt je nuchter als je dan ook gelijk zegt dat bij een nucleaire oorlog er geen winnaars zijn. Dat zou geen een volks onderdrukker zeggen.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  14. #14
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Ik vindt nucleaire wapens zeker een middel om een tirannie te bestrijden. Wat we binnenkrijgen met voedsel E-nummers en wat in de lucht zit etc. Is ook zelfvernietigende effect. Zonder kernwapens was er allang een nieuwe wereld oorlog uitgebroken.

    En ik vindt je nuchter als je dan ook gelijk zegt dat bij een nucleaire oorlog er geen winnaars zijn. Dat zou geen een volks onderdrukker zeggen.
    Broer we zijn allochtonen en daar ben ik trots op. Maar “ ik vindt “ typen kan echt niet

    Ben niet zo van die wapens. Kent enkel verliezers en vergeet niet dat we dit planeet daarmee ook zwaar beschadigen.

    Ga je maar verantwoorden bij je Heer daarvoor

    Nee, liever niet.
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  15. #15
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    Broer we zijn allochtonen en daar ben ik trots op. Maar “ ik vindt “ typen kan echt niet

    Ben niet zo van die wapens. Kent enkel verliezers en vergeet niet dat we dit planeet daarmee ook zwaar beschadigen.

    Ga je maar verantwoorden bij je Heer daarvoor

    Nee, liever niet.
    Maak dat maar een ongelovige maar wijs dat je moet verantwoorde bij De Heer.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."