1. #46
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Waar zat ik naar te kijken gisteren? Tering wat slecht van beide opa's. Rico gaat Overeem in de eerste ronde al pakken.

    En Badr met die ayat al kursi op zijn rug. .fucking debiel. Lekker voor hem dat ie verloren heeft.

  2. #47
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Waar zat ik naar te kijken gisteren? Tering wat slecht van beide opa's. Rico gaat Overeem in de eerste ronde al pakken.

    En Badr met die ayat al kursi op zijn rug. .fucking debiel. Lekker voor hem dat ie verloren heeft.
    zat ook raar van te kijken wat hij op z’n jasje had staan

    besef deze debielen niet dat jasjes op de grond vallen waar zelfs mensen eroverheen kunnen lopen en deze debiel laat een Surah erop zetten alsof het een gedicht is.. voor wat? voor bescherming tegen boze kickboks tegenstanders?

    hij mag blij zijn dat Allah hem niet in coma heeft laten leggen..dit soort dingen zijn niet aanvaardbaar
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #48
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    zat ook raar van te kijken wat hij op z’n jasje had staan

    besef deze debielen niet dat jasjes op de grond vallen waar zelfs mensen eroverheen kunnen lopen en deze debiel laat een Surah erop zetten alsof het een gedicht is.. voor wat? voor bescherming tegen boze kickboks tegenstanders?

    hij mag blij zijn dat Allah hem niet in coma heeft laten leggen..dit soort dingen zijn niet aanvaardbaar
    Snap je? Die man heeft zijn hersenen soms in zijn kont zitten. Denkt totaal niet na.

    Enige goeie wat ie gisteren gedaan heeft, is zijn afscheid aankondigen. Het was al 5 wedstrijden terug klaar met hem. Hij heeft nog ff gecasht en nu is het echt klaar.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Snap sowieso niet dat glory aan opa's harkt die tijdens de K1 tijden goed waren. Waarom niet meer de focus leggen op Plazibat en Jamal... Snap het wel nu kan lekker Rico zijn titel verdedigen tegen Overeem de opa in plaats van een Jamal of Plazibat

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Trouwens Rico en glory mogen Badr wel bedanken op hun knieën als hij nooit terug was gekomen was glory sowieso al gestopt. De enige die weer leven had geblazen in kickboksen.

  6. #51
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Hij heeft geen uithoudingsvermogen.

    Als hij dun was gebleven zoals in het begin van zijn k1 tijd kon hij wel langer mee. Maar hij besloot anabolen te gaan nemen om Overeem te revenge toen. Sindsdien is hij niet meer lichtvoetig.

    Lesje voor mensen die anabolen willen gebruiken. Je gaat sneller achteruit dan je denkt en je wordt kaal.
    Zijn zwakke punt is zijn glazen kin, 1 tikje en hij gaat liggen, walou incasseringsvermogen

  7. #52
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Zijn zwakke punt is zijn glazen kin, 1 tikje en hij gaat liggen, walou incasseringsvermogen
    Nederland moet tegen Frankrijk in de Euro 2024 EK kwalificatie
    Lets do this apen en aapjes

  8. #53
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Spanje tegen Haaland
    Lets do this apen en aapjes

  9. #54
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Gister hoe hij naar de grond stortte elke x deed echt pijn aan mijn ogen. Het is goed dat hij tot het besef is gekomen beter te gaan stoppen.

    Die ayat al kursi op zijn rug kan ook echt niet. Hij brengt het naar een plek waar Islam afraad men te slaan op het gezicht en waar de man zijn en de vrouw haar awrah niet mag tonen.

    Het is goed dat hij stopt. Hij is niet representatief.
    Hij heeft nog snel zijn zakken gevuld afgelopen jaren, zou ik ook doen.

  10. #55
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Hij heeft nog snel zijn zakken gevuld afgelopen jaren, zou ik ook doen.
    hij heeft ezels gevonden die een kaartje hiervoor kochten.
    Lets do this apen en aapjes

  11. #56
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    hij heeft ezels gevonden die een kaartje hiervoor kochten.
    Wordt tijd voor een frisse wind. Khbabez en Ben Saddik zijn de nieuwe namen.

  12. #57
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    balle hari kwam ook een beetje verward over, hij denkt dat die behekst is doordat in marok veel voodoo gedaan wordt.. daarom die Surah op z’n jasje..

    hij is nu ieder geval uit zijn lijden geknald en dat door een opgeblazen anabolen knars die al helemaal niet kon vechten

    nu mag gökhan saki hem uit zijn winnaars bubbel knallen om zijn vriendje balle hari te wreken
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #58
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Wordt tijd voor een frisse wind. Khbabez en Ben Saddik zijn de nieuwe namen.
    khbabez nee, ben sadik ja
    Lets do this apen en aapjes

  14. #59
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    khbabez nee, ben sadik ja
    Khbabez vecht 1 gewichtsklasse lager nu

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    90
    16-02-2014

    Hari kan wat sport clinics gaan geven. Met fans op de foto. Een paar uurtjes werken voor een paar duizend. Doen de meeste ex-sporters die enige faam hebben. Kan die een paar jaar aan zijn imago werken. Hij mag wel geld hebben verdiend maar volgens mij heeft die ook ontzettend veel al uitgegeven.