1. #16
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Heb ik je pijn gedaan a plathoofd?
    nope, actie reactie.. niet meer niet minder ya grote waterhoofd uit een land waar ze watermeloenen vergelijken met hun eigen grote waterhoofden
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    nope, actie reactie.. niet meer niet minder ya grote waterhoofd uit een land waar ze watermeloenen vergelijken met hun eigen grote waterhoofd
    Waarom scheld jij je eigen vader uit?

    Bovendien, jij bent een pimp en taghut verheerlijker en daarom noem ik jou een tiefusTurk. Ergste scheldwoord bij ons is dat je voor pimp word uitgemaakt en jij verheerlijkt en verdedigd dat.

    Tiefusturk, je bent zo hypocriet en achterlijk dat ze jou zuurstof moeten verbieden amk.

    Doe de groeten aan je pimp.

  3. #18
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Waarom scheld jij je eigen vader uit?

    Bovendien, jij bent een pimp en taghut verheerlijker en daarom noem ik jou een tiefusTurk. Ergste scheldwoord bij ons is dat je voor pimp word uitgemaakt en jij verheerlijkt en verdedigd dat.

    Tiefusturk, je bent zo hypocriet en achterlijk dat ze jou zuurstof moeten verbieden amk.

    Doe de groeten aan je pimp.
    1 ding is zeker benZemmel..

    Taghuts & Munafiqs zijn jij en al die wahabi sekte aanhangers waar jullie eigen zion wahabi goden knielen voor de eenogige dajjal die jullie verheerlijken in een islamitische jasje..

    jullie komen niet eens in de buurt van zijn balhaar met jullie vervalsingen en het in gevaar brengen van islam

    oktar was gewoon een nobody met geld die golddiggers knalde in zijn penthouse terwijl hij ook zich gelovig voelde, lekker fucking belangrijk amk wat een individu doet in zijn eigen miezerige leven

    dit is heel wat anders dan jouw sekte die islam in gevaar brengt die onwetende mensen op het verkeerde pad zetten op het pad van de duivel waar ze letterlijk valse preken houden om islam van binnenuit te vernietigen

    hel heeft 7 verdiepingen, oktar valt onder de 1e verdieping waar tijdelijk moslims met zondes zitten, de 7e de onderste verdieping van de hel is eeuwig uitsluitend voor munafiqs als wahabi zion schurken die in een islamitische jasje moslims mee willen sleuren in hun zionistische ideologie van de duivel waar atheisten letterlijk Allah op hun knieën gaan danken dat ze niet in de 7e maar in de 6e verdieping van hel zijn geworpen..

    nee bitch, zo zit het leven niet in elkaar.. ken je plek haywan
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Wat een tyfusturk augurk hierboven.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.741
    24-07-2015








    Bedankt voor het lachen.

  6. #21
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    olum oktari grappen zijn over datum en niet meer grappig..

    wanneer hij vrij komt na 1000 jaar en 3 maanden, dan kan je weer grappen maken over hem
    Waarom laat je je sheikh nu in de steek, hij heeft je kennis gegeven en nu steek je hem in de rug
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #22
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Wat een tyfusturk augurk hierboven.
    jij en je hele ras zijn al helemaal een lachertje

    jouw wahabi goden lieten blanke onbesneden piemel legers marcheren door de straten van Mekka om iraq naar de stenen tijdperk te bombarderen en dan kom je piepen als een muis

    veeg eerst die amrikaanse spermaoverblijfselen uit je mondmoeken als je tegen mij wilt praten kneus
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    jij en je hele ras zijn al helemaal een lachertje

    jouw wahabi goden lieten blanke onbesneden piemel legers marcheren door de straten van Mekka om iraq naar de stenen tijdperk te bombarderen en dan kom je piepen als een muis

    veeg eerst die amrikaanse spermaoverblijfselen uit je mondmoeken als je tegen mij wilt praten kneus

    Echt in de ban van wahabi propaganda terwijl je geen woord Arabisch kunt lezen of begrijpen. Wanneer je ogen geopend gaan worden is het al te laat Oktari.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Waarom scheld jij je eigen vader uit?

    Bovendien, jij bent een pimp en taghut verheerlijker en daarom noem ik jou een tiefusTurk. Ergste scheldwoord bij ons is dat je voor pimp word uitgemaakt en jij verheerlijkt en verdedigd dat.

    Tiefusturk, je bent zo hypocriet en achterlijk dat ze jou zuurstof moeten verbieden amk.

    Doe de groeten aan je pimp.
    je maakt het te persoonlijk bro. Ik scheld jullie uit uit liefde

    To much bad blood. Laat je niet kennen

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    1 ding is zeker benZemmel..

    Taghuts & Munafiqs zijn jij en al die wahabi sekte aanhangers waar jullie eigen zion wahabi goden knielen voor de eenogige dajjal die jullie verheerlijken in een islamitische jasje..

    jullie komen niet eens in de buurt van zijn balhaar met jullie vervalsingen en het in gevaar brengen van islam

    oktar was gewoon een nobody met geld die golddiggers knalde in zijn penthouse terwijl hij ook zich gelovig voelde, lekker fucking belangrijk amk wat een individu doet in zijn eigen miezerige leven

    dit is heel wat anders dan jouw sekte die islam in gevaar brengt die onwetende mensen op het verkeerde pad zetten op het pad van de duivel waar ze letterlijk valse preken houden om islam van binnenuit te vernietigen

    hel heeft 7 verdiepingen, oktar valt onder de 1e verdieping waar tijdelijk moslims met zondes zitten, de 7e de onderste verdieping van de hel is eeuwig uitsluitend voor munafiqs als wahabi zion schurken die in een islamitische jasje moslims mee willen sleuren in hun zionistische ideologie van de duivel waar atheisten letterlijk Allah op hun knieën gaan danken dat ze niet in de 7e maar in de 6e verdieping van hel zijn geworpen..

    nee bitch, zo zit het leven niet in elkaar.. ken je plek haywan
    Allereerst, het is tughat.

    Aller2: hoe weet je waar Oktari (darakat) gaat belanden? Of helemaal niet.

    En je komt echt over als een nazi. Geen moslim. Dat is gewoon zo. Je haat alles wat niet turks is, sterker: jij ziet arabs/kurden/imazighan als slaven die voor jullie moeten buigen.

    Ga je leren gedragen in je opvattingen en dan praten leden normaal tegen je. Je loopt hier alleen maar leugens te verkondigen en probeert hier stront als chocolade te verkopen.

    Mensen denken na amk en kjjken door je bs heen.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Echt in de ban van wahabi propaganda terwijl je geen woord Arabisch kunt lezen of begrijpen. Wanneer je ogen geopend gaan worden is het al te laat Oktari.
    je hebt hem laten fluiten bro.

    Laat gaan ahaha. Is te pijnlijk om te lezen hoe hij hier schuimt.

  12. #27
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Allereerst, het is tughat.

    Aller2: hoe weet je waar Oktari (darakat) gaat belanden? Of helemaal niet.

    En je komt echt over als een nazi. Geen moslim. Dat is gewoon zo. Je haat alles wat niet turks is, sterker: jij ziet arabs/kurden/imazighan als slaven die voor jullie moeten buigen.

    Ga je leren gedragen in je opvattingen en dan praten leden normaal tegen je. Je loopt hier alleen maar leugens te verkondigen en probeert hier stront als chocolade te verkopen.

    Mensen denken na amk en kjjken door je bs heen.
    jij snuffelt steeds van anus naar anus om aai over je bol te scoren laat ik dit als eerste vooropstellen

    tweede, zoals ik altijd zei, de marokkanen die zich arabier wanen en denken dat ze van het arabieren ras komen, moet ik weer even corrigeren, jullie zijn de mislukte versie van de arabieren, de wannabe arabieren, de antillianen van de arabieren..

    simpel voorbeeld: hoe is de antillen ontstaan? toen blanke europeanen de slaven naar amrika verscheepten, dumpten ze de zieke en gehandicapte slaven op de antillen doordat ze niks meer opleverden, deze slaven waren van verschillende rassen uit afrika en azië waardoor er op de antillen een mengelmoes ontstond met 1 taal dat op spaans leek maar het niet was, wanneer antillianen schreeuwen als ze praten, dan hoor je hier en daar spaanse woordjes waardoor het lijkt dat ze spaans praten maar het niet is..

    zo is het ook gegaan met de marokkaanse arabieren die denken dat ze arabier zijn maar totaal niet zijn, net als antillianen schreeuwen jullie bij het praten waar er hier en daar arabische woordjes vallen zodat eem onwetende denkt dat het arabisch is..

    Taghut is een Arabisch woord afgeleid van de wortel "tağa" (overschrijdt de limiet) en betekent "transcendent schepsel".

    tughat bestaat niet, wellicht op een antillaans/marokkaanse eiland ergens vlakbij marokko waar scheve slaven werden gedumpt, maar niet bij arabieren in het algemeen
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #28
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    als tughaat niet bestaat, waarom schrijf je het dan?
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  14. #29
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    kijk fir3awn is wel een echte naam, dus fara3in als meervoud bestaat niet
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  15. #30
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    voorbeeld, kun je een klassieke woordenboek citeren in welk taal dan ook voor het woord "ego"?
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl