1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    415
    06-02-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    Interessante discussie, hoop dat ISWA de reactie van Trapmaster serieus neemt
    Het enige wat hij kan doen is een ideaal beeld schetsen die er niet is. Het huidige financiële systeem is een rentesysteem waar wij met zijn allen deel van uit maken of je nou wilt of niet. Hoe kun je bijvoorbeeld werken of een uitkering ontvangen zonder een bankrekening te hebben? Dat kan nergens meer. Sterker nog je bent strafbaar als je jouw inkomen niet opgeeft aan de belasting. Bestaat er een land waar je een inkomen kunt genereren zonder dat je aan het financiële systeem deelneemt?

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door Trapmaster Bekijk reactie
    Dus jij zegt ook dat het huidige financiële systeem een rentesysteem is waar je hoe dan ook deel vanuit maakt. Dus je zegt wat ik ook zeg, je ontkomt er niet aan tenzij je ergens in the middle of nowhere gaat wonen en zelfvoorzienend bent. Jij praat in de “zij-vorm”, waar betaal jij mee dan met crypto? Jij maakt ook gebruik van het financiële systeem. Wat stel jij voor dat moslims doen ISWA?
    Crypto bevorderd een duivels surveillance maatschappij waar wij allen liever niet in willen leven. Helaas verwacht ik dat we een revolutie krijgen binnen het financiële systeem en daar anticipeer ik op met mijn eigen visie. Wat jij doet moet je zelf weten. We maken allen gebruik van het systeem en anders maakt het systeem gebruik van jou. Oplossing is vasthouden aan Tawheed en de voorschriften compleet volgen tot de letter zonder filosofie of fanta. Als men alles maar normaal vind dan rest er maar 1 ding en dat is idd de rimboe in duiken of genoeg geld genereren om je uit te schrijven en te leven als een nomaad met een pasport 7amra.

    De mujahideen begrijpen het gewoon de rest is minder.

  3. #33
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.251
    26-05-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Crypto bevorderd een duivels surveillance maatschappij waar wij allen liever niet in willen leven. Helaas verwacht ik dat we een revolutie krijgen binnen het financiële systeem en daar anticipeer ik op met mijn eigen visie. Wat jij doet moet je zelf weten. We maken allen gebruik van het systeem en anders maakt het systeem gebruik van jou. Oplossing is vasthouden aan Tawheed en de voorschriften compleet volgen tot de letter zonder filosofie of fanta. Als men alles maar normaal vind dan rest er maar 1 ding en dat is idd de rimboe in duiken of genoeg geld genereren om je uit te schrijven en te leven als een nomaad met een pasport 7amra.

    De mujahideen begrijpen het gewoon de rest is minder.
    alleen bitcoin is in mijn optiek echt betrouwbaar maar ook te traag
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door Trapmaster Bekijk reactie
    Het enige wat hij kan doen is een ideaal beeld schetsen die er niet is. Het huidige financiële systeem is een rentesysteem waar wij met zijn allen deel van uit maken of je nou wilt of niet. Hoe kun je bijvoorbeeld werken of een uitkering ontvangen zonder een bankrekening te hebben? Dat kan nergens meer. Sterker nog je bent strafbaar als je jouw inkomen niet opgeeft aan de belasting. Bestaat er een land waar je een inkomen kunt genereren zonder dat je aan het financiële systeem deelneemt?
    Ga maar stemmen op Denk. Zij lossen vast alles voor je op.

    Als er een oplossing zich aandient van hierboven doordat er bv een khalifaat ontstaat met echte mannen na 100 jaar, dan gaan jullie hen uitmaken voor khawarij/extremisten/criminelen/honden van de hell etc. Dan net doen alsof wij niet constructief bezig zijn met oplossingen aandragen. We zijn nu beland in een tijd waar je moet kiezen en je integriteit en intenties moet checken.

    Het enige wat jij nu doet is hypocriet zijn en denken dat je er mee wegkomt.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Ga maar stemmen op Denk. Zij lossen vast alles voor je op.

    Als er een oplossing zich aandient van hierboven doordat er bv een khalifaat ontstaat met echte mannen na 100 jaar, dan gaan jullie hen uitmaken voor khawarij/extremisten/criminelen/honden van de hell etc. Dan net doen alsof wij niet constructief bezig zijn met oplossingen aandragen. We zijn nu beland in een tijd waar je moet kiezen en je integriteit en intenties moet checken.

    Het enige wat jij nu doet is hypocriet zijn en denken dat je er mee wegkomt.
    je bent nooit met oplossingen gekomen maat. Waar heb jij het over?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    je bent nooit met oplossingen gekomen maat. Waar heb jij het over?
    Keer terug naar de quran en sunnah.

    Dat is de oplossing leugenachtige excuustruus.

    De consequenties daarvan zijn dat de wereld oorlog tegen je gaat voeren… so what? Sinds wanneer is de strijd opgeven en conformeren aan de kuffar in Islam toegestaan?
    Jij wilt wel zogenaamd doodgaan voor je land als de Algerijnen binnenvallen, dus hoe ga je dat uitleggen aan hierboven?

    Ik heb altijd oplossingen aangedragen. Dat doe ik door mensen op te roepen vast te houden aan de touw van Allah. Terug te keren naar quran en sunnah, paleisgeleerde op mute zetten, de taghut en zijn systeem afzweren, de kuffar niet kopiëren in gedrag en streng tegen hen optreden, vooral als ze de Khilafah of onze profeet belachelijk willen maken etc.

    Jullie zijn zo belachelijk dat jullie de kuffar hebben gekopieerd en de khilafah zien als iets belachelijks en achterlijk. Jullie zijn ook zo bang gemaakt dat men niet eens een mening meer heeft over het onderwerp.

    Ik tuf op mijn tegenstanders met trots.

    Moge Allah elke Khilafah vijand van de aardbodem doen verdwijnen. Moge Allah elke tong die de mujahideen lastert verlammen. Moge Allah ons verlossen van alle diyaatha en mukhanatheen. Allahuma Ameen, Ameen Ameen wa Allahu AlQawiyyu AlMaatin wa akhir da’wana Al7amdulillahi Rabbi al’alameen

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Keer terug naar de quran en sunnah.

    Dat is de oplossing leugenachtige excuustruus.

    De consequenties daarvan zijn dat de wereld oorlog tegen je gaat voeren… so what? Sinds wanneer is de strijd opgeven en conformeren aan de kuffar in Islam toegestaan?
    Jij wilt wel zogenaamd doodgaan voor je land als de Algerijnen binnenvallen, dus hoe ga je dat uitleggen aan hierboven?

    Ik heb altijd oplossingen aangedragen. Dat doe ik door mensen op te roepen vast te houden aan de touw van Allah. Terug te keren naar quran en sunnah, paleisgeleerde op mute zetten, de taghut en zijn systeem afzweren, de kuffar niet kopiëren in gedrag en streng tegen hen optreden, vooral als ze de Khilafah of onze profeet belachelijk willen maken etc.

    Jullie zijn zo belachelijk dat jullie de kuffar hebben gekopieerd en de khilafah zien als iets belachelijks en achterlijk. Jullie zijn ook zo bang gemaakt dat men niet eens een mening meer heeft over het onderwerp.

    Ik tuf op mijn tegenstanders met trots.

    Moge Allah elke Khilafah vijand van de aardbodem doen verdwijnen. Moge Allah elke tong die de mujahideen lastert verlammen. Moge Allah ons verlossen van alle diyaatha en mukhanatheen. Allahuma Ameen, Ameen Ameen wa Allahu AlQawiyyu AlMaatin wa akhir da’wana Al7amdulillahi Rabbi al’alameen
    Iedereen kan ook zeggen dat ie tegen het kapitalisme is maar verder dan dat komen ze niet. Een alternatief bieden ze niet.

    Jij zit in dat groepje. Vinger wijzen terwijl je zelf verdwaald bent.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    415
    06-02-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Ga maar stemmen op Denk. Zij lossen vast alles voor je op.

    Als er een oplossing zich aandient van hierboven doordat er bv een khalifaat ontstaat met echte mannen na 100 jaar, dan gaan jullie hen uitmaken voor khawarij/extremisten/criminelen/honden van de hell etc. Dan net doen alsof wij niet constructief bezig zijn met oplossingen aandragen. We zijn nu beland in een tijd waar je moet kiezen en je integriteit en intenties moet checken.

    Het enige wat jij nu doet is hypocriet zijn en denken dat je er mee wegkomt.
    Ik lees veel tekst maar geen oplossingen voor het probleem ISWA. De vraag was of het mogelijk was om niet deel te nemen aan het huidige financiële systeem. Je praat veel over zij en jullie, terwijl jij ook net als iedereen deelneemt aan een rentesysteem, over hypocrisie gesproken…

    Op dit moment is dit wat het is en kun je als moslim alleen het maximale doen, rente vermijden waar je deze kunt vermijden.

    Wat stemmen op Denk hiermee te maken heeft snap ik niet ISWA. Zoals ik eerder zei is het aanbevolen of zelfs verplicht door de geleerden van Ahl-Sunnah om strategisch te stemmen in een westers land. Je kunt zelfs op Groenlinks stemmen als je daarmee voorkomt dat bijvoorbeeld de PVV aan de macht komt met als gevolg meer onderdrukking van de islam. Dat betekent niet dat je alles goedkeurt waar zij voor staan. Wie zal ik volgen? De grote geleerden of ISWA en Cresent AIVD-rat? Voor de bronnen wat geleerden hierover zeggen verwijs ik jou naar eerdere topics waar ik deze geplaatst heb.

    Ik weet niet over welke Khilafah jij spreekt. Als je de Khilafah bedoelt van de Mahdi dan zal ik daar zelfs naar toe kruipen als het moet zoals de profeet gezegd heeft. Als jij Daesh bedoelt dan stel ik jou weer dezelfde vraag. Moet ik de geleerden van Ahl-Sunnah die allen zeggen dat Daesh een groep afgedwaalden zijn volgen of moet ik ISWA en Crescent AIVD-rat volgen?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    415
    06-02-2022

    Some scholars are even of the view that getting involved in these elections is obligatory.

    Shaykh Muhammad ibn ‘Uthaymeen (may Allaah have mercy on him) was asked about the ruling on elections, and he replied: I think that elections are obligatory; we should appoint the one who we think is good, because if the good people abstain, who will take their place? Evil people will take their place, or neutral people in whom there is neither good nor evil, but they follow everyone who makes noise. So we have no choice but to choose those who we think are fit.

    If someone were to say: We chose someone but most of the parliament are not like that,

    We say: It does not matter. If Allaah blesses this one person and enables him to speak the truth in this parliament, he will undoubtedly have an effect. But what we need is to be sincere towards Allaah and the problem is that we rely too much on physical means and we do not listen to what Allaah says. So nominate the one who you think is good, and put your trust in Allaah. End quote.

    From Liqaa’aat al-Baab al-Maftooh, no. 210


    Wie zal ik volgen? Sheikh Ibn Uthaymeen rahimahi Allah of Cresent de AIVD-rat die alleen met extreme Daesh reacties komt om anderen uit te lokken?

    https://m.youtube.com/watch?v=eeOdgKKRaIY

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    415
    06-02-2022

    https://m.youtube.com/watch?v=b3ATdVWuCeg

    Of je stemt of niet die keuze maakt iedereen voor zichzelf ISWA. Als je ervoor kiest om achterover te leunen en niets te doen terwijl jouw profeet en jouw geloof beledigd worden door een blonde freak dan is dat jouw keuze, niet de mijne. Ik heb gestemd op Farid Azarkan zodat hij die blonde freak van weerwoord kan voorzien en dat doet hij naar behoren. Sterker nog, ik stem op hem en iedereen die ik ken stemt op hem. Allah kent onze intenties dus daar kan een AIVD-rat als Crescent niet over oordelen. Om te zeggen dat alle stemmers moeshriekeen zijn dat is een heel andere level van dwaling.

  11. #41
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    De activiteiten aan de grens met Rusland en Oekraïne waren al een geruime tijd opgemerkt door de CIA. Voor dat de militairen operatie in werking werd gesteld.

    Amerika begon sanctie pakketten te schetsen en vertraagd in werking te laten stellen. Om zo geen paniek te laten ontstaan in Europa met grote gevolgen van dien.

    Poetin heeft Europa afhankelijk gemaakt en is de Motorblok van de Economie ( energie, graan, houtskool, olie, zonnebloem olie, etc.).

    Door de sanctie dat daadwerkelijk al was uitgetekend stijgt de inflatie. Aanbod is beperkt waardoor vraag groter dan ooit is geworden. Want je kan niet meer aan de bronnen komen door de sancties. Wat doen ze als volgt ?. Rente verhogen om de hoop dat mensen hun geld op de bank laten en niks kopen. Dat werkt nu averechts mensen geef meer uit dan ooit is gedaan. Klopt toch niet economie groeit rentes waren negatief dus je kon gratis geld lenen. En toch een inflatie?. Het westen en Europa zijn gekoppeld aan de Rente machine wat niet lang stand zal houden. En ja inflatie gaat nog meer stijgen.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Ik ga niet in discussie met mensen die geleerden volgen om te stemmen om wat voor reden dan ook.
    Zonde van mijn hersencellen, vooral als je weet dat democratie een façade is.
    Jij lijkt op een boontje als toerist die zich laat verleiden om ‘balletje balletje’ te spelen met een straatschooier.

    De oplossingen die ik aandraag gaan je leiden naar het graf of je gaat de gevangenis in, eerlijk is eerlijk. Maar iemand moet zaaien voor de volgende generatie.
    Al Mahdi zal leiden over een leger dat uit Khorasan zal komen dus volg die ontwikkelingen maar en dan valt het kwartje vanzelf wel. Hier houden we het bij.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Negeer die mushrik, ibn uthaymin gaat hem niet redden in zijn graf.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    199
    20-08-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Negeer die mushrik, ibn uthaymin gaat hem niet redden in zijn graf.
    Wat een mongooltje alsof jij weet of iemand gestraft gaat worden in het graf. Jij en die andere fanatieke junkie kunnen beter naar de darkweb om jullie terroristenideeën uit te wisselen. Anders worden jullie nog opgeraapt terwijl je scheten ligt te laten in bed.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Straatwijsheid Bekijk reactie
    Wat een mongooltje alsof jij weet of iemand gestraft gaat worden in het graf.
    Bemoei je er niet mee, straatrat. Je bent niet eens in staat om 1 zin te begrijpen.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!