1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Hup Russia hup

  2. #17
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Laat de wereld vooral Israël een voorbeeld nemen van Rusland. Zij annexeren op basis van een referendum, en op een democratische weg.. Kan je niet zeggen van Israël.. Een legale annexatie..
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Laat de wereld vooral Israël een voorbeeld nemen van Rusland. Zij annexeren op basis van een referendum, en op een democratische weg.. Kan je niet zeggen van Israël.. Een legale annexatie..
    de VS en Russia werken samen als het gaat om Israel.

    Een van de zaken waar ze het eens met elkaar zijn

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Groot-Marokko dromers zitten in de klas voor deze Russia les.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Groot-Marokko dromers zitten in de klas voor deze Russia les.
    zbel

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    zbel
    Jij wordt verzonden naar Timboektoe.

    Hoerenkind

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Jij wordt verzonden naar Timboektoe.

    Hoerenkind
    waarom schelden junkenkind?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    waarom schelden junkenkind?
    Voortaan scheld ik jou openbaar en niet op hoekje

    Vieze homotje

    A hoerenzoon

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Iemand komt even uit de bocht scheuren met een Timboektoe hahahahahahaha

    Jullie zijn gek man

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Voortaan scheld ik jou openbaar en niet op hoekje

    Vieze homotje

    A hoerenzoon
    alleen maar omdat ik je shemale pres erdog heb uitgescholden?

    Ahahahah

    II
    V

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Laat de wereld vooral Israël een voorbeeld nemen van Rusland. Zij annexeren op basis van een referendum, en op een democratische weg.. Kan je niet zeggen van Israël.. Een legale annexatie..
    Want als Israël "legaal" Jeruzalem gaat annexeren gaan wij dat accepteren? Rot toch op met je democratie.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Want als Israël "legaal" Jeruzalem gaat annexeren gaan wij dat accepteren? Rot toch op met je democratie.
    .

  13. #28
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Want als Israël "legaal" Jeruzalem gaat annexeren gaan wij dat accepteren? Rot toch op met je democratie.
    Begrijp je wel wat ik typ?. Ik geef je nog een kans om het opnieuw te lezen.. Laat ik het groep 1 uitleggen.. Het westen waar de democratie nu eenmaal een feit is en waar jij ook een deel van uit maakt. let op geen Sharia.. let op geen Sharia.. Mag een voorbeeld nemen van Rusland dat de bevolking heeft laten kiezen of zij bij Rusland willen horen Een referendum noem je dat dan kan je aangeven of je voor stemt of tegen. En niet zoals Israël dat doet zonder democratie. Dus stelen van land. Rusland heeft het legaal geannexeerd. Is dat duidelijk ?
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    شكرا للشاعر والملحن والمغنيين
    https://www.youtube.com/watch?v=Kqbuq6Llz7w

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door 4n0n13m Bekijk reactie
    Begrijp je wel wat ik typ?. Ik geef je nog een kans om het opnieuw te lezen.. Laat ik het groep 1 uitleggen.. Het westen waar de democratie nu eenmaal een feit is en waar jij ook een deel van uit maakt. let op geen Sharia.. let op geen Sharia.. Mag een voorbeeld nemen van Rusland dat de bevolking heeft laten kiezen of zij bij Rusland willen horen Een referendum noem je dat dan kan je aangeven of je voor stemt of tegen. En niet zoals Israël dat doet zonder democratie. Dus stelen van land. Rusland heeft het legaal geannexeerd. Is dat duidelijk ?
    Hou toch je bek dicht, kneus. Wat legaal, ben je niet goed in je hoofd. Ze zijn een VN-lidstaat met vastgestelde grenzen binnengevallen. Dus nee, zelfs jouw low iq uitleg klopt van geen kant.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!