1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    RIVM: aantal opgenomen mensen met corona loopt snel op

    Het aantal mensen dat met een coronabesmetting in het ziekenhuis ligt, stijgt snel. Ziekenhuizen behandelen momenteel 601 positief geteste mensen.





    Dat zijn er 102 meer dan afgelopen vrijdag. Dat is de snelste toename over het weekeinde sinds half juli.

    De laatste keer dat ziekenhuizen meer dan 600 coronapatiënten verzorgden, was op 22 augustus, iets meer dan een maand geleden. In de laatste week steeg het aantal opgenomen patiënten met 135.

    In de afgelopen dag zijn 89 mensen nieuw in een ziekenhuis opgenomen met een coronabesmetting. Dat is de hoogste instroom sinds 16 augustus.

    Vooral op verpleegafdelingen
    De toename is vooral te zien op de verpleegafdelingen. Daar liggen nu 568 mensen met corona onder de leden, 131 meer dan een week geleden. Intensive cares behandelen nu 33 positief geteste mensen. Dat aantal schommelt de laatste maand rond dat niveau.

    De cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) maken geen onderscheid tussen mensen die vanwege hun coronaklachten worden opgenomen, en mensen die andere gezondheidskwalen hebben en toevallig ook besmet blijken. Het LCPS geeft ook geen oorzaak voor de toename, dus het is niet duidelijk of er een verband is met de toename van het aantal positieve tests.

  2. #2
    Verbanden

    Reacties
    585
    02-02-2021

    Het valt me op dat het altijd nieuws is wanneer het aantal stijgt, maar zelden als het daalt. En juist de redactie van deze site, de mocronamafia, heb ik nog nooit een artikel zien plaatsen over afname.
    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ik boor je hele stamboom de grond in smerige flikker, met je Quran “ gezeik “.

    Krijg de tyfus tering wijf dat je bent.

  3. #3
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Geeeef nooit op
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Mislukte ziekte.

  5. #5
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.251
    26-05-2022

    griepgolf van oudsher zegt er een
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  6. #6
    Verbanden

    Reacties
    585
    02-02-2021

    Dit is dus de "snelle" toename waar het over zou gaan. Tussen 23 en 26 september een toename van 26 in het ziekenhuis, ongeveer 8,5 per dag, en 1 op de IC. Dat is dus zogenaamd snel, terwijl dat al veel vaker is gebeurd + nog veel snellere toenames en afnames. Zoals je in de hele grafiek kunt zien. Dus hoe dit nieuwswaardig is is een raadsel.
    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ik boor je hele stamboom de grond in smerige flikker, met je Quran “ gezeik “.

    Krijg de tyfus tering wijf dat je bent.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    64
    20-09-2022

    Rot toch op met jullie onzin

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Khalifaat Bekijk reactie
    Rot toch op met jullie onzin
    jij hebt iets anders, dat staat vast

  9. #9
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Straks maskers dragen Halogeen is weer in: moe:

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    355
    10-10-2020

    Poppenkast oprutten daar allemaal.....achterlijke kabinet