1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-07-2021

    2 knapperds vooral yasmine in het blauw. Maar verder onzin programma hahaha

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Vragen Bekijk reactie
    Yasmine en tarik passen bij elkaar
    En wat vonden jullie van de tweede aflevering? Ik vond Yasmine (21) best schattig, ze had wel gelijk om Tarik aan te pakken.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Waarom doen ze nog moeite om het imago van Marokkanen te ruineren in films en met dit soort slappe hap. Da's helemaal nergens voor nodig.
    Marokkanen doen al erg genoeg hun best om weg te lopen voor hun identiteit. Kijk maar naar dat onbegrijpelijk Haribo gemix van tegenwoordig (Marokkanen gaan wanhopig
    met niet-Marokkanen om hun identiteit uit te wissen). Laat staan hoe erg dat soort kansloze Marokkanen zichzelf Nederlandse roepnamen geven en ook
    hun kind een Westerse naam geven, met die Nederlander die ook maar de shahada doet om te trouwen (wallahu a3lem). Oprechte bekeerlingen daar gelaten.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Weet iemand wat de TikTok van Yasmine (die van 21 jaar) is? Schijnt dat ze kookfilmpjes maakt.

  5. #50
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Weet iemand wat de TikTok van Sihame (die van 21 jaar) is? Schijnt dat ze kookfilmpjes maakt.
    Het is Yasmine!!!!111

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    90
    28-02-2022

    De uitzending van deze week was heel leuk. Goede gesprekken gezien en leuk hoe Meryam die nog worstelt met haar hijaab een hart onder de riem werd gestoken door Ihsane Benalluch. Ik was nog een poosje verliefd op haar zus Jihad. Ook influencer.

    Tarik heeft een grote bek maar een klein hart. En het was goed om te zien dat hij zijn ouders nu wel het respect geeft itt in zijn puberjaren. Sommige Marokkaanse jongens blijven in die vicieuze cirkel, zelfs na hun 30e. Hij zag het licht. Allahumma lak alhamd.

    En ja, de ijdelheid der Marokkanen kent inderdaad geen grenzen.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    118
    01-08-2019

    Dom progamma

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Het is Yasmine!!!!111
    Begin me nu zorgen te maken, ik ben echt verstrooid laatste tijd, ik bedoel inderdaad Yasmine, heb het aangepast. Ken je haar TikTok, kan het niet vinden. Ben haar iets leuker gaan vinden, en die Meryam huilt te veel man.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door derebel Bekijk reactie
    De uitzending van deze week was heel leuk. Goede gesprekken gezien en leuk hoe Meryam die nog worstelt met haar hijaab een hart onder de riem werd gestoken door Ihsane Benalluch. Ik was nog een poosje verliefd op haar zus Jihad. Ook influencer.

    Tarik heeft een grote bek maar een klein hart. En het was goed om te zien dat hij zijn ouders nu wel het respect geeft itt in zijn puberjaren. Sommige Marokkaanse jongens blijven in die vicieuze cirkel, zelfs na hun 30e. Hij zag het licht. Allahumma lak alhamd.

    En ja, de ijdelheid der Marokkanen kent inderdaad geen grenzen.
    Heb even gecheckt, die Ihssane Benalluch is niet echt mijn type. En inderdaad wel goed van Tarik dat hij geen straatjongen meer is, maar had hij dat maar eerder gerealiseerd, maar goed, liever laat dan nooit zeggen ze.

  10. #55
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    tenenkrommende programma

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #56
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Begin me nu zorgen te maken, ik ben echt verstrooid laatste tijd, ik bedoel inderdaad Yasmine, heb het aangepast. Ken je haar TikTok, kan het niet vinden. Ben haar iets leuker gaan vinden, en die Meryam huilt te veel man.
    https://instagram.com/yasmealz?igshid=YmMyMTA2M2Y=

    Alle kanalen staan hier gelijk op

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    https://instagram.com/yasmealz?igshid=YmMyMTA2M2Y=

    Alle kanalen staan hier gelijk op
    Nog bedankt, ik had volgens mij in de NRC gelezen dat ze kon koken, dus wilde even haar skills zien, ziet er niet slecht uit.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    De laatste aflevering was echt boeiend!

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    De laatste aflevering was echt boeiend!
    Ik moet wel zeggen dat die vrouwen heel braaf zijn qua relaties enzo. En vandaag is er ruzie tussen Tarik en Meryam, ben benieuwd waarover.

  15. #60
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik moet wel zeggen dat die vrouwen heel braaf zijn qua relaties enzo. En vandaag is er ruzie tussen Tarik en Meryam, ben benieuwd waarover.
    Shie haat liefde verhouding nigh

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.