1. #1
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    De kikker veranderde in een prins

    Hicham is een doodnormale jongen. Hij studeert ze3ma maar doet eigenlijk alles last minute. Weken niks doen en dan de laatste dagen nachtdienst draaien. Blikje Bullit op zn bureau. Zijn hoofd begint heet te worden. Hij gaat maar op bed liggen. Op whatsapp zijn ze vrienden dood. Een paar meiden met wie hij contact heeft probeert hij in een gesprek te krijgen. Maar die dames zijn saaier dan een glas water.

    Hicham: hey, hoe is het?
    Meisje: hoooi, gaat ok. MJ?
    H: Mickael Jackson is dood
    M: huh
    H: Niks...bedoeling was dat je zou lachen
    M: oh
    H: dus wat ben je aan t doen? Ik probeer te studeren maar wallou.
    M: niks
    H: jij bent echt saai. Ik wil je niet eens meer in mn whatsapp. Pffff m3edeb
    M: verwijder me

    Hicham gaat dan maar uit verveling TikTok filmpjes kijken. De ene bil dan de andere bil. Zijn geilheid kapot gemaakt. Te vaak gezien. Naaktheid doet hem niks meer. Shit.
    Hij staat maar op. Loopt naar de keuken om een glas water te halen. Die chick was toch zo droog. Zn keel is er droog van geworden. Hij kijkt een beetje uit het raam. En staart een beetje voor zich uit. Hij ziet zijn buurmeisje Halima lopen. Shit. Ze ziet er wel nice uit man. Vroeger dun en haren in de lucht. Nu is ze sophisticated m3a karha. Weet je wat denkt Hicham. Ik loop naar buiten. Dan kijken of ik een beetje kan bijpraten. Hij spuit nog een beetje parfum om zijn kansen iets op te krikken. Zijn gelloze kapsel maakt ie een beetje recht door met zijn vingers te strijken. Hij voelt zich happy dat ie zijn buurmeisje gaat aanspreken. Eindelijk een normaal meisje. Althans, dat dacht Hicham. Hij rent zo wat op haar af. Hij ruikt haar en denkt...damn bitch is fine. Maar dan trekt ze haar bek open "fawaka Hicham, hoe gaat het bro?" Hicham's hart stort in een diep zwarte put. Wtf is er met haar aan de hand. Is ze fokking Surinaams geworden. Als hij naar haar kijkt ziet hij een gouden tand glinsteren. Shit man.


    Wordt vervolgd....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  2. #2
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Hicham weet even niet wat ie moet zeggen. Hij staart haar aan met een half open mond. Halima legt haar op zn kin. Zo van doe je mond dicht. Ik weet ik ben lekker. (Haha.) Maar pobri Hicham staat er even als een standbeeld. Hij hapert. "Hey Halima......uhh....lang niet gezien". Halima straalt echt. Ze is heel blij. Hicham "waarom ben jij zo blij". Halima flirt een beetje "omdat ik jou zie...grapje". "Ik schrok wel even van die fawaka van je, wat doe je tegenwoordig". Halima kijkt even serieus. Draait een beetje dr ogen. Neusje gaat omhoog. Zacht zegt "ik maak doekoe....ehhh flous bedoel ik". Hicham "beter stop je met die Surinaamse woorden". Halima "hahaha....ik ga stukkkk". Hicham wil meer weten. "Zullen wij een beetje wandelen bij het park?" vraagt hij dan heel direct. Man gaat kennelijk op zijn doel af. Halima kijkt hem aan. Lipjes sensueel trekt ze op. Zo van...laat me even nadenken. Dan zegt ze....nee.


    Hichams klein hartje is gebroken. Maar hij laat het niet. Halima pakt hem beet bij zijn arm. "Volg mij", beveelt ze hem. Ze lopen naar een Golf7. Ze stopt. Graait in haar tas. Pakt de sleutel en geeft het aan Hicham. "Lets have a ride, babe" zegt Halima heel Amerikaans. Hicham enigzins verwart...wat voor ride wil ze hebben. Hmmm.


    Wordt vervolgd...

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  3. #3
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ewa moet ik doorgaan of niet

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    217
    14-07-2016

    Ja.