1. #16
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    Citaat Geplaatst door Zahraa Bekijk reactie
    Trouwenn is voor mietjes
    dramaqueens m.a.w.
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  2. #17
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Wat versta je onder een groot feest? Je kunt ook een klein feest geven waarbij je vrouw alsnog jurken huurt voor die dag. De jurken maken het feest niet groot en duur, maar eerder de zaal en het aantal gasten. Kies je voor een klein aantal gasten en een goedkope zaal, dan ben je niet duur uit. Al die dingen als een camera vrouw en taart etc kun je ook achterwege laten.

    Had zelf op mijn bruiloft 3 jurken (1 bruidsjurk en 2 marokkaanse jurken), ongeveer 150 gasten, zaal rond de €1.000. Verder camerevrouw en taart niet gedaan. Was zo rond €8.000 kwijt incl. hennafeest. Denk dan voor bruiloft rond de €7.200.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Wat versta je onder een groot feest? Je kunt ook een klein feest geven waarbij je vrouw alsnog jurken huurt voor die dag. De jurken maken het feest niet groot en duur, maar eerder de zaal en het aantal gasten. Kies je voor een klein aantal gasten en een goedkope zaal, dan ben je niet duur uit. Al die dingen als een camera vrouw en taart etc kun je ook achterwege laten.

    Had zelf op mijn bruiloft 3 jurken (1 bruidsjurk en 2 marokkaanse jurken), ongeveer 150 gasten, zaal rond de €1.000. Verder camerevrouw en taart niet gedaan. Was zo rond €8.000 kwijt incl. hennafeest. Denk dan voor bruiloft rond de €7.200.
    Niet iedereen heeft acht duizend hoor.

    Maar iedereen kan het zelf invullen hoe hij of zij het wil hebben.
    Mijn inziens is dat de vrouw toch wel gelukkig moet zijn. Die hechten meer waarde aan dit allemaal. Man denk vaak aan de rekening haha

  4. #19
    الله اكبر

    Reacties
    7.098
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Wat versta je onder een groot feest? Je kunt ook een klein feest geven waarbij je vrouw alsnog jurken huurt voor die dag. De jurken maken het feest niet groot en duur, maar eerder de zaal en het aantal gasten. Kies je voor een klein aantal gasten en een goedkope zaal, dan ben je niet duur uit. Al die dingen als een camera vrouw en taart etc kun je ook achterwege laten.

    Had zelf op mijn bruiloft 3 jurken (1 bruidsjurk en 2 marokkaanse jurken), ongeveer 150 gasten, zaal rond de €1.000. Verder camerevrouw en taart niet gedaan. Was zo rond €8.000 kwijt incl. hennafeest. Denk dan voor bruiloft rond de €7.200.
    best goedkoop.
    Netjes gedaan. Kregen je gasten wel wat te eten?
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  5. #20
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Hahahaha, jawel, gewoon de standaard drie gangen menu die iedere marokkaanse catering heeft.

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    best goedkoop.
    Netjes gedaan. Kregen je gasten wel wat te eten?

  6. #21
    الله اكبر

    Reacties
    7.098
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Hahahaha, jawel, gewoon de standaard drie gangen menu die iedere marokkaanse catering heeft.
    goed gedaan.

    Weet je wat ik persoonlijke de mooiste vind?

    Bruiloft in de platteland, paar keer meegemaakt ook al woon ik in Rabat. Soms wordt je uitgenodigd.

    Het is mooi omdat het meestal altijd jonge stelletjes zijn die voor elkaar hebben gekozen. Al hebben ze letterlijk niks. Dat is wel mooi om te zien. Ondanks de onzekerheid maar hun liefde is sterk.

    Zuiver en puur trouwen. Lijkt een beetje op je budgetbruiloft. De mensen om je heen interesseren je niet. Jullie willen gewoon met elkaar zijn, de rest doet er niet toe.

    Beter dan die mislukte insta huwelijken van 2 weken
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  7. #22
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Ik ben nooit een bruiloft meegemaakt op het platteland, maar heb vaker gehoord dat het wel leuk schijnt te zijn.

    Opzich interesseerden de mensen om me heen mij wel, maar in de zin van dat ik ze er graag bij wou hebben en graag rekening hield met dieetwensen, hun vakantieplannen (bruiloft daaromheen plannen).

    Ja ik vind dat zonde zoveel geld uitgeven op een avond. Belangrijkste was voor mij een sfeervolle feest met mijn dierbaren. Dat kan ook zonder al die poespas.


    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    goed gedaan.

    Weet je wat ik persoonlijke de mooiste vind?

    Bruiloft in de platteland, paar keer meegemaakt ook al woon ik in Rabat. Soms wordt je uitgenodigd.

    Het is mooi omdat het meestal altijd jonge stelletjes zijn die voor elkaar hebben gekozen. Al hebben ze letterlijk niks. Dat is wel mooi om te zien. Ondanks de onzekerheid maar hun liefde is sterk.

    Zuiver en puur trouwen. Lijkt een beetje op je budgetbruiloft. De mensen om je heen interesseren je niet. Jullie willen gewoon met elkaar zijn, de rest doet er niet toe.

    Beter dan die mislukte insta huwelijken van 2 weken

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    best goedkoop.
    Netjes gedaan. Kregen je gasten wel wat te eten?
    Hey kameel wat zit je nou privé te schelden jongen? Zijn mijn reacties te zwaar voor jouw garnalen gedachten of zo?

  9. #24
    الله اكبر

    Reacties
    7.098
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Ik ben nooit een bruiloft meegemaakt op het platteland, maar heb vaker gehoord dat het wel leuk schijnt te zijn.

    Opzich interesseerden de mensen om me heen mij wel, maar in de zin van dat ik ze er graag bij wou hebben en graag rekening hield met dieetwensen, hun vakantieplannen (bruiloft daaromheen plannen).

    Ja ik vind dat zonde zoveel geld uitgeven op een avond. Belangrijkste was voor mij een sfeervolle feest met mijn dierbaren. Dat kan ook zonder al die poespas.
    bruiloft op het platteland is old skool, zonder airco of luxe … wel traditioneel eten en lieve mensen. Veel beter dan de hypocrieten uit de grote stad.
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  10. #25
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Doen wat voor jou werkt. Leef voor jezelf en je ouders. Rets boeit niet

  11. #26
    الله اكبر

    Reacties
    7.098
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Doen wat voor jou werkt. Leef voor jezelf en je ouders. Rets boeit niet
    het werkt niet zo 123 zoals je zegt

    Maghariba, moeilijk. Teveel partijen met wie je rekening moet houden.
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-09-2022

    Mijn naam is Laura Olsen, ik ben erg blij om mijn geweldige ervaring te delen met de machtige Dr. Banjo die me heeft geholpen mijn vriend terug te krijgen. Mijn partner en ik hadden veel problemen en het werd zo erg dat we uit elkaar gingen. Ik huilde mijn ogen uit totdat mijn vriend in een perfecte relatie me vertelde hoe ze het deed en me voorstelde aan Dr. Banjo en hij vertelde me dat alles goed zou komen. Hij betoverde mij en mijn partner krachtig om zich te verzoenen en precies drie dagen later kwam Dan terug en smeekte me hem terug te nemen. We zijn nu gelukkiger en stabieler en Dan is ten goede veranderd. Als u zich in uw huwelijk of relatie in een vergelijkbare situatie bevindt, neem dan contact op met Dr Banjo via e-mail. e-mail drola.banjo@gmail.com of WhatsApp: +27 63 597 0874

  13. #28
    الله اكبر

    Reacties
    7.098
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door lauraolsen Bekijk reactie
    Mijn naam is Laura Olsen, ik ben erg blij om mijn geweldige ervaring te delen met de machtige Dr. Banjo die me heeft geholpen mijn vriend terug te krijgen. Mijn partner en ik hadden veel problemen en het werd zo erg dat we uit elkaar gingen. Ik huilde mijn ogen uit totdat mijn vriend in een perfecte relatie me vertelde hoe ze het deed en me voorstelde aan Dr. Banjo en hij vertelde me dat alles goed zou komen. Hij betoverde mij en mijn partner krachtig om zich te verzoenen en precies drie dagen later kwam Dan terug en smeekte me hem terug te nemen. We zijn nu gelukkiger en stabieler en Dan is ten goede veranderd. Als u zich in uw huwelijk of relatie in een vergelijkbare situatie bevindt, neem dan contact op met Dr Banjo via e-mail. e-mail drola.banjo@gmail.com of WhatsApp: +27 63 597 0874
    ga aub weg
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-09-2014

    Je trouwt maar een keer
    Ik zou lekker naar je budget kijken en dan gewoon een feestje geven.

  15. #30
    R&L

    Reacties
    1.264
    07-01-2022

    - De vrouwen die je vertellen dat ze heel bescheiden willen trouwen. Daarvoor moet je oppassen je gaat het de rest van je leven horen.

    - Je kan wel zeggen dat je het zo goedkoop wilt houden. Maar het ligt aan de hoeveelheid gasten die je gaat uitnodigen. Iemand met 100 familieleden is iets heel anders als iemand met 400 familieleden. Weet dat je dan ook wat meer geld kwijt bent!

    - Ja een bruiloft kan je duur/goedkoop maken zoals je wilt. Maar er is echt één ding waar je nooit op moet bezuinigen en dat is eten voor je gasten! Ik kom vaak op bruiloften waar de meest luxe shit wordt geboekt. Van de duurste zaal tot aan de duurste jurken. Maar als je het eten ziet dan zakt je broek ervan af! Onthoud wel dat mensen letterlijk betalen voor hun eten. Denk aan enveloppen die ze mee nemen voor jou.. dus wees hier niet gierig en zuinig in!

    - Partner (man) moet alles betalen. Dan zeg ik tegen die vrouwen. Fuck you! Mannen hebben in de eerste instantie NIKS met al die rotzooi eromheen. Denk aan dj, dakka, ziana, fotograaf. Ruimte en eten is gewoon net wat belangrijker! Tenzij hij gay is.. Je kan niet van je man eisen de hele bruiloft te betalen die naar jouw zin gemaakt moet worden. Je man is verplicht inderdaad om de gasten van eten te voorzien. Maar al die toeters en bellen staan nergens in de Qoran dus ga lekker iemand anders gek maken met die onzin! En dat zeg ik als vrouw..

    - Last but not least. Belangrijk is daarna. Al die toeters en bellen zijn voorbij en je trouwdag die iedereen toch na een week vergeten is. Of je nou 30K betaalt heb of 8K. Denk hier over na.

    Dus wanneer kom je me hand vragen sfenj?