1. #46
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Geen flauw idee, kom geen broeders tegen dus dat scheelt.

    Maar in een wereld vol met dubbele agenda’s leugens en afgunsten, kan ik je niets anders dan sterkte succes en het beste gunnen.

    Schrijf je winkansen op papier en de positieve en negatieve.
    En ga uiteindelijk voor een stinkend rijke, daar heb je nog iets aan in deze tijd

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    42
    18-02-2009

    Het is geen zeldzame soort, ze zijn er echt vollop. Ik ken er zat.

    Vaak is het dat één van de twee niet doorzet, er vanaf dag 1 geen evaluatiemoment word geprikt, of één van de twee denkt beter te kunnen krijgen of el 3aks vanuit ouders ivm stammen enz

    Praktiserend is niet hele dag gewaad dragen, baard, op tijd bidden en op anderen neerkijken. Praktiseren is gebeden op tijd, goede karakter, basiskennis aqeedah en fiqh. En erkenning van de eenheid van God met de tong, bevestiging in het hart en uitvoering in daden.

    Veel moslims zitten in een virtuele waanzin waardoor op internet men alles wil maar in reallife blokkades worden gezet.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    28
    30-11-2021

    We bestaan nog, ik ben hier, geen stress.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-03-2020

    Lieve zuster, ik snap wat je bedoelt ze zijn er vast wel..maar denk inderdaad heel zeldzaam.

    Ik denk nu alleen laat mij een vrome echtgenote zijn totdat mijn mektabe komt(daarna natuurlijk ook). Dus iedere dag doe ik mijn best hiervoor, en in sha Allah word ik beloond met een vrome echtgenoot.

    Ghair in'chaAllah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    128
    31-10-2020

    Ik ben er 1. Maar voort wat hoort wat..

  6. #51
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door sahifi Bekijk reactie
    Het is geen zeldzame soort, ze zijn er echt vollop. Ik ken er zat.

    Vaak is het dat één van de twee niet doorzet, er vanaf dag 1 geen evaluatiemoment word geprikt, of één van de twee denkt beter te kunnen krijgen of el 3aks vanuit ouders ivm stammen enz

    Praktiserend is niet hele dag gewaad dragen, baard, op tijd bidden en op anderen neerkijken. Praktiseren is gebeden op tijd, goede karakter, basiskennis aqeedah en fiqh. En erkenning van de eenheid van God met de tong, bevestiging in het hart en uitvoering in daden.

    Veel moslims zitten in een virtuele waanzin waardoor op internet men alles wil maar in reallife blokkades worden gezet.
    بارك الله فيك

  7. #52
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.326
    21-08-2011

    Als iets goede prijs/kwaliteit/prestaties hebt, moet je er vroeg bij zijn, anders zijn ze uitverkocht.

    Zoek maar eens naar een petroleumkachel voor onder de 300 euro en je begrijpt wat ik bedoel
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  8. #53
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Nepotisme Bekijk reactie
    Als iets goede prijs/kwaliteit/prestaties hebt, moet je er vroeg bij zijn, anders zijn ze uitverkocht.

    Zoek maar eens naar een petroleumkachel voor onder de 300 euro en je begrijpt wat ik bedoel
    Ja, maar soms vind je toch net die laatste stuk. Ten minste zo heb ik het in de sale. Haha ik weet bijna nooit wanneer de sale begint, dus ik ga vaak later en dan vind ik precies nog iets leuks in mijn maat en dan is het nog de laatste die er hangt. Misschien heb ik dat ook in dit geval en hij andersom ook.

    Mijn vriendin daarentegen weet al precies wanneer de sale begint, bestelt allerlei kleren via de app en stuurt de helft terug haha. Ik ga gewoon later wanneer ik tijd heb langs in de winkel en vind dus die laatste stuk van een van de leukste artikelen.

  9. #54
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door derebel Bekijk reactie
    Ik denk dat hoe meer eisen je hebt ten aanzien van je aanstaande hoe meer moeite je moet doen. Dmv dua, aanwezig zijn, zelf leven naar die eisen (naar proporties uiteraard).

    Sommige mensen zweren bij je huidige gevoelens in lijn brengen met je verwachting: law of attraction. Daarbij moet je dus denken (gedachtes worden stoffelijk), voelen (energie) en uitspreken (dankbaarheid betuigen) dat je de aanstaande die je wilde al hebt. Met al zijn eisen. En zodra je een kans ziet, die pakken.
    Mee eens dat je zelf ook zo moet leven natuurlijk. Ik ben ook van mening dat iedereen vooral moet zoeken naar iemand die op hem/haar lijkt in hoofdlijnen, dan begrijp je elkaar gewoon stukken beter en natuurlijk vul je elkaar ook aan.

    Zijn die 3 componenten die ik noem in de beginpost dan echt al veeleisend tegenwoordig? Voor mij is het niet meer dan normaal, het zijn basiselementen. Verder zal een ieder vast nog bepaalde voorkeuren hebben maar als de belangrijkste componenten er zijn en overeenkomen heb je al heel wat en zijn de overige voorkeuren bijzaken waar je overheen kunt kijken, althans zo denk ik erover.

    Al hebt? Haha daar gaat het dus mis, I guess. Als er nog niks is kun je het ook niet waarderen. Maar je kunt natuurlijk wel waarderen dat er niks is elhamdoulillah. Daar zal ook khair en 7ikma achterzitten. Je hebt wel zeker gelijk als het gaat om iemand die wel al iemand heeft. Elkaar waarderen, samen leren, groeien etc. is zeker belangrijk.

  10. #55
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Geen flauw idee, kom geen broeders tegen dus dat scheelt.

    Maar in een wereld vol met dubbele agenda’s leugens en afgunsten, kan ik je niets anders dan sterkte succes en het beste gunnen.

    Schrijf je winkansen op papier en de positieve en negatieve.
    En ga uiteindelijk voor een stinkend rijke, daar heb je nog iets aan in deze tijd
    Khair in shae Allah.
    Dankjewel, voor jou hetzelfde. De wereld bevat gelukkig ook nog oprechte mensen.

    Haha, komt goed. Ik wil niet zo maar een stinkende rijke, dat is het 'm nou juist. Ik ga liever voor die soulmate.
    Citaat Geplaatst door sahifi Bekijk reactie
    Het is geen zeldzame soort, ze zijn er echt vollop. Ik ken er zat.

    Vaak is het dat één van de twee niet doorzet, er vanaf dag 1 geen evaluatiemoment word geprikt, of één van de twee denkt beter te kunnen krijgen of el 3aks vanuit ouders ivm stammen enz

    Praktiserend is niet hele dag gewaad dragen, baard, op tijd bidden en op anderen neerkijken. Praktiseren is gebeden op tijd, goede karakter, basiskennis aqeedah en fiqh. En erkenning van de eenheid van God met de tong, bevestiging in het hart en uitvoering in daden.

    Veel moslims zitten in een virtuele waanzin waardoor op internet men alles wil maar in reallife blokkades worden gezet.
    Ewa debbar, . Vertel eens meer... Jij bent de eerste die topic begrijpt.

    Ja dat is wel vervelend, daarom is het belangrijk om alle belangrijke info vanaf begin duidelijk aan elkaar te maken. Weet je bijvoorbeeld al dat je ouders iets niet zullen accepteren dan hoef je er ook niet aan te beginnen. Dat is precies ook wat ik versta onder praktiseren, baraka Allahou feek.

    Dit type mens is gewoon ook niet opvallend of te vinden tussen het andere geslacht, because of al 7ayaa.

  11. #56
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Mevrouwtje1234 Bekijk reactie
    Lieve zuster, ik snap wat je bedoelt ze zijn er vast wel..maar denk inderdaad heel zeldzaam.

    Ik denk nu alleen laat mij een vrome echtgenote zijn totdat mijn mektabe komt(daarna natuurlijk ook). Dus iedere dag doe ik mijn best hiervoor, en in sha Allah word ik beloond met een vrome echtgenoot.

    Ghair in'chaAllah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ma shae Allah, goed zo. Altijd aan jezelf blijven werken. In shae Allah, ik hoop het ook voor je sis. Moge Allah het voor je vergemakkelijken. ♡

  12. #57
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.326
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Ja, maar soms vind je toch net die laatste stuk. Ten minste zo heb ik het in de sale. Haha ik weet bijna nooit wanneer de sale begint, dus ik ga vaak later en dan vind ik precies nog iets leuks in mijn maat en dan is het nog de laatste die er hangt. Misschien heb ik dat ook in dit geval en hij andersom ook.

    Mijn vriendin daarentegen weet al precies wanneer de sale begint, bestelt allerlei kleren via de app en stuurt de helft terug haha. Ik ga gewoon later wanneer ik tijd heb langs in de winkel en vind dus die laatste stuk van een van de leukste artikelen.
    Jij bent van Vlaanderen?

    Sale in Belgie staan wettelijk vast.
    "De solden is in geheel België tweemaal per jaar in 2022.

    Dit jaar vinden de wintersolden plaats van 3 januari 2022 t/m 31 januari 2022.
    De zomersolden lopen van 1 juli 2022 tot en met 31 juli 2022.
    Als de eerste dag van de soldenperiode op een zondag valt dan mag solden eerder van start. "

    Maar als je moet wachten op sale/solden om precies dat gene te vinden dat bij je past, grijp je vaak mis of vind je het juist niet.

    Indien alles maktoeb is, dien je wellicht niet te zoeken, maar je leven te lijden en je ogen/oren te openen voor degene die spontaan voorbij komt en die jij vanzelfsprekend neemt omdat je te druk hebt om hem/haar aandacht te geven.

    Doet me denken aan een mop:
    Een zeer nobele/vrome moslim man krijgt te maken met overstroming, hij klimpt op zjin dak, vervolgens drijft er een groot stuk piepschuim langs hem, en hij denkt nee die pak ik niet, Allah zal me helpen.
    Vervolgens drijft er een heel grote stuk hout voorbij, hij pakt die niet en denkt Allah zal me helpen.
    Vervolgens komt er iemand langs met een boot, hij gaat niet mee, hij denkt Allah zal me helpen.

    Vervolgens stort huis in en de beste man verdrinkt, aangekomen in de hemel vroeg hij waarom ben ik niet geholpen en werd erop gewezen dat hij drie kansen had en daar zelf nooit voor gekozen heeft.

    Als elke man/vrouw die dit leest eens op zichzelf gaat projecteren, hoe vaak is er iemand in je leven geweest (ook al was het 5 minuten) waarmee je mogelijk heel gelukkig had kunnen zijn/worden ?

    Men stelt te veel eisen.

    zie ook de reacties onder deze topic:
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5782480


    ps: goedkoop is vaak duurkoop
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Zoveel woorden, zoveel onzin

  14. #59
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.326
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Zoveel woorden, zoveel onzin
    Maar niet in staat het te duiden, yek?
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Nepotisme Bekijk reactie
    Maar niet in staat het te duiden, yek?
    Je krijgt niet meer dan 10 sec van me