1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Oei.
    Ja dat gebeurt tegenwoordig ook heel veel.
    Foei.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Zorg ervoor dat jouw vrouwelijke contacten praktiserend zijn. Wees niet te verlegen om kenbaar te maken dat je een praktiserende man zoekt en waarom.
    Waar vind je deze contacten, moskee, cursussen, bijeenkomsten. Doet dit vaak en niet een paar keer. Je moet er wel wat voor over hebben. En in cha Allah zal het lonen. Wel adviseer ik om met de juiste intentie bv de moskee te bezoeken, niet enkel voor het trouwen. Zie het als 2 vliegen in 1 klap.
    Ik kom niet eens in aanraking net een man laatstaan vrouwelijke contacten. Hoe doe je zoiets? Haha sorry maar heb al sinds mn 14de geen nieuwe mensen meer in mn leven. ( wat vriendinnen betreft)

    Moskee in de buurt kan k niet gaan om een bepaalde reden. Dan zou ik naar een andere stad moeten gaan om te bidden, terwijl ik dit thuis het beste kan doen.

    Cursussen kan, maar is toch raar. Je gaat daar voor de cursus en dan? Moet ik aangesproken worden? Moet ik iemand aanspreken. Hoe zie je dat voor je?
    Klinkt zo verkeerd.



    Wel lief voor het meedenken, thankyou sis❤️
    FREE PALESTINA

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Haha, so true. Moest lachen om die geen normale social media of helemaal geen. xD
    Ja maar echt.
    Ja ik heb alleen insta, zonder foto’s. Volg het alleen voor islamitische filmpjes, filmpjes over Palestina, kook video’s en dat was t bijna.
    Dit is toch ook geen normale socialmedia hahaha.
    Ben alles behalve social daar op.
    FREE PALESTINA

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Tie the camel and have tawakkul in Allah.

    Ons probleem is: wij doen beide niet. We don't put in the effort and we freakin' complain things don't go as we want.

  5. #20
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Echte mannen zijn sowieso met uitsterven bedreigd...
    Don't fall in love with words.

  6. #21
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Echte mannen zijn sowieso met uitsterven bedreigd...
    Geld ook voor echte vrouwen. Alleen nog maar leeghoofdjes.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Geld ook voor echte vrouwen. Alleen nog maar leeghoofdjes.
    Lol..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Up

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ik kom niet eens in aanraking net een man laatstaan vrouwelijke contacten. Hoe doe je zoiets? Haha sorry maar heb al sinds mn 14de geen nieuwe mensen meer in mn leven. ( wat vriendinnen betreft)

    Moskee in de buurt kan k niet gaan om een bepaalde reden. Dan zou ik naar een andere stad moeten gaan om te bidden, terwijl ik dit thuis het beste kan doen.

    Cursussen kan, maar is toch raar. Je gaat daar voor de cursus en dan? Moet ik aangesproken worden? Moet ik iemand aanspreken. Hoe zie je dat voor je?
    Klinkt zo verkeerd.



    Wel lief voor het meedenken, thankyou sis❤️
    Je hebt toch wel mensen ontmoet
    Interesse tonen kunnen we allemaal, dus een gesprek aanknopen moet geen probleem zijn. Het gaat erom dat jij de juiste vriendenkring opbouwd. Kost tijd en moeite, en ja er zijn een aantal obstakels. Wat je wil vind je niet altijd bij jouw voordeur.
    Niet rot bedoeld, maar ik lees alleen excuses
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door TruthBeSaid Bekijk reactie
    Tie the camel and have tawakkul in Allah.

    Ons probleem is: wij doen beide niet. We don't put in the effort and we freakin' complain things don't go as we want.
    Dit dus
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Geld ook voor echte vrouwen. Alleen nog maar leeghoofdjes.
    Niet echt aardig
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Leon. Bekijk reactie
    Zo wel aardig?
    Nee ook niet
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2
    14-05-2022

    Ik heb het vermoeden dat ze genoeg bestaan. En ik geloof erin dat goede mannen voor goede vrouwen zijn.

    Bescheidenheid is vaak een karaktereigenschap van deze personen, zijn vaak introvert en hebben kleine cirkels. Ze zijn makkelijk tevreden, en nemen snel genoegen met hun huidige manier van leven, maar diep van binnen weten ze dat ze iets missen.

    De vraag is dan: hoe kunnen we dit soort mannen motiveren om actie te ondernemen. Kunnen de vrouwen hierin helpen?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    368
    01-09-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Bestaan er nog praktiserende, intelligente, nederige, rustige broeders eind 20 begin 30 of is deze soort al uitgestorven/bezet?

    Of hebben ze nooit bestaan... xP
    Grapje, don't feel offended.
    en wat heb jiji eigen lijk te bieden dan met je dikke Marokkaanse koeien reet

  15. #30
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door bdecht Bekijk reactie
    Ik heb het vermoeden dat ze genoeg bestaan. En ik geloof erin dat goede mannen voor goede vrouwen zijn.

    Bescheidenheid is vaak een karaktereigenschap van deze personen, zijn vaak introvert en hebben kleine cirkels. Ze zijn makkelijk tevreden, en nemen snel genoegen met hun huidige manier van leven, maar diep van binnen weten ze dat ze iets missen.

    De vraag is dan: hoe kunnen we dit soort mannen motiveren om actie te ondernemen. Kunnen de vrouwen hierin helpen?
    Wat bedoel je precies met het laatste? Want die broeders trouwen gewoon. Je hebt wel een vooroordeel over de praktiserende broeder.