1. #61
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je krijgt niet meer dan 10 sec van me
    Niet liegen, je hebt 10 minuten nodig om dat te typen
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  2. #62
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Nepotisme Bekijk reactie
    Jij bent van Vlaanderen?

    Sale in Belgie staan wettelijk vast.
    "De solden is in geheel België tweemaal per jaar in 2022.

    Dit jaar vinden de wintersolden plaats van 3 januari 2022 t/m 31 januari 2022.
    De zomersolden lopen van 1 juli 2022 tot en met 31 juli 2022.
    Als de eerste dag van de soldenperiode op een zondag valt dan mag solden eerder van start. "

    Maar als je moet wachten op sale/solden om precies dat gene te vinden dat bij je past, grijp je vaak mis of vind je het juist niet.

    Indien alles maktoeb is, dien je wellicht niet te zoeken, maar je leven te lijden en je ogen/oren te openen voor degene die spontaan voorbij komt en die jij vanzelfsprekend neemt omdat je te druk hebt om hem/haar aandacht te geven.

    Doet me denken aan een mop:
    Een zeer nobele/vrome moslim man krijgt te maken met overstroming, hij klimpt op zjin dak, vervolgens drijft er een groot stuk piepschuim langs hem, en hij denkt nee die pak ik niet, Allah zal me helpen.
    Vervolgens drijft er een heel grote stuk hout voorbij, hij pakt die niet en denkt Allah zal me helpen.
    Vervolgens komt er iemand langs met een boot, hij gaat niet mee, hij denkt Allah zal me helpen.

    Vervolgens stort huis in en de beste man verdrinkt, aangekomen in de hemel vroeg hij waarom ben ik niet geholpen en werd erop gewezen dat hij drie kansen had en daar zelf nooit voor gekozen heeft.

    Als elke man/vrouw die dit leest eens op zichzelf gaat projecteren, hoe vaak is er iemand in je leven geweest (ook al was het 5 minuten) waarmee je mogelijk heel gelukkig had kunnen zijn/worden ?

    Men stelt te veel eisen.

    zie ook de reacties onder deze topic:
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5782480


    ps: goedkoop is vaak duurkoop
    Nope, jij wel?

    Het ligt eraan wat je zoekt. Nu ga je wat dieper in de stof, jij had het over een goed kwalitatief product voor een goed prijsje. Weet je wanneer je iets niet vindt... Als je er naar op zoek bent. Ook buiten de sale periode vind je het dan niet. xD
    Precies, alles is mektab.

    Allah heeft ons ook hersenen gegeven. Als je al kunt inschatten dat het piepschuim door midden breekt als jij erop springt... Tja dan lijkt het me niet zo verstandig om daarop te springen. Wel jammer dat hij de boot heeft laten gaan.

    Ik weet het niet of mensen te veel eisen stellen, misschien sommige mensen. Zo zijn er ook sommigen die red flags negeren waarna ze eindigen in een scheiding. Khair in shae Allah sommigen worden ook gewoon beproeft. Moge Allah , de Almachtige, ons allen leiden, de wijsheid geven om de juiste keuze te maken, ons sutrah geven en behoeden van het slechte. Allahouma Ameen.

    Ps: iets kan initieel duur en van goed kwalitatief materiaal zijn, maar door een goede deal voor een goede prijs gekocht worden.

  3. #63
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Zoveel woorden, zoveel onzin
    Nou nou, dat mag wel wat aardiger of je kon inhoudelijk erop ingaan en aantonen waarom je dat onzin vindt.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Nou nou, dat mag wel wat aardiger of je kon inhoudelijk erop ingaan en aantonen waarom je dat onzin vindt.
    10 sec is zat, ook voor jou pumpkin

  5. #65
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    10 sec is zat, ook voor jou pumpkin
    10 seconden voor wat? Je hoeft mij die 10 seconden ook niet te geven hoor. Denya henya. xD

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    10 seconden voor wat? Je hoeft mij die 10 seconden ook niet te geven hoor. Denya henya. xD
    Ok doei

  7. #67
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Tegen die 10 seconden probleem zijn oplossingen.
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    87
    28-07-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Bestaan er nog praktiserende, intelligente, nederige, rustige broeders eind 20 begin 30 of is deze soort al uitgestorven/bezet?

    Of hebben ze nooit bestaan... xP
    Grapje, don't feel offended.
    We doen ons best, maar we zijn niet (allemaal) perfect.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    10 seconden voor wat? Je hoeft mij die 10 seconden ook niet te geven hoor. Denya henya. xD
    En jij...? Zie jij er een beetje leuk uit? Laten we het over ons hebben?

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    384
    12-01-2021

    NEE! I think

  11. #71
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Ok doei
    Lol, Allah ye3awn.
    Citaat Geplaatst door H_Moody Bekijk reactie
    We doen ons best, maar we zijn niet (allemaal) perfect.
    Niemand is perfect, maar sommige gebruiken dat als excuus om te doen wat ze niet laten kunnen.
    Citaat Geplaatst door Strong_Rock00 Bekijk reactie
    En jij...? Zie jij er een beetje leuk uit? Laten we het over ons hebben?
    Ik zal je uit je nieuwsgierigheid helpen, ik zie eruit als smeagol. Ons? Ik ben helemaal jouw type niet joh. Jij bent toch allergisch voor gestudeerde vrouwen...
    Citaat Geplaatst door OemHurayrah Bekijk reactie
    NEE! I think
    Haha, ken je helemaal niemand..

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.022
    07-08-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Ik zal je uit je nieuwsgierigheid helpen, ik zie eruit als smeagol. Ons? Ik ben helemaal jouw type niet joh.
    Jij bent toch allergisch voor gestudeerde vrouwen...
    .
    Jaaaa ok. Dat is waar. Geef ik toe.
    Maar, maar, de laatste tijd begon ik een beetje anders naar jou te kijken... Normaal heb ik dit nooit met gestudeerde vrouwen, maar jij bent uitzonderlijk.