1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Even een so naar onze gescheiden zusters.


    https://youtu.be/0zXis84Pi24
    Waarom ben je niet mee gaan strijden in oekraine? Kutfeministen
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Even een so naar onze gescheiden zusters.


    https://youtu.be/0zXis84Pi24
    Puff daddy? Wat heeft dit met het de topic te maken?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Waarom ben je niet mee gaan strijden in oekraine? Kutfeministen
    Weet je wat erger is dan feminsten? transgenders... Een feminist zoekt alleen onafhankelijkheid en gelijkheid met mannen maar een transgender doet er nog een schepje boven op.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Weet je wat erger is dan feminsten? transgenders... Een feminist zoekt alleen onafhankelijkheid en gelijkheid met mannen maar een transgender doet er nog een schepje boven op.
    Een feminist is eigenlijk een transgender aan de binnenkant. een feminist verwerpt alles wat traditioneel vrouwelijk is.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Even een so naar onze gescheiden zusters.


    https://youtu.be/0zXis84Pi24
    Buy a cat and die alone.

  6. #21
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Puff daddy? Wat heeft dit met het de topic te maken?
    Niks.

  7. #22
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Buy a cat and die alone.
    Already have two, but did not buy them tho.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Already have two, but did not buy them tho.
    you cant with a parttime ''job''

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    you cant with a parttime ''job''
    Het is niet toegestaan binnen de islam om een kat te kopen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Het is niet toegestaan binnen de islam om een kat te kopen.
    Ik weet niet of jij moslim bent.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Weet je wat erger is dan feminsten? transgenders... Een feminist zoekt alleen onafhankelijkheid en gelijkheid met mannen maar een transgender doet er nog een schepje boven op.
    Bij mij staan ze in het zelfde rijtje
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-09-2022

    Citaat Geplaatst door T77 Bekijk reactie
    Ik begrijp niet waarom je als man zijnde een gescheiden vrouw zou gaan huwen … ik denk dat je als man zijnde geen eigen waarde hebt …… maar wie heeft jou wijsgemaakt dat een gescheiden vrouw jou zou willen? Niet zo groot praten..

    Zo een vrouw brengt geen meerwaarde en al helemaal niet als zo een vrouw al wenkend of kinderen heeft .

    Er is een overvloed aan ongetrouwde vrouwen dus waarom zou je je het zelf moeilijk maken door een gescheiden vrouw te huwen …. Met zo veel bagage

    Er zijn zooooooook veeeeel ongetrouwde vrouwen en drinkbaar je allemaal links liggen en trouw je een geschieden vrouw??? Dan klopt er echt iets niet aan je ….. zo een vrouw is voor een groot deel al gevormd en heeft alles al meegemaakt al de zoetheid van een huwelijk is er al uit ……

    In het begin wil je haar graag maar na een tijdje is de honeymoon fade voor bij … en dan zit je op de bank en kijk je naar haar en denk je bij je zelf DAMN ik zit hier met een 2E HANDSE VROUW ….

    Als man zijnde moet je meniet laten leiden door emotie maar door logica

    En zo een vrouw zal dr eerste man altijd ik haar hoofd hebben .. en zal vaak aan hem denken of ze nou wilt of niet …..

    Nee ik zou een gescheiden vrouw nooit huwen al krijg ik daar €200,000 zakgeld bij
    maar wie heeft je wijsgemaakt dat een gescheiden vrouw jou zou willen?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Noranoor2022 Bekijk reactie
    maar wie heeft je wijsgemaakt dat een gescheiden vrouw jou zou willen?
    Omdat een vrouw een man nodig heeft en niets heeft aan een parttime baan.
    Een gescheiden vrouw met of zonder kinderen is gewoon minder aantrekkelijk in de huwelijksmarkt. Dus als zo een vrouw wacht op een man die heel erg goed verdient of lang of welke andere rare eis, dan kan ze liever een hond kopen en alleen dood gaan want geen enkel man wil een emotioneel gesloopte wrak hebben of gaan aftikken voor andermans nazaat.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-09-2022

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Omdat een vrouw een man nodig heeft en niets heeft aan een parttime baan.
    Een gescheiden vrouw met of zonder kinderen is gewoon minder aantrekkelijk in de huwelijksmarkt. Dus als zo een vrouw wacht op een man die heel erg goed verdient of lang of welke andere rare eis, dan kan ze liever een hond kopen en alleen dood gaan want geen enkel man wil een emotioneel gesloopte wrak hebben of gaan aftikken voor andermans nazaat.
    schat ik bedoel meer dat een gescheiden vrouw tegenwoordig meer keuzes heeft betreft een man. Dat jij of een ander er anders over denkt betekent niet dat ze zonder keuzes blijft. Mijn zus is hertrouwd met haar oud collega die zelf nooit getrouwd was geweest en hij heeft het heel goed, dus alles kan. Zelfs dames die meerdere keren gescheiden zijn zijn hertrouwd. En ja ook nog samen op hele oude leeftijd. Snap dat mensen dat niet gunnen of kunnen accepteren maar het gebeurd….dus niet zo misgunnend of haatdragend zijn, word je alleen lelijker van..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Noranoor2022 Bekijk reactie
    schat ik bedoel meer dat een gescheiden vrouw tegenwoordig meer keuzes heeft betreft een man. Dat jij of een ander er anders over denkt betekent niet dat ze zonder keuzes blijft. Mijn zus is hertrouwd met haar oud collega die zelf nooit getrouwd was geweest en hij heeft het heel goed, dus alles kan. Zelfs dames die meerdere keren gescheiden zijn zijn hertrouwd. En ja ook nog samen op hele oude leeftijd. Snap dat mensen dat niet gunnen of kunnen accepteren maar het gebeurd….dus niet zo misgunnend of haatdragend zijn, word je alleen lelijker van..
    Uitzonderingen zijn zeker mogelijk maar een man met eigenwaarde zou dat nooit doen om de redenen die ik heb genoemd. De collega van je zus is een gemiddelde man. Dat zijn de mannen die bij dat soort gevallen passen. Ik heb het meer over vrouwen die gescheiden met of kinderen en nog een CEO type eisen of denken te krijgen.

    En wat betreft dat vrouwen meer keuze hebben is ook niet waar. Een vrouw heeft een biologische klokje dat tikt. Als vrouw moet je dus een keuze maken wat die ook mag zijn.