المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Uitzonderingen zijn zeker mogelijk maar een man met eigenwaarde zou dat nooit doen om de redenen die ik heb genoemd. De collega van je zus is een gemiddelde man. Dat zijn de mannen die bij dat soort gevallen passen. Ik heb het meer over vrouwen die gescheiden met of kinderen en nog een CEO type eisen of denken te krijgen.

En wat betreft dat vrouwen meer keuze hebben is ook niet waar. Een vrouw heeft een biologische klokje dat tikt. Als vrouw moet je dus een keuze maken wat die ook mag zijn.
    Dit zijn geen uitzonderingen je hoort het steeds vaker Hamdulilaah de islamitische gewoonte herleeft in plaats van dat achtebakse culturele erfgoed van sommige noord afrikanen uit de jaren tachtig.

Onze geliefde profeet heeft voorbeelden en advies gegeven welke vrouwen te huwen. Verdiep je in de islam jahylya tijd hebben we achter ons gelaten HAMDULILAAH.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    In de tijd van de sahaba stonden mannen in de rij om een alleenstaande vrouw met kinderen te huwen omdat er veel ajar in zit. O zij die eens wisten ...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    En voor alle duidelijkheid

Trouw met wie je wilt één twee drie of vier. gescheiden, weduwe ieder zijn keuze

Maar weet wat je zegt over je zusters wees respectvol.
    Zij zijn de moeders die dragen, zogen, voeden en opleiden! Zonder hun géén UMMAH!

MVC Lid

Reacties
    10.370
    26-07-2020

Kia
    Nejma 5adra dawya 3la raya wataniya

MVC Lid

Reacties
    15
    19-08-2022

Hier gescheiden vrouww trouwen nog een keertje is weer vrageb om head pijn wahaha

MVC Lid

Reacties
    371
    02-09-2022

Vrouwen die ongetrouwd zijn en maagd zijn hebben moeite om te kunnen trouwen ….

Alston’s zie wel weer vrwouen die dan zeggen jaaaa mijn zus of m’n buurvrouw is getrouwd ….. ja geloof ik best … maar als je die voorbeeelden tegenover de 1000 den vrouwen zet die geen geschikte partner hebben kunnen vinden dan is het verwastloosbaar …. Een partner vinden kaan elke vrouw als is ze een prostituée met 20 kinderen …. MAr een geschikte partner vinden dat is heeeeeel moeilijk en zelfs voor ongetrouwde vrowuen die maagd zijn …..

Mensen hebben het over de tijd van de Sahaba ???????? Die gescheiden vrowuen werden over het algemeen als 2,3,4 vrouw genomen Allah o a3lam

In mijn ogen zal een man een gescheiden vrouw enkel nemen wanneer hij kansloos is of er geen vrouwen meer zijn ….. laten we eeelijk wezen als je kunt kiezen tussen een jonge maagd of een gescheiden vrouw dan is de keuze toch makkelijk gemaakt …….

MVC Lid

Reacties
    4.623
    11-01-2009

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dit zijn geen uitzonderingen je hoort het steeds vaker Hamdulilaah de islamitische gewoonte herleeft in plaats van dat achtebakse culturele erfgoed van sommige noord afrikanen uit de jaren tachtig.

Onze geliefde profeet heeft voorbeelden en advies gegeven welke vrouwen te huwen. Verdiep je in de islam jahylya tijd hebben we achter ons gelaten HAMDULILAAH.
    Als de mannen de Profeet (swm) als voorbeeld moeten nemen dan moeten de vrouwen ook het voorbeeld van zijn vrouwen overnemen. De Profeet (swm) trouwde met traditionele vrouwen wat er nu rondloopt zijn zogenaamd moderne feministische half man types. Over ljahilja gesproken ga eerst eens wat doen aan je feministische zusters. In plaats van wijzen naar de Marokkaanse mannen . Wij gaan niet niet veranderen want wij lopen het meeste risico. Bij een scheiding betalen wij ook jullie komen bij een scheiding rijker uit dan daarvoor.

MVC Lid

Reacties
    4.623
    11-01-2009

In de tijd van de sahaba stonden mannen in de rij om een alleenstaande vrouw met kinderen te huwen omdat er veel ajar in zit. O zij die eens wisten ...
    De tijd van de Profeet (swm) waren traditionele vrouwen geen feministen. De ajer die je als man nu krijgt met een vrouw van nu is dat je de helft van je bezit krijt bent , gezeur dat je niets doet thuis terwijl je 50 uur per week werkt en misschin nog kinderen van een ander gaat opvoeden en opdraaien voor de kosten en later gaan ze opzoek naar biologische papa.

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Als de mannen de Profeet (swm) als voorbeeld moeten nemen dan moeten de vrouwen ook het voorbeeld van zijn vrouwen overnemen. De Profeet (swm) trouwde met traditionele vrouwen wat er nu rondloopt zijn zogenaamd moderne feministische half man types. Over ljahilja gesproken ga eerst eens wat doen aan je feministische zusters. In plaats van wijzen naar de Marokkaanse mannen . Wij gaan niet niet veranderen want wij lopen het meeste risico. Bij een scheiding betalen wij ook jullie komen bij een scheiding rijker uit dan daarvoor.
    Dat is het risico wat je loopt als man wanneer je een cultuurvrouw huwt. Genoeg praktiserende godvrezende vrouwen hamdulilaah

MVC Lid

Reacties
    4.623
    11-01-2009

Dat is het risico wat je loopt als man wanneer je een cultuurvrouw huwt. Genoeg praktiserende godvrezende vrouwen hamdulilaah
    Wat als het een islamitisch cultuur is? Je ziet dus dat het verschil tussen die twee flinterdun is. Je ontwijkt het echte probleem namelijk feminisme en dat zit ook in moslim praktiserende vrouwen.

Praktiseren en godvrezend betekent niet dat je traditioneel bent. Want er zijn zat vrouwen die de man op de islam wijzen maar zelf daarin liberaal staan. Zie jezelf.

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Wat als het een islamitisch cultuur is? Je ziet dus dat het verschil tussen die twee flinterdun is. Je ontwijkt het echte probleem namelijk feminisme en dat zit ook in moslim praktiserende vrouwen.

Praktiseren en godvrezend betekent niet dat je traditioneel bent. Want er zijn zat vrouwen die de man op de islam wijzen maar zelf daarin liberaal staan. Zie jezelf.
    De profeet Mohammed vrede zij met hem is gekomen met één doel. De islam verspreiden Hamdulilaah en dat is alles behalve een cultuur!

Met de komst van islam kregen vrouwen rechten. Feminisme is daarom een overbodige beweging in mijn ogen. Ik hoef niet te vechten voor mijn rechten als moslima.

Wel dien ik de juiste keuzes te maken en één daarvan is NIET trouwen met een cultuurman want een cultuurman ziet het verschil niet tussen cultuur en geloof.

Een moslimman kent zijn plichten en weet wat zijn rechten zijn. In tegenstelling tot een cultuurman/vrouw

MVC Lid

Reacties
    4.623
    11-01-2009

De profeet Mohammed vrede zij met hem is gekomen met één doel. De islam verspreiden Hamdulilaah en dat is alles behalve een cultuur!

Met de komst van islam kregen vrouwen rechten. Feminisme is daarom een overbodige beweging in mijn ogen. Ik hoef niet te vechten voor mijn rechten als moslima.

Wel dien ik de juiste keuzes te maken en één daarvan is NIET trouwen met een cultuurman want een cultuurman ziet het verschil niet tussen cultuur en geloof.

Een moslimman kent zijn plichten en weet wat zijn rechten zijn. In tegenstelling tot een cultuurman/vrouw
    De Profeet (swm) is ook niet gekomen om een cultuur van groep omver te werpen , sterker nog Allah heeft verschillende culturen geschapen om elkaar te leren kennen.

Wat jij bedoelt met je cultuurman is een man die dominant is, een man die de baas is zoals Allah hem heeft geschapen. Jij wilt een vrouwelijke man die op alles ja zegt. Dat mag je maar uit je hoofd zetten. De man bepaald de relatie tussen man en vrouw, de vrouw bepaald de intimiteit tussen de man en vrouw. Wij mannen willen een traditionele vrouw die zich vrouwelijk gedraagt. Je mag zeggen wat wilt uiteindelijk heb je een houdbaarheidsdatum.

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    21.056
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    De Profeet (swm) is ook niet gekomen om een cultuur van groep omver te werpen , sterker nog Allah heeft verschillende culturen geschapen om elkaar te leren kennen.

Wat jij bedoelt met je cultuurman is een man die dominant is, een man die de baas is zoals Allah hem heeft geschapen. Jij wilt een vrouwelijke man die op alles ja zegt. Dat mag je maar uit je hoofd zetten. De man bepaald de relatie tussen man en vrouw, de vrouw bepaald de intimiteit tussen de man en vrouw. Wij mannen willen een traditionele vrouw die zich vrouwelijk gedraagt. Je mag zeggen wat wilt uiteindelijk heb je een houdbaarheidsdatum.
    Oké cultuurman.

MVC Lid

Reacties
    371
    02-09-2022

De profeet adviseerde in eerste instantie maagden te huwen

MVC Lid

Reacties
    10.370
    26-07-2020

Oké cultuurman.
    Ok KIA feminist. Waarom praat je eigenlijk met een wild vreemde man?
    Nejma 5adra dawya 3la raya wataniya