1. #181

  2. #182

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Wat maakt jullie beter dan een gescheiden vrouw of man? Soms snap ik mensen en hun gedachtegang niet.

    Kennen jullie het verhaal dat er 3 chauffeurs waren en eentje had een ongeluk gehad. Ze gingen alle 3 solliciteren en de werkgever die wilde degene die het ongeluk heeft gehad hij kende immers het gevaar beter en had dus meer ervaring.

  4. #184

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    368
    01-09-2022

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wat maakt jullie beter dan een gescheiden vrouw of man? Soms snap ik mensen en hun gedachtegang niet.

    Kennen jullie het verhaal dat er 3 chauffeurs waren en eentje had een ongeluk gehad. Ze gingen alle 3 solliciteren en de werkgever die wilde degene die het ongeluk heeft gehad hij kende immers het gevaar beter en had dus meer ervaring.
    hhhhhhhhhhh hhhhhh


    Dit is wat ik bedoel …. Vreouen leven in fantasie wereld ……meer ervaring ??? Daar ben ik het mee eens ….. ze heeft heeel wat ervaring …… ze laat je de hoeken van de slaap kamer zien ….. kent alle standjes ……

    Dit is jou precies het PUNT… mannen houden NIET van vrowuen mey ervaring …… wanneer gaan jullie dat snappen …


    Maar goed ik ga kijken of jiji wekelijk EERLIJK kunt zijn ….

    2 mannen precies het zelfde …verschil is dat de ene vuilnis man is en de andere is een succesvolle ondernemer ?????? Geef eerlijk antwoord als jiji WAARACHTIG bent …


    Maar ik weet de antwoord .. eern vrouw kiest haar partner zodat er voor haar en haar nakomeling gezorgd kan worden …… dat is normaal en BEGRIJPELIJK ….. want ze hechte daar waarde aan …

    Ik waht op jou antwoord ….


    Waar hechte mannen waarde aan ?????? Ik zal het je zegje. …. Aan jonge jeugdige vrouwelijke vrouwen ZONDER ERVARING ……

    Een man intersect het geen bak of een vrouw ervaring of hoogopgeleid is of een baan heeft enz enz

  6. #186

  7. #187

  8. #188

  9. #189

  10. #190

  11. #191

  12. #192

  13. #193

  14. #194

  15. #195