1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    nog ffe iets
    Dus stel je zou hertrouwen...dan hoeft die man dan niets te betalen want die heeft je kuisheid niet ?!t

    En dit is het probleem met gescheiden vrouwen
    Ik hoef geen geld van een man. Geld van de man is vies. Hele leven ga je aanhoren wat heb je met bruidsschat gedaan. Als een man je paar euros geeft vraagt hij wat heb je ermee gedaan hahaha. Ik werk voor mijn geld. En kan alles bekostigen alhamdoulilah. No wayy

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Of ik dat zou willen is wat anders. Maar t is toegestaan.

    ''Menstruatie is vrouwelijk. Ongesteld worden is prachtig en bijzonder. Iets dat alleen vrouwen ervaren net als zwanger worden. Mannen hebben niks en kunnen niks.''

    Als je maar niet vergeet dat je geen gebed mag verrichten tijdens je periode sunshine
    Klopt maar ik mag wel voor de pedicure en manicure gaan. Vrouw zijn is geweldig, love it!!. Zielig voor de mannelijke poessies, die zitten gevangen in hun mannelijke stinkende lichaam, ieuwww

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    De man wil vrouw die hele dag als slaaf behandelen, alleen dan is ze niet te mannelijk.
    Mannen van nu kunnen geen eens een lamp hangen
    En dan durven praten over gescheiden vrouwen. Gescheiden vrouwen kunnen zelfs alle meubels in elkaar monteren en lampen hangen.. Mannen van nu kunnen geen eens met boormachine omgaan. Mannelijke poessies
    Mannen willen een vrouwelijke vrouw, goed kan omgaan met kinderen en er leuk uit zien.

    Een man moet voor een vrouw, mannelijk zijn, en tegelijkertijd vrouwelijk zijn, carrière hebben, hard werken, alle rekeningen betalen er goed uitzien, fit zijn, goed met kinderen, miljoenen verdienen....etc etc.

    Loop je te zeiken over een ikea lampje met instructies die zelfs een 7 jarige kan fixen....mannen hebben de wereld waarin je nu leeft opgebouwd...zelfs dat apparaatje wat je nu gebruikt ondankbare (.....)

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Ik hoef geen geld van een man. Geld van de man is vies. Hele leven ga je aanhoren wat heb je met bruidsschat gedaan. Als een man je paar euros geeft vraagt hij wat heb je ermee gedaan hahaha. Ik werk voor mijn geld. En kan alles bekostigen alhamdoulilah. No wayy
    Je bent ook geen mans vermogen waard

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Klopt maar ik mag wel voor de pedicure en manicure gaan. Vrouw zijn is geweldig, love it!!. Zielig voor de mannelijke poessies, die zitten gevangen in hun mannelijke stinkende lichaam, ieuwww

    Maar je bent wel met een getrouwd geweest


  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Mannen willen een vrouwelijke vrouw, goed kan omgaan met kinderen en er leuk uit zien.

    Een man moet voor een vrouw, mannelijk zijn, en tegelijkertijd vrouwelijk zijn, carrière hebben, hard werken, alle rekeningen betalen er goed uitzien, fit zijn, goed met kinderen, miljoenen verdienen....etc etc.

    Loop je te zeiken over een ikea lampje met instructies die zelfs een 7 jarige kan fixen....mannen hebben de wereld waarin je nu leeft opgebouwd...zelfs dat apparaatje wat je nu gebruikt ondankbare (.....)
    Omg wat weet jij nou. Blijf maar verder dromen. Zelfs ikea lampje kunnen de mannen van nu niet. Zoals ik eerder zei een vuilniszak buiten zetten kunnen ze niet. Is veels te veel voor jullie mannen, zucht (***)!

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Omg wat weet jij nou. Blijf maar verder dromen. Zelfs ikea lampje kunnen de mannen van nu niet. Zoals ik eerder zei een vuilniszak buiten zetten kunnen ze niet. Is veels te veel voor jullie mannen, zucht (***)!
    Je bent toch al buiten gezet door je ex man

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Maar je bent wel met een getrouwd geweest

    Helaass mannen zijn niet te vertrouwen. Ik val elke keer in herhaling. Ik heb ook geen man nodig! POWERVROUW

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Je bent toch al buiten gezet door je ex man
    Hahah ik bespaar je alles.

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Helaass mannen zijn niet te vertrouwen. Ik val elke keer in herhaling. Ik heb ook geen man nodig! POWERVROUW
    Jij trekt dat soort types aan
    Geen man nodig maar wel met een getrouwd zijn

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    289
    24-09-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Jij trekt dat soort types aan
    Geen man nodig maar wel met een getrouwd zijn
    Je bent irritant.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Hahah ik bespaar je alles.
    Nee ffe serieus, heb je kinderen?

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Filipsy Bekijk reactie
    Je bent irritant.
    Jij bent te emotioneel

  14. #179
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Dat zeg ik niet. Gescheiden vrouwen die zich vrouwelijk gedragen zijn parels. Het gaat om gescheiden vrouwen die als man gedragen en altijd carrière op plek 1 hebben en altijd bazig zijn. Dat is voor de man iets te mannelijk om mee te kunnen leven.
    Hier kan ik in meegaan. Een vrouw hoort haar taken te kennen. Net als dat ook van de man word verwacht. Een stabiel huwelijk zorgt voor een sterke ummah hierin is een duidelijke rolverdeling wel een vereiste. Als dat niet in balans is dan krijg je te maken met ontwrichtte gezinnen.

    De toon hoe je iets brengt kan écht het verschil maken.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Hier kan ik in meegaan. Een vrouw hoort haar taken te kennen. Net als dat ook van de man word verwacht. Een stabiel huwelijk zorgt voor een sterke ummah hierin is een duidelijke rolverdeling wel een vereiste. Als dat niet in balans is dan krijg je te maken met ontwrichtte gezinnen.

    De toon hoe je iets brengt kan écht het verschil maken.
    En tóch is dit wat al die posts heb gezegd.

    ''De toon hoe je iets brengt kan écht het verschil maken.''

    Het is toch hoe je iets berijpt dat het verschil maakt want dit is wat ik al die posts heb geroepen.