1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Citaat Geplaatst door Leon. Bekijk reactie
    maar dan is een ritme vinden en je eraan houden specifiek een uitdaging ?

    I see, en dat motiveert je elke dag dan ?

    Dat weet ik nog niet, maar ikzelf heb sowieso bepaalde dingen die ik leuk vind en als uitdaging zie
    Waar ik energie uit haal
    Dat merk je al vroeg op school bijvoorbeeld
    Mijn slaapbehoefte is next level bro, ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd geen goede wakker worden ritme en is nog altijd een struggle.

    Het motiveert mij op de dag zelf, verder dan dat kijk ik niet. Zolang ik mezelf kan blijven ontwikkelen, dan is het een win.

    Laat het me weten als je het weet.
    Uit wat voor dingen haal je zoal energie? Ik krijg veel energie van het creëeren van dingen/creatief bezig zijn.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    349
    10-01-2022

    Citaat Geplaatst door TruthBeSaid Bekijk reactie
    Mijn slaapbehoefte is next level bro, ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd geen goede wakker worden ritme en is nog altijd een struggle.

    Het motiveert mij op de dag zelf, verder dan dat kijk ik niet. Zolang ik mezelf kan blijven ontwikkelen, dan is het een win.

    Laat het me weten als je het weet.
    Uit wat voor dingen haal je zoal energie? Ik krijg veel energie van het creëeren van dingen/creatief bezig zijn.
    Hebben mijn tips geholpen een beetje?
    Married

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Citaat Geplaatst door Bosbesje Bekijk reactie
    Hebben mijn tips geholpen een beetje?
    Ik heb de lavendelolie nog niet eens gehaald, iedere keer kwam wat tussen en kon niet langs de winkel buiten werktijden (vandaag wel, maar ik ben echt te moe om nog even de stad in te gaan).

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    349
    10-01-2022

    Citaat Geplaatst door TruthBeSaid Bekijk reactie
    Ik heb de lavendelolie nog niet eens gehaald, iedere keer kwam wat tussen en kon niet langs de winkel buiten werktijden (vandaag wel, maar ik ben echt te moe om nog even de stad in te gaan).
    Maar heb je er nog last van?
    Married

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Citaat Geplaatst door Bosbesje Bekijk reactie
    Maar heb je er nog last van?
    Lijkt stilaan vanzelf aan het verbeteren?

    Kan het toch een bijwerking van die neusspray zijn?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Update: heb de lavendelolie gehaald, ik snuif er bijna dagelijks aan (als ik eraan herinner) en merk dat mijn reukvermogen geleidelijk aan verder aan het verbeteren is alhamdulilah!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    349
    10-01-2022

    Citaat Geplaatst door TruthBeSaid Bekijk reactie
    Update: heb de lavendelolie gehaald, ik snuif er bijna dagelijks aan (als ik eraan herinner) en merk dat mijn reukvermogen geleidelijk aan verder aan het verbeteren is alhamdulilah!
    Told you so
    Married

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Citaat Geplaatst door Bosbesje Bekijk reactie
    Told you so
    Heb toch weer een beetje een terugval. Ik merk als ik niet actief probeer te ruiken, dat ik dan ook niets ruik. Net alsof ik er mindful bij moet zijn?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Update: mijn reukvermogen is weer bijna 100%, zeker meer dan een maand. Het was bijna een jaar nadat ik gestopt was met de neusspray, dat ik kan zeggen dat mijn reuk er weer bijna 100% van de tijd aanwezig was.

    Kwam dus toch door die neusspray. Lavendelolie dagelijks snuiven heeft denk ik ook wel geholpen met het herstel, al kan ik niet goed inschatten hoe groot aandeel daarvan was. (heb het ook niet heel consistent gedaan)

    Maar het voelt zo raar alles weer te ruiken. Ik heb de fijne geuren (wasmiddel, deo) wel gemist, de mindere geuren... tja die heb ik dus niet gemist

  10. #40
    Ya filistine:(

    Reacties
    496
    06-06-2009

    Ik had preciessssss hetzelfde. En toen ging het maanden goed en nu heb ik weer een terugval. Niet zo erg als eerst thank the Lord maar wel weer verminderd.
    Lavendelolie ga ik proberen
    I'd like to buy the world a home and furnish it with love

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Laatste update: reukvermogen is al lange tijd 100%. Ik kan me niet herinneren recent dat ik iets niét kon ruiken, alhamdulilaah.