MVC Lid

Reacties
    140
    17-04-2008

Man zoekt dame 30+ ( huwelijk)

Salam alakoem,
    Graag doe ik ook sebab in mijn zoektocht naar een leuke dame vanaf 30 jaar.

Jij: 30+, mooie persoonlijkheid ( aardig, zelfrespect, adab en welopgevoed), nooit eerder getrouwd geweest. Je bent actief in je leven en wil net als ik nog zoveel ontdekken en jezelf ontwikkelen. Daarnaast onderhoud je een goede band met je naasten. Ik heb niet 1 bepaald type voor ogen. Met of zonder hoofddoek. Arabisch, Berbers of Jamalia, ik sta open voor elke dame. Ik heb geen oogkleppen op en hoop van jou hetzelfde. Weet dat ik serieus op zoek ben naar een huwelijkskandidaat. We kunnen mekaar goed leren kennen en bij een goede klik en serieuze ni'a richting huwelijk gaan inshAllah.

Nu vraag je je waarschijnlijk af wie ik ben?

Ik: 39j oud, nooit eerder getrouwd of verloofd geweest, kinderwens, sta actief in het leven, voltijds werkzaam, Arabisch van midden-Marokko. Vlot ter taal, sta gulzig in het leven want ik wil nog zoveel leren, reizen en mezelf ontwikkelen. Levensgenieter: denk dan aan dagjes weg, uitjes met vrienden, reizen, lezen, cultuur (high and low) en zoveel meer.
    Ik kan nog zoveel over mezelf vertellen, maar doe dat liever in een privé gesprek.

Heb ik je interesse gewekt? Of die van je zus, collega of nichtje? Stuur me een PM of laat een reactie achter.

Tot snel?

MVC Lid

Reacties
    140
    17-04-2008

up

MVC Lid

Reacties
    140
    17-04-2008

up

MVC Lid