¨ waarom twifjfel je broer?¨ ik zeg niks, ik denk aan mijn moeder, ik wou mijn geld nooit zo verdienen. ik heb geen andere keuze dan op deze manier makkelijk geld verdien nou makkelijk ook weer niet.
¨ ik twifjel niet maar is riskant ¨ hij begint te lachen en drukt een groot stapel geld in mijn hand.
¨ kijk eens je eerste deel heb je al in zak toch? easy ¨ zegt hij. easy money maken, ik kijk naar dat geld..dat is een 3-4 maand salaris waar mensen hun fucking rug voor breken.
fuck dat man. gevoelens moet ik voor nu uitschakelen, ik weet voor wie ik het doe toch? maar ik twijfel want het is niet zonder gevolgen als ze mij pakken.
¨ ze gaan jou niet pakken wees hun voor¨ alsof deze man mijn gedachtes kan lezen.
¨ voor zonsondergang moet je op de haven zijn¨ zegt hij. hij geeft mij de sleutel van de vrachtwagen, ik neem het aan.
¨ stel mij niet teleur ¨ ik knik en hij loopt weg. de vrachtwagen zit vol..en als ik gepakt wordt ga ik jaren zitten, ik neem veel risico´s maar wat moet ik doen?
ik tel het geld na..het is heel wat ik nu al heb verdiend, ik kan alle schulden van mama afbetalen en ik kan de koelkast komende tijd mee vullen.
ik stop het geld weg. ik ga dit doen voor een keer..
hierna stop ik ermee..
hierna ga ik gewoon verder opzoek naar een halal baan..maar ze zeggen niks voor niks geld maakt blind en je rent erachter na tot je eigen graf in rent.

deel 2/10