1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Tauwba (beproevingen)

    Salam Alikom broeders en zusters,

    Ik wil even mijn verhaal kwijt maar ook een boodschap over brengen. Vlak voor de ramadan begon ik tauwba te verrichten (zoals elke mens hebben zo nu en dan onze zondes waar we spijt van hebben en berouw voor willen tonen). Begin ramadan bleek dat ik hernia heb elhamdoulileh. Normaal gesproken als ik lichamelijk of mentaal ziek ben zoek ik zelf naar goede sebeb om te gelezen door bijv hijamma sunnah producten dhikr etc. Ik ben ook echt nooit van de medicatie/injecties en heb sabr tot vanzelf over gaat. Echter was ik dit keer beetje zwak en wanhopig was heel erg berperkt in mijn doen en laten en dat is voor mij een grote test (ben tot nu altijd onafhankelijk geweest en bewegen is mijn beste ontspanning denk aan lopen/fietsen kon niks meer niet eens fatsoenlijk zitten). Huisarts en omgeving kwamen met injectie in de onderrug om de zenuw te blokkeren (had het onderzocht en niks geks over gelezen plus kliniek vieuws bekeken wel zei mijn ondergevoel ow jeej een prik niet doen) mijn idee was ff de pijn verzachten en daarna veel oefeningen doen en bewegen. Helaas 2 weken na die prik kreeg ik een forse bobbel op mijn linker heup wat was uitgezakt naar mijn boven been (toegenomen vetweefsel bleek). Tot heden nog steeds last van elhamdoulileh en al willen ze het niet toegeven het komt zeker door die prik (kliniek). Al hoewel huisarts en arts wel zeiden dat grote kans is dat het door die injectie komt. In sha Allah met juiste sebab zal ik hier van genezen. Kortom beproeving na beproeving elhamdoulileh.

    Mijn boodschap is wanhoop niet aan de genade van Allah, als je berouw toond verwacht dan in sha Allah dat je beproeft word en daarmee je zondes worden gewist plus de band met Allah swt in sha Allah weer oppakt. Soms worden we mee gesleurd in dunya en vergeten waar het echt om draait. Ik geloof zeker dat hier een reden achter zit en Allah is de beste planner.

    Gr, zuster
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Je moet de zorg niet blindelings vertrouwen.
    Erg jammer dat je dit moet ervaren.
    Ik heb toevallig ook last van de onderrug.
    Al 6 maanden.
    Ik neem vooral rust, veel rust.

    Ik had vorige keer iets met me hand,
    Een verband (gelukkig geen gips) was ‘nodig’ volgens het EHBO

    Ik had hele tijd pijn,
    Nadat ik de verband eraf haalde,
    Was de pijn in een mum van tijd weg.

    En zo kan nog meer dingen opnoemen
    Ik wens je verder beterschap
    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door KoningBanane Bekijk reactie
    Je moet de zorg niet blindelings vertrouwen.
    Erg jammer dat je dit moet ervaren.
    Ik heb toevallig ook last van de onderrug.
    Al 6 maanden.
    Ik neem vooral rust, veel rust.

    Ik had vorige keer iets met me hand,
    Een verband (gelukkig geen gips) was ‘nodig’ volgens het EHBO

    Ik had hele tijd pijn,
    Nadat ik de verband eraf haalde,
    Was de pijn in een mum van tijd weg.

    En zo kan nog meer dingen opnoemen
    Ik wens je verder beterschap
    Nee doe ik ook echt niet meer, was de 1e en laatse keer dat ik een prik heb genomen. Ja beste is rust.. Je lichaam doet al heel veel zelf elhamdoulileh.. En beste is sheefa zoeken met je juiste sebeb zoals hijamma ajwa dadels habba sawda
    Verwacht het onverwachte

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    842
    05-11-2022

    Hoe is het met je?
    Als iedereen me accountnaam in ze persoonlijk ondertekening wilt plaatsen, dan wordt dat hartstikke gewaardeerd.

  5. #5
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    طهورة ان شاء الله

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door KoningBanane Bekijk reactie
    Hoe is het met je?
    Goed elhamdoulileh hernia is aan het genezen ben weer mobiel.. Zwelling zit er helaas nog wel iets minder dan voorheen is nog steeds onderzoek naar hoe is met jou?
    Verwacht het onverwachte