1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Hoe en wat kan ik doen om
    Die ene persoon te vinden?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Ik durf dat niet echt.. ik wil mijn wederhelft vinden maar hoe

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door Summerboy Bekijk reactie
    9/10 social media. Dmen elkaar dan nummer uitwisselen. Afspreken en de rest volgt vanzelf.
    Ik durf dat niet ech. En ik weet niet echt hoe

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    De ware vind jou wanneer je op zoek gaat.
    Ghir in sha Allah

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    [QUOTE=Miss_gezellig;135250999]Het is denk ik maar net hoe je “de ware” interpreteert. In mijn belevenis bestaat de ware wel degelijk. De ware is voor mij anders dan voor jou/een ander bijvoorbeeld. Zodra jij iemand tegenkomt met wie jij jezelf de rest van je leven ziet doorbrengen dan is dat automatisch al de ware.

    Tenzij men er bewust voor kiest om de rest van zijn/haar leven zonder partner door te brengen.[/

    Jaa klopt… so denk ik er over na

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Het is denk ik maar net hoe je “de ware” interpreteert. In mijn belevenis bestaat de ware wel degelijk. De ware is voor mij anders dan voor jou/een ander bijvoorbeeld. Zodra jij iemand tegenkomt met wie jij jezelf de rest van je leven ziet doorbrengen dan is dat automatisch al de ware.

    Tenzij men er bewust voor kiest om de rest van zijn/haar leven zonder partner door te brengen.
    Vind ik ooo indd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    De ware bestaat niet. Stop met geloven in sprookjes
    Ik vroeg niet naar deze reactie… dussss jaaa

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    40
    01-07-2022

    Citaat Geplaatst door Lezer92 Bekijk reactie
    Ik durf dat niet ech. En ik weet niet echt hoe
    Ik zeg niet dat je dit moet doen, dit is wat 9/10 doet.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    De "ware" komt nooit te vroeg, noch komt hij/zij te laat. Ze komen precies wanneer ze moeten komen. Wacht niet, en ga ook niet opzoek. Leef jouw authentieke leven.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    De "ware" komt nooit te vroeg, noch komt hij/zij te laat. Ze komen precies wanneer ze moeten komen. Wacht niet, en ga ook niet opzoek. Leef jouw authentieke leven.
    er bestaat geen ware.

    Er is trouwen en sunna volgen.

    Maar dat kunnen de hedendaagse meiden niet aan. Die willen gaan chillen in de stad

  11. #26
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lezer92 Bekijk reactie
    Ik zie/hoor dat bijna elke jongen en meiden op jonge leeftijd trouwen. Ik ben benieuwd hoe jullie ware hebben gevonden/tegen gekomen? ☺️
    Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Kijk nooit naar anderen ieder zijn / haar el mekteb.
    Verricht veelvuldig dua opdat Allah jouw hart samenbrengt met degene die het zal beschermen en koesteren

    Wie anders dan Allah azza wa jall kent jou beter dan jouw eigen moeder die jou maanden in de baarmoeder gedragen heeft?



    Er is een smeekbede speciaal voor het vinden van een geschikte levenspartner. Ik zal deze opzoeken en hier plaatsen bi idni Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    er bestaat geen ware.

    Er is trouwen en sunna volgen.


    Maar dat kunnen de hedendaagse meiden niet aan. Die willen gaan chillen in de stad
    Deze dame wil ook trouwen en sunna volgen.
    En voor mijn man zorgen en andersom ook!!
    Ik kan nu ook chill en niks doen en stad in

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Kijk nooit naar anderen ieder zijn / haar el mekteb.
    Verricht veelvuldig dua opdat Allah jouw hart samenbrengt met degene die het zal beschermen en koesteren

    Wie anders dan Allah azza wa jall kent jou beter dan jouw eigen moeder die jou maanden in de baarmoeder gedragen heeft?



    Er is een smeekbede speciaal voor het vinden van een geschikte levenspartner. Ik zal deze opzoeken en hier plaatsen bi idni Allah
    Hier heb ik nou heel veel aan.. heel graaag wil ik hem hebben smeekgebed. Super bedankt

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-07-2022

    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Chill en niks doen en stad in gaat het alleeeeeen maar moeilijker voor je maken.

    Weest standvastig, hou je doel in gedachten en heb sabr.

    Ik vind het wel mooi dat je graag voor je man wil zorgen en andersom. Moge Allah swt spoedig een weld ness die je past op je pad plaatsen. Ameen

    Ik bedoel mee van ik kan het ook nu doen i.p.v tijdens mijn huwelijk. In sha Allah Ameen mooie dua

  15. #30
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lezer92 Bekijk reactie
    Hier heb ik nou heel veel aan.. heel graaag wil ik hem hebben smeekgebed. Super bedankt
    Graag gedaan lieverd.

    “Voorwaar, Wij hebben alle zaken volgens een bepaalde voorbeschikking geschapen.”

    (Soerat al-Qamar: 49)

    Nog even het volgende,

    verwar trouwen niet met een huwelijk. Velen zijn momenteel getrouwd maar hebben geen huwelijk. Ze wonen samen en dat is alles. Een huwelijk is gebaseerd op liefde, geloof, vertrouwen, geduld en hard werken.

    Ik zie dat Mocrostacks een prachtige krachtige dua heeft geplaatst. Djazaah Allah gairan.

    Vergeet niet dat wanneer wij dua willen verrichten wij Allah azza wa jall eerst lofprijzen en hem aanroepen met zijn schone namen en vergiffenis vragen dit is de etiquette . Moge Allah azza wa jall alle ad3ya verhoren. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna