1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    03-07-2022

    HELP!! Zwarte Magie - Zware Sihr weghalen !!!

    Salaam wa3likoum broeders en zusters,
    Ik smeek om hulp gezien mijn situatie nu echt ondraaglijk wordt. Wollah ik heb zoveel Sabr gehad en zoveel gebeden en koran geluisterd en zoveel dua's en zoveel roqiaas, hijama en zoveel sadaqa's gedaan maar echt niets heeft me geholpen!!!

    Paar imams hebben gezegd dat bij mij iets aan me vastzit (verder vertelden ze niet hoe of wat) maar dat het iets enorm sterks is wat bij mij gedaan is voor extreme tegenslagen, dat elke man van me wegrent en voor n slechte gezondheid die inmiddels inderdaad helemaal totaal kapot is gegaan.

    Ik ben alleenstaande moeder van 2 kinderen. Voor hun blijf ik doorvechten want ze hebben alleen maar mij want hun vader is nooit in hun leven geweest.

    Ik heb inmiddels 2 ernstige chronische ziektes waardoor ik elke paar weken hele dagopnames krijg voor infuus behandelingen bij 2 verschillende ziekenhuizen. Ik heb geen kracht meer in mijn spieren, mijn lichaam is verzwakt en ook mentaal is mijn kracht op aan het raken. Daardoor zwaar depressief geworden en geen actief leven meer. Afhankelijk van hulp. Maarrr...

    Nu heb ik boven op dit alles ook pas te horen gekregen dat ze een afwijking aan mijn hart hebben gezien maar ze weten niet precies wat of hoe ze moeten behandelen. Daarnaast spelen er nog vele vele andere hele zware persoonlijke privé tegenslagen mee en ben ik nu ten einde raad.

    IK HEB ECHT HULP NODIG !!!

    Wie kent iemand, liefst in Rotterdam die behalve roqia misschien ook andere hikma's van Allah s.w.t. heeft gekregen om Sabaab voor mij te doen smekend aan Allah s.w.t. voor genezing en verbetering van mijn ellende, want ik kan niet meer!!

    Graag reactie via privé. Ik zal jullie voor eeuwig dankbaar zijn...
    Barak Allah ou fikoum

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    29-08-2022

    Wa ‘alaykom salaam wa rahmatollah,

    Allereerst moge Allah het voor jou vergemakkelijk maken en jou genezen. Ameen.

    Ik ken wel een betrouwbare broeder die eens ruqyah had verricht op een familielid en een behandelplan had opgesteld. Ik zou je zijn contact gegevens kunnen geven.

    Betreft de ruqyah zou ik er niet uren mee bezig zijn. Je kan dagelijks een kwartier bewust en in rust Quraan over jou zelf reciteren met het volle vertrouwen dat Allah jou zal genezen in sha Allah.

    Verder is het erg belangrijk dat je mentaal sterk wordt want de djaan en shayateen spelen vooral mentaal een spel.
    Dit gaat niet van de ene op de andere dag, maar jij moet elke vorm van waswas en negatieve gedachten blokkeren en omzetten in een positieve gedachten. Ook al voel je je slecht, na een tijdje zul je bi idhnillaah verbetering merken als je mentaal sterk wordt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    437
    28-02-2018

    Sunah dokter visserijstraat Rotterdam
    of anders benader hijama schiedam. Ze zaten eerst bij parkweg maar ze zijn onlangs verhuisd.
    Zorg ervoor dat je altijd je loudou hebt en inderdaad zoals hierboven beschreven.