1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Worker Bekijk reactie
    Leiden, initiatief nemen? Sure. Maar perse dominantie willen tonen zodat er kan worden gezegd je bent dominant?
    Nee. Dan gaat het om je ego. Je hebt elkaar nodig uiteindelijk. Onderschat dat ook niet.
    dominantie tonen moet in je zitten. ik kan daar niet zonder. ik moet af en toe dominantie tonen, anders krijg ik gene zuurstof..

    je hebt zeker elkaar nodig. maar man is wel het hoofd van het gezin en vervult de autoritaire rol.

    dus ik als heer des huizen beschik over autoriteit en gezag. en de vrouw schikt zich daarnaar uit huwelijksbelang.
    Sterker door Strijd

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-06-2022

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik wil een vrouw die seksualiteit gebruikt om kinderen te krijgen en niet zo'n eentje die het als een pijnstiller gebruikt.

    Waar is de kuise vrouw die seksualiteit gebruikt in huwelijk voor het verwezenlijken van zwangerschap? Waar zijn zulke gebleven?
    Citaat Geplaatst door Worker Bekijk reactie
    Hij wilt perse zijn wil op andere vrouwen toepassen. Daar gaat het mis. En dan ga je ook klagen. Een advies voor hem is om met een vrouw erover te hebben wat zij daar van vindt. Gaat ze er niet mee akkoord ? Dan ga je verder en hou je eer aan jezelf. Een vrouw moet dit een vrouw moet dat, daar bouw je niks mee.
    Klopt, ik hou echt van hem en wens hem het beste, maar ik heb ook eerder met hem besproken dat hij ziekelijk gestoord is buiten zijn "wensen" om maar hij wil niet bewust zijn van zichzelf, elke keer hetzelfde soort geklaag... hij haalt daar zijn genot uit, om zich puurder te voelen dan de rest dat is arrogantie hoogmoed en narcisme

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    klagen? in dit topic praat een vrouw als een sloerie en jullie vinden het raar dat ik hiertegen klaag?

    ooow dus het is normaal dat een vrouw zo praat? misschien in jullie dorp. bij mij niet..

    niet ik, maar topic starter is ziek. had ze maar een broer als ik of vader, zou ze niet zo geweest zijn..

    maar nee, zij is niet het probleem? nee, SDS is het probleem? rare mensen hierzo.
    Sterker door Strijd

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    189
    12-05-2022

    Citaat Geplaatst door Sokaaina Bekijk reactie
    Verzacht lichamelijke intimiteit het gevoel van verdriet en pijn?

    Stel voor ik voel me verdrietig en een super eenzaam. Zal een stevig beurtje mij de pijn doen vergeten? Of ga ik meer eenzaamheid voelen door verdriet
    In al-halal wel.
    Tjaziet

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    38
    02-08-2020

    Leeg je inbox

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Allahichafikom

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018


  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018

    Citaat Geplaatst door WeesLief_ Bekijk reactie
    In al-halal wel.
    dank je

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018

    Citaat Geplaatst door Freaky0069 Bekijk reactie
    Leeg je inbox
    ik heb hem zelf vol gepropt, zodat mannelijke sletjes mij niet stalken

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    91
    07-12-2012

    Waarom ben je verdrietig?
    Officieel overgenomen..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    11
    28-01-2021

    pm me

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    11
    28-01-2021

    pm ons als stel

  13. #28
    R&L

    Reacties
    1.264
    07-01-2022

    Citaat Geplaatst door Sokaaina Bekijk reactie
    ik heb hem zelf vol gepropt, zodat mannelijke sletjes mij niet stalken
    Je kan je berichten ook uitschakelen hoor. Zoveel moeite hahaha

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018

    Citaat Geplaatst door Roosje... Bekijk reactie
    Je kan je berichten ook uitschakelen hoor. Zoveel moeite hahaha
    Hoe doe ik dat?

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018

    Citaat Geplaatst door Hijabia Bekijk reactie
    Dit schijnt gewoon een man te zijn die zich voordoet als vrouw, een homo zeg maar, i3oek.
    Hoe weet je dat?

    Roosje hierboven is een man

    Heb jij ook jouw inbox vol gepropt? want ik zie dat Philip jou vraagt om inbox te legen

    Of hebben de mannelijke sletjes jouw inbox vol gegooid?