1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Waarom lukt liefde niet bij mij?

    Ben ik raar, vervloekt of wat ik snap het echt niet. Ik ben geen lelijk meisje , niet om mijn zelf op te prijzen. Maar ik bedoel zelfs minder mooie meiden trouwen.
    Ik vind echt heel apart dit

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    541
    02-11-2004

    So many plausibele explanations.

    - de kringen waarin je bevindt die niet matchen met wat je wilt
    - liefde toelaten kan eng zijn

    Oeps, zelfprojectie

  3. #3
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Er is vast niks mis met je. Soms laat die vorm van rizq even op zich wachten. Moge Allah je van iemand voorzien die bij je past, waarbij je rust voelt en waardoor je deze tijd die je hebt doorstaan helemaal vergeet. Moge Allah je belonen voor je geduld.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    393
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Er is vast niks mis met je. Soms laat die vorm van rizq even op zich wachten. Moge Allah je van iemand voorzien die bij je past, waarbij je rust voelt en waardoor je deze tijd die je hebt doorstaan helemaal vergeet. Moge Allah je belonen voor je geduld.
    Wat lief<3

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Ben ik raar, vervloekt of wat ik snap het echt niet. Ik ben geen lelijk meisje , niet om mijn zelf op te prijzen. Maar ik bedoel zelfs minder mooie meiden trouwen.
    Ik vind echt heel apart dit
    Er is niets mis met je uiterlijk. Je ziet er goed uit.

    Alleen je komt niet over als een meisje, dat zich ervan bewust is dat seksualiteit bedoeld is uitsluitend voor het huwelijk in verband met gezinsuitbreiding.

    Snap je? Je moet meer kuis overkomen. Draag lange rokken. Gebruik geen make-up. Kijk vaak naar de grond als je loopt. Je moet meer verlegen worden en minder brutaal praten. Zo zal ook de zon in jouw leven schijnen.
    Sterker door Strijd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Dankjewel voor jullie advies schatteboutjes

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    541
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Er is niets mis met je uiterlijk. Je ziet er goed uit.

    Alleen je komt niet over als een meisje, dat zich ervan bewust is dat seksualiteit bedoeld is uitsluitend voor het huwelijk in verband met gezinsuitbreiding.

    Snap je? Je moet meer kuis overkomen. Draag lange rokken. Gebruik geen make-up. Kijk vaak naar de grond als je loopt. Je moet meer verlegen worden en minder brutaal praten. Zo zal ook de zon in jouw leven schijnen.
    Lolll

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Dankjewel voor jullie advies schatteboutjes
    Geen dank. Ik geef graag goed bedoeld advies.

    Dat je er goed uit ziet, is zeker een voordeel. Maar dat moet niet het enige zijn.

    Heel belangrijk is om een kuise vrouw te zijn in elk opzicht. Je moet praten, lopen en je op alle vlakken als een kuise vrouw gedragen.

    Gewoon lange, donkere jurken dragen. En naar de grond kijken in plaats van naar mannen kijken wanneer je buiten bent. Want een kuise vrouw heeft schaamte. Uit schaamte kijkt ze naar de grond en niet om zich heen naar mannen of zo. Dat is heel belangrijk, dat je zo wordt.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Ben ik raar, vervloekt of wat ik snap het echt niet. Ik ben geen lelijk meisje , niet om mijn zelf op te prijzen. Maar ik bedoel zelfs minder mooie meiden trouwen.
    Ik vind echt heel apart dit
    Wel of niet trouwen is afhankelijk van meerdere factoren dan alleen het uiterlijk. Men let ook op houding, gedrag, manier van praten, denkwijze/ mentaliteit, in hoeverre iemand praktiseert etc.
    Dus dat er meiden zijn die een minder mooie uiterlijk hebben eerder trouwen dan meiden met een mooiere uiterlijk is zeker niet raar of apart.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.304
    26-09-2006

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Ben ik raar, vervloekt of wat ik snap het echt niet. Ik ben geen lelijk meisje , niet om mijn zelf op te prijzen. Maar ik bedoel zelfs minder mooie meiden trouwen.
    Ik vind echt heel apart dit
    same sister. Stay strong, never give up!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    11-05-2020

    Zie het zo. Het is niet dat het nog niet is gelukt.

    Het is meer dat je nog onderweg bent naar je toekomstige partner.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door Vragen Bekijk reactie
    Sds wilt wel met jou trouwen
    Nee hij Is mijn online adviseur.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik en Rituals hebben meer een broer en zus relatie.
    Sterker door Strijd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    Maybe u should lower your standards

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    289
    14-09-2020

    Wel mooi zijn is subjectief ten eerste. Misschien moe tje het even laten en focussen op dingen die je zelf leuk vindt.
    I Girl I Eco friendly lifestyle I Vegan I Hobbiy's: Hiking en sporten
    @ https://www.biobey.be/over-ons/
    “The wound is the place where the Light enters you.” ― Rumi
    https://www.biobey.be/shop/ https://www.biobey.be/fr/a-propos-de-nous/
    https://www.biobey.be/product-cat/verzorging/ https://www.biobey.be/product/lotion...-ampullen-bio/