1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Hoe om te gaan met extreme onzekerheid?

    Citaat Geplaatst door Deletedd
    Bang dat je niet mooi gevonden wordt door je toekomstige?
    Geobsedeerd zijn met de hedendaagse Instagram figuren (Kim K, JLO etc).
    Huilen piekeren?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Deletedd Bekijk reactie
    Bang dat je niet mooi gevonden wordt door je toekomstige?
    Geobsedeerd zijn met de hedendaagse Instagram figuren (Kim K, JLO etc).
    Huilen piekeren?
    Ik ben een man en ik heb ook onzekerheden. Niet over uiterlijk. Ik zie er goed uit. Want ik ben gezond, sportief en leeft gezond.

    Maar ik heb andere onzekerheden als het om vrouwen gaat.

    Bijvoorbeeld, wat nou als mijn toekomstige vrouw niet kuis genoeg zou zijn? Wat als ze vreemd zou willen gaan? Wat als haar familie pshygisch is? Wat als mijn toekomstige vrouw niet zou luisteren naar mij en rebels zou doen?

    Deze aspecten maken mij onzeker.

    Heb je advies voor mij?

    Mijn advies voor jou is. Zoek geen materialistische man. Dat is een man die alleen zijn lusten volgt. Zoek een kuise man. Niet een die veel vrouwen gehad heeft voor het huwelijk. Want zo'n man is veel gewend.

    Ik ben een kuise man. Ik ben dus weinig tot niets gewend. Dus ik zou snel genoegen met een vrouw, zolang onze harten op juiste plek zijn.
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Deletedd Bekijk reactie
    Ik denk dat jij eerder last hebt van waswas dan onzekerheid.
    Het maakt mij wel onzeker en angstig. Je verliest vertrouwen in vrouwen. Je gaat denken, dat vrouwen losbandig zijn, niet te vertrouwen zijn en erop uit zijn een ezel van je te maken.
    Ik wil daarom een kuise vrouw die verlegen is en niet super mooi is, zodat ik me niet zorgen hoef te maken dat andere mannen naar haar zouden kijken en haar zouden verleiden, etc.

    Ik heb het ook niet makkelijk hoor. Ik ben ook ontevreden over dit leven, hoe de maatschappij in elkaar zit en hoe mensen zijn.

    Ik wil ook gewoon iemand hebben in me leven, een goede vrouw. Maar op een of andere manier lukt het niet. Zoiets maakt je echt ongelukkig.

    Je bent niet de enige.
    Sterker door Strijd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Citaat Geplaatst door Deletedd Bekijk reactie
    Bang dat je niet mooi gevonden wordt door je toekomstige?
    Geobsedeerd zijn met de hedendaagse Instagram figuren (Kim K, JLO etc).
    Huilen piekeren?
    Je gaat nooit kunnen tippen aan zulke gevallen! Het zijn transgenders mannen die omgebouwd zijn naar wat vrouwen moeten voorstellen zerhma. En ook hun fotos worden bijgewerkt. Ze zijn er om ons te misleiden bezig te houden met hun fakch3al leventje. Dus stop met zulke te volgen. Of onderga die weg die hun hebben afgenomen platische chirirgie whahaha

    En ja die toekomstige man moet je maar treffen dat hij ook niet in de greep is als die manwijven die jij opnoemde

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17
    05-01-2022

    Instagram is soiso zwaar bewerkt. Gewoon sporten, hygiƫnisch zijn, goed verzorgen, gezond eten en drinken maakt je vanzelf mooi. Zelfverzekerd zijn geeft ook een bepaalde indruk die men aantrekt. Meer dan dat kun je niet doen, ik zou niet kijken naar social media figuren..zelfs zij worden bedrogen dus uiterlijk is niet alles.