Poll resultaten: Wiens man doet helemaal niets

Stemmers
5. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Mijn man doet helemaal niets! Heb daar geen problemen mee

    5 100,00%
  • Mijn man doet alles voor me. En dat is maar geraden ook

    0 0%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Dat is t m nou...jij bent dat niet verplicht. Hij is verplicht om je te voorzien in je onderhoud want fulltime werken ga als vrouw nooit volhouden. Zeker als je ook een gezin wilt. dus je moet het een opofferen voor het ander.

    Bovendien was het werk niet zwaar omdat je ook geen zwaar werk doet als vrouw. Ga maar fulltime werken in de bouw, zien hoelang je dat vol gaat houden.
    daarom ben ik ook gestopt mijn gezin hoeft er niet onder te lijden. Vind dat niet opofferen, gezin heeft meeste prioriteit. Niet alle mannen werken in de bouw/doen fysiek zwaar werk. Vergis je niet hoor hele dag thuis met kinderen is niet de hele dag netflixen of niets doen. Doe het met alle liefde maar heb vaak het idee dat mensen het onderschatten. Als je werkt gooi je om 5 uur de deur achter je dicht.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    daarom ben ik ook gestopt mijn gezin hoeft er niet onder te lijden. Vind dat niet opofferen, gezin heeft meeste prioriteit. Niet alle mannen werken in de bouw/doen fysiek zwaar werk. Vergis je niet hoor hele dag thuis met kinderen is niet de hele dag netflixen of niets doen. Doe het met alle liefde maar heb vaak het idee dat mensen het onderschatten. Als je werkt gooi je om 5 uur de deur achter je dicht.
    Inderdaad! gezin gaat voor!

    Nee niet alle mannen doen fysiek werk, maar het mentale aspect is net zo belangrijk want dat sloopt een man ook. Want je bent bang om je baan te verliezen je moet er alles aan doen om je gezin te onderhouden sterker nog geen een vrouw wilt een man die niet werkt en haar niet kan onderhouden. Jij als vrouw hoeft er alleen leuk uit te zien en vrouwelijk te zijn. En bij een eventuele scheiding kom je rijker uit dan je het huwelijk aan ging.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Bovendien zeg je zelf dat je gestopt bent met werken omdat je niet wilt dat je gezin er onder leidt en als het om de werkende man gaat dan is volgens jou gewoon de deur uit en klaar.
    Je spreekt jezelf dan behoorlijk tegen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Gewoon een feit.
    Zie hoe de vrouw de man wijst op het gedrag van de Profeet (sws) maar zelf niet het voorbeeld neemt van zijn vrouwen.
    Dat soort “moderne” grietjes moet je skippen, is een garantie voor hoofdpijn en ellende..

    Allah en de profeet(saw) hebben ons onderwezen hoe we een gezond huwelijk draaiende houden met ieder zijn taakverdeling.. iblis en zijn leger hoe je een huwelijk afbreekt.

    Duidelijker kan je het niet krijgen

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Selemoheleikom,mijn man doet extreem weinig tot haast niks thuis,maar ik heb hier elhamdoelillah nooit moeite mee gehad.Misschien komt dit ook,doordat ons gezin klein is. Ik wil trouwens ook alles in het huishouden op mijn manier doen.Wat hij overigens helemaal niet erg vindt.Verder is hij een ontzettend harde werker en een lieve,vrolijke man in huis elhamdoelillah. Elk gezin is anders.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat soort “moderne” grietjes moet je skippen, is een garantie voor hoofdpijn en ellende..

    Allah en de profeet(saw) hebben ons onderwezen hoe we een gezond huwelijk draaiende houden met ieder zijn taakverdeling.. iblis en zijn leger hoe je een huwelijk afbreekt.

    Duidelijker kan je het niet krijgen
    Wellicht een fatwa dat dat soort overblijfsels wel een hond mogen nemen tot aan hun dood.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door superwomen Bekijk reactie
    Selemoheleikom,mijn man doet extreem weinig tot haast niks thuis,maar ik heb hier elhamdoelillah nooit moeite mee gehad.Misschien komt dit ook,doordat ons gezin klein is. Ik wil trouwens ook alles in het huishouden op mijn manier doen.Wat hij overigens helemaal niet erg vindt.Verder is hij een ontzettend harde werker en een lieve,vrolijke man in huis elhamdoelillah. Elk gezin is anders.
    Van wie is dat huis? Of wie is de hoofdhuurder?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Van wie is dat huis? Of wie is de hoofdhuurder?
    . Wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken???

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Feministen zijn echt een virus
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door superwomen Bekijk reactie
    . Wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken???
    Het is een spiegel voor je porum houden.
    Je eist iets van de man die nog alle rekeningen betaald en zorgt dat er brood op tafel ligt en nog zorgt dat je een dak boven je hooft hebt.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Het is een spiegel voor je porum houden.
    Je eist iets van de man die nog alle rekeningen betaald en zorgt dat er brood op tafel ligt en nog zorgt dat je een dak boven je hooft hebt.
    Selemoheleikom,uit welk deel van mijn text kan jij uithalen dat ik iets van de man eis?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door superwomen Bekijk reactie
    Selemoheleikom,uit welk deel van mijn text kan jij uithalen dat ik iets van de man eis?
    Je stelt een vraag met betrekking tot de TS.