1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48
    01-12-2015

    Dames die een oprechte en leuke vriendschap willen aangaan

    Salamoe a3lykoem dames,

    Enige tijd geleden ben ik van Limburg naar omgeving Rotterdam verhuisd. Ik ben nu opzoek naar nieuwe vriendschappen. Heb er lange tijd bewust voor gekozen om geen nieuwe vriendschappen aan te gaan ook omdat ik best selectief ben en niet zomaar vriendschappen aan ga, als ik vriendschappen aanga dan behandel ik jou niet alleen als vriendin maar ook als een zus. Sinds kort merk ik dat ik toch wel de behoefte heb om nieuwe meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen/gedachtes mee uit te wisselen ect.
    Vandaar dit oproepje! Ik ben niet opzoek naar dames die van het uitgaansleven houden, niet oprecht zijn, jaloers zijn aangelegd of misgunnend zijn. Enkel dames die het leuk vinden om te shoppen, uit eten, film kortom leuke dingen willen ondernemen.
    Ben jij 30+ opzoek naar nieuwe en leuke oprechte vriendschap stuur mij dan een bericht en wie weet zitten wij binnenkort gezellig onder het genot van een bak koffie elkaar te leren kennen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Up voor jou

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    48
    01-12-2015

    BarakaAllahufeek!

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Aitouzine

    Reacties
    4
    05-04-2022

    Ga trouwen man!

  7. #7
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door AitouzinMo Bekijk reactie
    Ga trouwen man!
    Want als je getrouwd bent dan mag je geen vriendinnen hebben. Net als de mannen,die altijd thuis braaf zitten en ook geen vrienden hebben. Hahah wat zijn dit voor reacties... super super vaag. Doe gewoon lief drift kikker

  8. #8
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Insha allah tref je de allerliefste vriendin ooit!

  9. #9
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Want als je getrouwd bent dan mag je geen vriendinnen hebben. Net als de mannen,die altijd thuis braaf zitten en ook geen vrienden hebben. Hahah wat zijn dit voor reacties... super super vaag. Doe gewoon lief drift kikker
    Kikker
    Geduld is de sleutel

  10. #10
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ja een giftige gemene kikker

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Al7amdoelilah34 Bekijk reactie
    BarakaAllahufeek!
    Wa feeki

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    “Kom ook bij de barbieclub, haal je inschrijf formulier bij je speelgoed winkel”

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door AitouzinMo Bekijk reactie
    Ga trouwen man!
    Trouw jij met haar dan

  14. #14
    account overgenomen

    Reacties
    314
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Al7amdoelilah34 Bekijk reactie
    Salamoe a3lykoem dames,

    Enige tijd geleden ben ik van Limburg naar omgeving Rotterdam verhuisd. Ik ben nu opzoek naar nieuwe vriendschappen. Heb er lange tijd bewust voor gekozen om geen nieuwe vriendschappen aan te gaan ook omdat ik best selectief ben en niet zomaar vriendschappen aan ga, als ik vriendschappen aanga dan behandel ik jou niet alleen als vriendin maar ook als een zus. Sinds kort merk ik dat ik toch wel de behoefte heb om nieuwe meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen/gedachtes mee uit te wisselen ect.
    Vandaar dit oproepje! Ik ben niet opzoek naar dames die van het uitgaansleven houden, niet oprecht zijn, jaloers zijn aangelegd of misgunnend zijn. Enkel dames die het leuk vinden om te shoppen, uit eten, film kortom leuke dingen willen ondernemen.
    Ben jij 30+ opzoek naar nieuwe en leuke oprechte vriendschap stuur mij dan een bericht en wie weet zitten wij binnenkort gezellig onder het genot van een bak koffie elkaar te leren kennen.
    Kunnen wij vrienden worden? Ik ben een dertiger woonachtig in R'dam. Gewoon zoals je zei koffie drinken enzo, heel normaal.
    Love the women

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    390
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Brabus5 Bekijk reactie
    Kunnen wij vrienden worden? Ik ben een dertiger woonachtig in R'dam. Gewoon zoals je zei koffie drinken enzo, heel normaal.
    Ze is opzoek naar een vriendin:/