1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6
    29-08-2022

    Die angsten voelt hij aan. Voedt geen probleem wat er niet is.

    Werk aan jezelf en begin van jezelf te houden.
    Zoek een hobby of vindt een nuttige bezigheid waar je plezier en voldoening uit haalt.
    Verzorg jezelf zowel lichamelijk als geestelijk en als eerste op ‘spiritueel’ gebied. Daarmee bedoel ik dat je rust gaat vinden in jouw Deen.

    Focus niet op anderen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-09-2022

    Mijn naam is Laura Olsen, ik ben erg blij om mijn geweldige ervaring te delen met de machtige Dr. Banjo die me heeft geholpen mijn vriend terug te krijgen. Mijn partner en ik hadden veel problemen en het werd zo erg dat we uit elkaar gingen. Ik huilde mijn ogen uit totdat mijn vriend in een perfecte relatie me vertelde hoe ze het deed en me voorstelde aan Dr. Banjo en hij vertelde me dat alles goed zou komen. Hij betoverde mij en mijn partner krachtig om zich te verzoenen en precies drie dagen later kwam Dan terug en smeekte me hem terug te nemen. We zijn nu gelukkiger en stabieler en Dan is ten goede veranderd. Als u zich in uw huwelijk of relatie in een vergelijkbare situatie bevindt, neem dan contact op met Dr Banjo via e-mail. e-mail drola.banjo@gmail.com of WhatsApp: +27 63 597 0874

  3. #18
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.251
    26-05-2022

    Citaat Geplaatst door Yasminesrn Bekijk reactie
    Die angsten voelt hij aan. Voedt geen probleem wat er niet is.

    Werk aan jezelf en begin van jezelf te houden.
    Zoek een hobby of vindt een nuttige bezigheid waar je plezier en voldoening uit haalt.
    Verzorg jezelf zowel lichamelijk als geestelijk en als eerste op ‘spiritueel’ gebied. Daarmee bedoel ik dat je rust gaat vinden in jouw Deen.

    Focus niet op anderen.
    سبحان الله
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl