1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12
    10-04-2023

    Zoek je serieus een tweede vrouw en dan nog via M.Nl ?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door BootyFreaK Bekijk reactie
    Met moeite krijg ik hem tegenwoordig omhoog. 2 vrouwen seksueel verwennen zal ik nooit redden. Ben blij als ik eentje haar recht in bed kan geven.
    Jouw persoonlijke prestaties en wensen gelden natuurlijk niet voor alle mannen. Genoeg mannen die dat wel kunnen. De vraag is of het moreel verantwoord is. Je zult ook weinig vrouwen vinden die het accepteren.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12
    10-04-2023

    Heb je al je 2de vrouw gevonden ?

  4. #19
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Farasha_ Bekijk reactie
    Heb je al je 2de vrouw gevonden ?
    Zou jij als 2e vrouw trouwen?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12
    10-04-2023

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Zou jij als 2e vrouw trouwen?
    Ik zou niet eens iemands 1e vrouw willen zijn en laat staan iemands 2e

  6. #21
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Volgens mij woon je nog gewoon bij je ouders. Wat zit je hier nou interessant te doen , ze moet achterlijk zijn als een vrouw contact met je zoekt.
    Geduld is de sleutel

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    94
    02-10-2011

    Uppp

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    94
    02-10-2011

    Ik wil ook

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-12-2022

    Liever de 2e vrouw dan de 1e …

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door JundAllaah Bekijk reactie
    Liever de 2e vrouw dan de 1e …
    Een zeer opmerkelijke reactie hier, mag ik vragen waarom je dat denkt?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-12-2022

    Omdat een man bij de eerste iets tekort komt. En daarom op zoek gaat naar een 2e we kunnen hoog en laag springen maar als je de 1e bent en je man komt oppeens met ik wil er nog 1 bij. Heb ik liever een man die zegt ik heb bepaalde verlangens (en dit hoeft niet verkeerd opgevat te worden verlangens kunnen van alles zijn beste mensen) die ik en mij. Eerste vrouw niet kunnen waarmaken daarom zoek ik een 2e

  12. #27
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Dan liever de 4de dan de eerste drie. Als kers op de taart. Want zij heeft iets dat alle drie voorgaande niet hebben.

    Weet je wat. Alle 4 scheiden en dan naar de 5de want die heeft iets dat al voorgaande 4 niet hebben. Weet je wat, de 6de heeft iets van de voorgaande 5 niet hebben. Weet je wat, de 7de .... wacht iets gaat fout.
    Wollah ila, veel beginnen eraan zonder de ruggegraat ervoor te hebben. Ze wanen zich in een snoepjeswinkel terwijl dat niet de bedoeling is van het recht om 4 vrouwen te huwen.
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    mensen praten over 2/3/4 vrouwen. Ook op de hoogte dat je ze allemaal gelijk moet behandelen. Of is het ik ik ik mag 4 vrouwen (punt).

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-12-2022

    Jeppp precies dat het is en blijft een man hè. Zeg alleen hoe ik erin sta

  15. #30
    R&L

    Reacties
    1.264
    07-01-2022

    Citaat Geplaatst door JundAllaah Bekijk reactie
    Omdat een man bij de eerste iets tekort komt. En daarom op zoek gaat naar een 2e we kunnen hoog en laag springen maar als je de 1e bent en je man komt oppeens met ik wil er nog 1 bij. Heb ik liever een man die zegt ik heb bepaalde verlangens (en dit hoeft niet verkeerd opgevat te worden verlangens kunnen van alles zijn beste mensen) die ik en mij. Eerste vrouw niet kunnen waarmaken daarom zoek ik een 2e
    En jij denkt dat zulke mannen ineens wel de complete vrouw hebben als ze voor een tweede gaan? Snap je dat zulke mannen nooit verzadigd raken als ze dat als reden gaan gebruiken? Wie zegt dat de tweede vrouw die man alles wel kan bieden? Daar zal hij met zo'n achterlijke instelling ook snel op uitkijken toch? Menig mannen anno deze tijden weet niet eens wat de redenen en regels zijn mochten ze een 2de vrouw willen huwen, ze denken met iets anders ipv hun verstand.
    Al Hamdoulilah