1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25
    22-08-2015

    Opzoek naar een leuke man voor mijn vriendin

    Salaam walaikom,



    Ik ben opzoek naar een leuke ambitieuze man voor mijn vriendin.


    Mijn vriendin is 27 jaar oud en is een ondernemer.


    Mijn vriendin is heel erg ambitieuze en leergierig. Ze studeert nog en ze heeft een aantal ondernemingen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    ik zou tegen je vriendin zeggen,

    volg mij, wees een vrouw en vergeet die zinloze studies alsook het ondernemerschap, wees gewoon een vrouw... richt je op moederschap en je rol als huisvrouw en vergeet die onzin welke dit systeem je heeft opgelegd..
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    176
    24-02-2020

    Ik meld me?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    137
    14-01-2022

    Victoriasecrets.. leuk verzonnen.

    Upje voor je meid!


  5. #5
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Klinkt alsof je haar promoot voor een baan. Heeft ze nog andere dingen te bieden behalve leergierig en een goede ondermening?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    147
    23-07-2021

    Topic starter opent een verzoek voor haarzelf

  7. #7
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door realblood Bekijk reactie
    klinkt alsof je haar promoot voor een baan. Heeft ze nog andere dingen te bieden behalve liergierig en een goede ondermening?
    :d

    Quran & Sunnah


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ik zou tegen je vriendin zeggen,

    volg mij, wees een vrouw en vergeet die zinloze studies alsook het ondernemerschap, wees gewoon een vrouw... richt je op moederschap en je rol als huisvrouw en vergeet die onzin welke dit systeem je heeft opgelegd..
    100%, vrouwen moeten stoppen met het denken dat al die ambiteuze onzin de echte mannen aantrekt. De echte man wil een goede moeder voor zijn kinderen.

    De ambities van je vriendin gaan haar achtergelaten met een paar katten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Daddy1m91 Bekijk reactie
    100%, vrouwen moeten stoppen met het denken dat al die ambiteuze onzin de echte mannen aantrekt. De echte man wil een goede moeder voor zijn kinderen.

    De ambities van je vriendin gaan haar achtergelaten met een paar katten.
    ik zeg tegen de vrouw, IK BEN JOUW AMBITIE..

    maak indruk op mij met je kookkunsten en je vrouwelijkheid...

    snap je??!
    Sterker door Strijd

  10. #10
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ambities kun je hebben voor meerdere doelen in het leven. De ene vrouw wil zich graag blijven ontwikkelen, de andere streeft een financieel doel na, weer een ander is niet voldaan met een leven waarin ze enkel dient te zorgen voor anderen.

    Ambities en het moederschap gaan prima samen. Wel is het dan belangrijk om een volwaardige partner naast je te hebben. Een partner die actief participeert in het huwelijk ipv passief. Een partner die het ouderschap serieus neemt en zichzelf niet enkel ziet als zaaddonor. Iemand die bijdraagt ipv verwacht. Mohiem, zowat alle eigenschappen die de Marokkaanse man niet bezit. En voor die man is het idd beter een vrouw te huwen die geen ambities heeft. Ambities is een breed begrip, gaat veel verder als carrière maken, het is een way of life, je wilt het beste eruit halen. In jezelf investeren. Iets na kunnen laten. Iets voor een ander kunnen betekenen. Als oud mens terug kunnen kijken op al je behaalde doelen en daarvan genieten. Voldaan.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ik zeg tegen de vrouw, IK BEN JOUW AMBITIE..

    maak indruk op mij met je kookkunsten en je vrouwelijkheid...

    snap je??!
    M3alem.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Vrouwen zijnngeen Vrouwen meer deze generatie is kamer bielah geworden waar is Deen in dit verhaal

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    82
    19-12-2020

    Jullie zijn echt verkaasd. Schaam je niet ...verdient je vriendin dan niet veel beter dan een creep die je online benadert

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    75
    04-01-2022

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ik zeg tegen de vrouw, IK BEN JOUW AMBITIE..

    maak indruk op mij met je kookkunsten en je vrouwelijkheid...

    snap je??!

    Snap je nu waarom ik jou een eersteklas egjoer vindt?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    12
    03-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ik zou tegen je vriendin zeggen,

    volg mij, wees een vrouw en vergeet die zinloze studies alsook het ondernemerschap, wees gewoon een vrouw... richt je op moederschap en je rol als huisvrouw en vergeet die onzin welke dit systeem je heeft opgelegd..
    Mooi gesproken begrijpen ze helaas niet.. zei willen carrière maken maar begrijpen de man niet… beste is vrouw uit Marokko halen.