1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    burnout

    salaam aleykoum waraghmatulahi wabarakatuhu,

    hoe van een burnout af te komen en ineens vele influisteringen niet meer naar buiten willen
    de ene keer gevoel te hebben de andere keer weer niet

    graag volwassen reacties zijn er broeders die het hebben of ervaren en hoe ben je ervan af gekomen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    salaam aleykoum waraghmatulahi wabarakatuhu,

    hoe van een burnout af te komen en ineens vele influisteringen niet meer naar buiten willen
    de ene keer gevoel te hebben de andere keer weer niet

    graag volwassen reacties zijn er broeders die het hebben of ervaren en hoe ben je ervan af gekomen?
    Niet dingen doen die je capaciteit te boven gaan. Leer bescheiden te leven. Leer gezond te eten. Geloof me, gezondeten is goedkoper dan fabrieksvoedsel. Zo hou je meer geld over. Verspil je geld niet aan onnodige zaken. Stop met genotsmiddelen en junkfood. Zo hoef je ook niet fulltime te werken. Fulltime werken leidt tot stres en burn out. Werk parttime en leef bescheiden.
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    ik ben mantelzorger

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    176
    24-02-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet dingen doen die je capaciteit te boven gaan. Leer bescheiden te leven. Leer gezond te eten. Geloof me, gezondeten is goedkoper dan fabrieksvoedsel. Zo hou je meer geld over. Verspil je geld niet aan onnodige zaken. Stop met genotsmiddelen en junkfood. Zo hoef je ook niet fulltime te werken. Fulltime werken leidt tot stres en burn out. Werk parttime en leef bescheiden.
    Gezond eten is echt niet goedkoop, culinair voedsel ook niet. Een huismerk energydrank met meer suiker dan Redbull is goedkoper dan Redbull zelf.