1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Een middagmens. Ochtend is te vroeg, avond te laat.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    Pfff echt he! Snelwegen vol met overladen busjes waarvan je weet dat ze allemaal hetzelfde doel hebben. Onderweg met dezelfde vreugde en verlangens naar onze mooie vader en moederland.

    Vooral onderweg daarheen met mijn ouders en familie heb ik echt gemist. Zelfs die preek van je vader wanneer je weer eens te lang wegbleef in het tankstation is nu goud waard.

    De laatste keer dat ik met de auto naar Marokko ben gegaan was ergens net voor Corona. Volgens mij eind april of begin mei. Besloot ik impulsief met een vriend van mij om de volgende ochtend naar Marokko te rijden. Hahah best gestoord eigenlijk.

    Wanneer ben jij voor het laatst geweest?
    De autoreis naar Marokko, was en is altijd een mooi begin van de vakantie. Je merkte wel dat de laatste jaren het reizen met de auto steeds minder werd en tegenwoordig wil met name de jonge generatie naar andere landen. Met de tijd veranderd alles.

    Hahaha we bleven indd altijd te lang weg bij tankstations, opzoek naar koffie/thee, iets te snacken en met familie bijpraten. De tussenstops, mooie herinneringen.

    Jullie dachten we vermijden de drukte in de zomer haha. Hoe vond je het daar in vergelijking met de zomer?
    Het is voor mij alweer zo’n 4 jaar geleden.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Een middagmens. Ochtend is te vroeg, avond te laat.
    Haha wat is voor jou te vroeg en te laat?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    Haha dat is waar , maar bij mij blijft Marokko altijd in het hart. No place like Home, dat is de enige plek ter wereld waar ik mij echt thuis voel. Ik ben dan ook van plan om zodra de grenzen weer volledig opengaan regelmatig te gaan in sha Allah. Heb jij nog plannen om weer te gaan?

    Hahaha preciess dat dus!!! The good old times.

    Hahah we wilden gewoon op avontuur. Dan doen we wel vaker van dat soort impulsieve dingen. Ben jij ooit in April of Mei geweest? Ik vond het toen heel onrealistisch. Want ik was Marokko Alleen van de Zomer gewend en de daaraan inherente droogte. Maar op dat moment zag ik overal gras groeien, bloemen bloeien en behoorlijk veel water stromen op akkers. Dus ik vond het echt een hele mooie periode. En sinds dat moment heb ik echt meer de voorkeur voor een trip in mei dan voor eentje in juli. Maar ik hou dan ook echt van de buitengebieden en van het platteland. Heb totaal niks met de drukte en het "uitgaansleven" daar.

    En jij dan? Heb je al veel gereisd?
    Indd Marokko voelt als thuiskomen. Als het mogelijk is (en zonder vaccinatie) dan wil ik wel gaan in de zomer In sha Allah.

    Leuk! Ik hoor van vele dat het daar ook heel mooi is tijdens de lente. Ik wil het ook keer meemaken In sha Allah. Ik snap je volkomen, je komt er voor je rust. Anders is het geen vakantie haha. Even weg uit de hectiek van de stad is ook fijn.

    Ik heb niet veel gereisd. Jij wel, ben je een wereldreiziger?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    556
    10-12-2021

    Owwwww!

    Voel me nu kei verlegen..

    I am sorry..

    https://youtu.be/ApXoWvfEYVU

  6. #21
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Avond. Ik haat ochtenden.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    556
    10-12-2021

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Avond. Ik haat ochtenden.
    En ik haat uitleggen

    Thnx for ya support Dragon Z

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    556
    10-12-2021

    Citaat Geplaatst door Maroccan. Bekijk reactie
    Je plaatste deze reactie en dat was reactie 30 (pagina 2). BenK plaatste reactie 31 en kwam bovenaan op pagina 3 te staan in deze topic.

    Toen heb jij jouw (eerste) reactie verwijderd (nog te zien op pagina 2) en bovenstaande reactie opnieuw geplaatst zodat jouw naam en reactie bovenaan zichtbaar werd op pagina 3 van de topic.

    Iets weten maakt je niet sterk..

    Iets ervaren..geeft je krachten

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    556
    10-12-2021

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    In sha Allah! Ik ben ook van plan om te gaan dit jaar. Weer met de auto in sha Allah. Gaat een drukke zomer worden dit jaar hahah.

    Hahah precies gewoon geen stress niets. Wanneer je om je heen kijkt zie je letterlijk alleen maar natuur en als je ook nog eens geluk hebt krijg je een heerlijke windvlaag op je gezicht. Weg van al het verkeer, vliegtuigen en fabrieken. Het moment om de natuur echt in je op te nemen en samen 1 te worden.

    Je moet in de lente zeker gaan! Ik weet nog toen ik daar was dacht ik van safe vanaf nu ga ik alleen nog maar in de lente. Nooit meer Marokko zomer voor mij. Het verschil met de zomer is wel dat het overdag net goed te doen is maar s'avonds vaak nog te frisjes is.

    Hahah ik voel me wel een wereldreiziger. Telt dat ook? De meest speciale en verre plekken heb ik voor mijn toekomstige bewaard in sha Allah, die wil je natuurlijk wel samen bezoeken met iemand die speciaal voor je is. Europa heb ik wel volledig bezocht en bekeken. En jij? Waar ben jij geweest?
    Wowwww??

    Check dit plastic gevoel...
    Ach yakkes..

    Nu probeer ik te snappen en hun zorgen om die 100 der accounter..

    Je bent zielig en hebt de verkeerde aangevallen..

    Niet ik..

    Die

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    In sha Allah! Ik ben ook van plan om te gaan dit jaar. Weer met de auto in sha Allah. Gaat een drukke zomer worden dit jaar hahah.

    Hahah precies gewoon geen stress niets. Wanneer je om je heen kijkt zie je letterlijk alleen maar natuur en als je ook nog eens geluk hebt krijg je een heerlijke windvlaag op je gezicht. Weg van al het verkeer, vliegtuigen en fabrieken. Het moment om de natuur echt in je op te nemen en samen 1 te worden.

    Je moet in de lente zeker gaan! Ik weet nog toen ik daar was dacht ik van safe vanaf nu ga ik alleen nog maar in de lente. Nooit meer Marokko zomer voor mij. Het verschil met de zomer is wel dat het overdag net goed te doen is maar s'avonds vaak nog te frisjes is.

    Hahah ik voel me wel een wereldreiziger. Telt dat ook? De meest speciale en verre plekken heb ik voor mijn toekomstige bewaard in sha Allah, die wil je natuurlijk wel samen bezoeken met iemand die speciaal voor je is. Europa heb ik wel volledig bezocht en bekeken. En jij? Waar ben jij geweest?
    Ik ben benieuwd wat Marokko gaat doen. Of je dus alleen met een vaccinatie binnenkomt. Indd als ze geen vaccinatie/maatregelen hanteren gaat druk worden.

    Haha ja mooie plekken en natuur bezichtigen, tot rust komen dat is vakantie. De drukte en chaos heb je hier ook, hoef je niet zo ver voor te gaan reizen.

    In sha Allah, het is denk ik in de lente ook overal een stuk rustiger, geen files etc.

    Welke 3 verre landen zou je als eerst willen bezoeken? En welk land is het meest bijgebleven of je favoriet? Ik heb niet zoveel landen gezien haha.

  11. #26
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Ochtend
    Lets do this apen en aapjes

  12. #27
    LoesjesPoesje

    Reacties
    506
    07-01-2022

    beiden. behalve als ik slecht heb geslapen. Mijn familie leden mochten me vroeger niet aankijken in de ochtend als ik chago was anders ging ik vechten. pshieshiesh,

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    middag/avond
    ik hou van slapen in ochtend

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als je kijkt hoe streng ze zijn gaan ze sowieso vaccinatie vragen. Volgens mij kom je daar het gemeentehuis niet eens binnen zonder vaccinatiebewijs haha.

    In sha Allah, dat klopt het is dan echt een stuk rustiger en alles is goedkoper dan in de zomer haha.

    Hmm mijn top 3 op dit moment zijn Japan, Maleisië en Oman. De Taj Mahal staat eigenlijk ook wel hoog op mijn lijstje. Welke landen wil jij graag bezoeken?

    Portugal vond ik best speciaal eigenlijk. Je hebt daar bepaalde delen waarbij je gewoon denkt kifesh waarom is dit geen Marokko? Je merkt echt aan de straten, huizen etc dat het ooit een deel van Marokko was haha. Dat vond ik wel een speciaal gevoel. Het gevoel dat onze voorouders zulke strijders waren dat ze gewoon de zee zijn overgestoken en voor honderden jaren Zuid Europa hebben bezet en dat dat nog steeds te zien is.

    En jij wat is voor jou de meest speciale plek waar je bent geweest?
    Het wordt de burgers daar wel moeilijk gemaakt. Het is echt heel triest. Laten we hopen dat hier niet tot zover gaat komen.

    Haha ja in de zomer met vele vakantiegangers stijgen de prijzen. Voor de mensen die buiten de zomer om weinig omzet hebben is het alleen maar fijn. Ze hebben het al zwaar genoeg en nu met de corona al helemaal.

    Bali, Saychellen en Malediven zou ik graag willen zien In sha Allah. Het is er super mooi.

    Dat is wel leuk en interessant om te zien, stukje geschiedenis. Portugal lijkt mij ook een mooi land.

    Haha ik vind Spanje heel mooi en dan met name het zuiden.

  15. #30
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Ik ben een nachtmens
    Boe!

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum